معادن / گروه معادن
سه‌شنبه   ۰۴ دی ۱۳۹۷ / ۱۴:۳۵
کد خبر: ۹۶۴
تعداد بازدید: ۷۹۷۳

همکاری گروه سرمایه گذاری توسعه صنایع و معادن کوثر با  شرکت آکشاردهام استون هند

به ­گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، در چارچوب مضامین اقتصاد مقاومتی با رویکرد درون­زایی و برون­ گرایی و  پیگیری سیاست ­های سازمان اقتصادی کوثر مبنی بر حضور پررنگ و مؤثر در بازارهای منطقه‌ای و جهانی، گروه سرمایه­ گذاری توسعه صنایع و معادن کوثر، فعالیت­ های گسترده ­ای را برای شناسایی و جلب مشارکت شرکت ­های معتبر و توانمند منطق ه­ای و بین­ المللی پیگیری می­نماید. 

در این زمینه طی هفته گذشته و جاری،  این شرکت میزبان مدیران و کارشناسان شرکت " آکشاردهام استون" از کشور هندوستان بود.  این شرکت  به ­عنوان یکی از  شرکت­ های فعال هندی در زمینه ­های استخراج، فرآوری و تجارت محصولات سنگ ­های تزئینی و نما در کشور هندوستان و  بازارهای جهانی مطرح است.

گروه سرمایه­ گذاری توسعه صنایع و معادن کوثر، در پیگیری راهبردهای ورود به حلقه های فنی و تجاری با ارزش افزوده بیشتر و گشایش بازارهای منطقه ­ای و جهانی، همکاری با  شرکت هندی یادشده را با هدف تاسیس شرکت مشترک (JV) تولید و تجارت انواع محصولات سنگ­ های تزیینی و نما دنبال می­کند.

در این چارچوب، مدیران و کارشناسان شرکت هندی طی چهار روز اقامت خود در ایران ضمن بازدید از معادن مرمر باباشوراب، مرمریت کریستال ویهج چهار و مرمریت چینی دریژان درود از نزدیک با  قابلیت ­ها و ظرفیت ­های معدنی گروه سرمایه­ گذاری توسعه صنایع و معادن کوثر آشنا شدند. همچنین هیأت هندی به­ همراه مدیران گروه  از کارخانه فرآوری سنگ کریستال ویهج چهار واقع در شهرک صنعتی شمس‌آباد تهران بازدید بعمل آورد.

در همین راستا در جلسه­ ای با حضور سیاسی‌راد مدیرعامل گروه سرمایه­ گذاری توسعه صنایع و معادن کوثر و هیأت هندی، نتایج حاصل از بازدیدهای میدانی و مذاکرات کارشناسی  طرفین مورد بررسی قرار گرفت و طرف هندی ضمن استقبال از توسعه همکاری­ های آتی و دعوت از طرف ایرانی برای  بازدید از امکانات و ظرفیت­ های فتی و تجاری خود، آمادگی طرف هندی را برای  مشارکت در تاسیس شرکت مشترک تولید و تجارت انواع سنگ­های تزیینی و نما با استفاده از ظرفیت­ های معدنی، صنعتی و تجاری دو طرف اعلام نمود.

انتهای پیام/

 

آخرین اخبار

سخن‌نگاشت | پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳

پیام تسلیت دکتر فخاری برای درگذشت والده دکتر باقری

امروز فرزند شهید بودن یک آزمون است

طی مقدمات عملیات ساخت پروژه رفاهی نوشهر

کوثر راهی جز نخبه محوری و نقشه های دانش بنیان ندارد

آیت الله رئیسی در افتتاحیه نمایشگاه روایت خدمت 

تبیین دستاوردها در نمایشگاه روایت خدمت

علی عفتی مدیرعامل شرکت مرغ اجداد زربال شد

لزوم نگرش راهبردی به نفت

دعوت مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به حضور در انتخابات

گام های پایانی معین کوثر تا هوشمندسازی

میثم صفرزاده فرمانده بسیج سازمان اقتصادی کوثر شد

کیفیت بالا بازار بتلند را به رشد سه برابری رساند

ارتقاء جایگاه زاگرس در میان نیروگاه های کشور

پیام تسلیت دکتر فخاری بخاطر درگذشت مادر شهیدان اسماعیلی

گزارش تصویری | حضور دکتر فخاری در نمایشگاه مطبوعات

چگونه سهم مردم در اقتصاد افزایش می یابد؟

اقتصاد با تامین مالی پروژه های توسعه تولید رشد میکند

مدرس زاده معاون توسعه همکاری های بخش خصوصی معاونت علمی ریاست جمهوری شد

دو گزارش از شرکت کشت و صنعت خاوردشت

پربازدیدترین اخبار