سایر شرکت ها / عمران و ساختمان
جمعه   ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ / ۱۲:۵۱
کد خبر: ۱۷۲
تعداد بازدید: ۳۹۸۲
فصل جدید فعالیت های تجاری در بازارچه تحفه

بازارچه تحفه میزبان شعبه فروشگاه «کوروش»

«بازارچه تحفه» تحت پوشش «شرکت بازرگانی تحفه» از مجموعه شرکت های زیر مجموعه «سازمان اقتصادی کوثر» است که در زمینه بسته بندی، برندینگ و عرضه کالا در حال خدمات رسانی است. به تازگی شعبه ای مجموعه فروشگاهی «کوروش» در این بازارچه در سه راه آذری تهران افتتاح شد.

«بازارچه تحفه» تحت پوشش «شرکت بازرگانی تحفه» از مجموعه شرکت های زیر مجموعه سازمان اقتصادی کوثر است که در زمینه بسته بندی، برندینگ و عرضه کالا در حال  خدمات رسانی است. به تازگی شعبه ای مجموعه فروشگاهی «کوروش» در این بازارچه در سه راه آذری تهران افتتاح شد.

«شرکت بازرگانی تحفه» در سال 1361 با هدف تامین کالاهای فروشگاه های خانواده های شهدا و ایثارگران تاسیس شد. از آنجاکه این فروشگاه ها از سال 1378 منحل شدند، وظیفه شرکت تحفه تغییر کرد و این شرکت وارد حوزه های جدیدی از فعالیت شد؛ بسته بندی کالا و به ویژه ارائه کالاهای تولیدشده توسط شرکت های زیر مجموعه سازمان اقتصادی کوثر از جمله اقدامات این شرکت شد. البته تحفه با اخذ مجوز گروه خودروسازی سایپا از سال 1378 نمایندگی 1019 کوثر را در زمینه خدمات فروش و پس از فروش خوردو تاسیس کرد. این نمایندگی در چند سالی که مشغول فعالیت است همیشه از نمایندگان برتر و فعال سایپا در کشور بوده است.

بخش عمده فعالیت تحفه از طریق برونسپاری انجام می شود. در واقع این شرکت کارخانه فعال ندارد اما کارگاهی برای بسته بندی به همراه تعدادی از نفرات در اختیار دارد. تحفه کالاهای باکیفیت را از تولیدکنندگان دست اول تهیه می کند و سپس در این بازارچه یا با کمک تعدادی از افراد که برای این شرکت در منازل فعالیت می کنند کالاهای مورد نیاز شرکت ها و نهادها را تامین می کند.

اکنون دو محصول با برندهای «ساهی» و «سدکیس» به وسیله شرکت تحفه ثبت و تولید شده است. مهمترین  هدف تحفه بسته بندی خوب کالاهای باکیفیت ایرانی است تا به صورت راحت تر به دست مصرف کننده برسد. از آنجاکه حوزه کاری شرکت بازرگانی تحفه و به ویژه شرکت های زیر مجموعه سازمان کوثر کالاهای، عرصه کشاورزی است، تحفه بر تولید کالاهای اورگانیک تمرکز کرده است. افزون بر این شرکت تحفه اکنون در زمینه بسته بندی و عرضه کالاهایی که ماندگاری بیشتری دارند همچون چای، برنج، خرما، پسته، انواع آلو و ترشیبجات و آجیل فعال است.

شرکت بازرگانی تحفه به تعداد زیادی از شرکت ها و نهادهای صنعتی-خدماتی در کشور، تولیدات خود را در قالب سبدهای کالایی برای ماه مبارک رمضان و عید نوروز و دیگر اعیاد با توجه به خواست شرکت ها، عرضه می کند.

تمرکز اصلی شرکت بازرگانی تحفه ارائه کالای ایرانی به جای کالای خارجی است که این موضوع به ویژه در مورد چای، برنج و دیگر اقلام خوراکی و کشاورزی دنبال و اجرا شده است. شرکت تحفه در جهت ایجاد ارزش افزوده برای کالای ایرانی تلاش می کند و سعی دارد با اینکار به تولیدکننده واقعی و مصرف کننده کمک کند.

شرکت تحفه به تازگی فعالیت خود در زمینه صادرات را نیز آغاز کرده است. تحفه هفته آینده دو سفارش 20 تنی را به کشور آلمان صادر می کند. این امیدواری از سوی مدیران شرکت وجود دارد که در سال آینده بتوانند کشورهای هدف را به 10 مورد افزایش دهند.

این شرکت مقدمات توسعه صادرات را نیز انجام داده است و در مورد چای و پسته گواهی های سلامت  و ارگانیک مورد تایید کشورهای مقصد را دریافت کرد. این مجوز سلامت از آزمایشگاه معتبر «اویلوفینز» اروپا دریافت شد. علاوه بر کسب استانداردهای اروپا، شرکت تحفه گواهی حلال را به دست آورده است. همچنین استاندارد «سیب سلامتی» و حتی گواهی «ISO» را نیز دریافت کرده است.

بازارچه تحفه در سه راه آذری تهران قرار دارد. مهمترین واحد تجاری آن اکنون در اختیار مجموعه فروشگاه های کوروش قرار گرفته است. این بازارچه که به حالت کارگاهی جهت بسته بندی فعالیت می کند قرار است در آینده به صورت یک بازارچه عرضه مستقیم محصولات درآید.

هدف مدیران این شرکت در واقع ارزان فروشی با قطع دست واسطه ها و عرضه محصولات به وسیله خود تولیدکننده ها است. در بازارچه تحفه مکان های گوناگون تجاری و اداری ساخته شده است. در یک بخش قابلیت ایجاد رستورانی با 150 متر سالن و 120 متر فضای آشپزخانه و کترینگ و ارائه غذای بیرون بر در منطقه ای مناسب در کنار  خیابان اصلی ایجاد شده است.

در داخل بازارچه نیز مکان مناسبی شامل چند غرفه بزرگ دیگر وجود دارد که می توان از ان ها به صورت یک میدان تره بار از آن استفاده کرد. همچنین این مجموعه 450 متر فضای داخلی دارد که برنامه ریزی شده است در فازهای بعد شرکت های زیرمجموعه سازمان اقتصادی کوثر همچون زربال، مرغک، آبزی اکسیر، شریف آباد، لبنیات راپتا و پنبه دانه ای های روغنی خراسان و ساهی و ... در آن مستقر شوند. دیگر بخش های تجاری این بازارچه نیز برای ارائه خدمات قابل استفاده هستند.

شرکت بازرگانی تحفه اکنون در به ویژه در زمینه تولید چای فعالیت گسترده ای را در داخل کشور انجام داده است. این شرکت در  طعم های گوناگون خاک چای ایرانی را به عنوان چای کیسه ای تحت برند «ساهی» تولید می کند. این شرکت چای را با گیاهان دارویی همچون نعناع، گل محمدی، چای ترش، دارچین، زنجبیل، گل گاوزبان و طعم ها گوناگون چای سبز مخلوط و تولید می کند.

همچنین این شرکت قرار است از تیرماه سال جاری با همکاری شرکت چای «قائم»در استان گیلان تولید چای مثلثی را آغاز کند. این کار با استفاده از تکنولوژی مدرن صورت می گیرد. در این صورت ضمن کاهش قیمت تمام شده چای کیسه ای، قابلیت صادرات محصولات شرکت بازرگانی تحفه نیز به شدت افزایش می یابد.

این بازارچه اکنون به صورت مستقیم در محل کارگاه یا با استفاده از همکاری خانواده ها در منازل در کنار بخش های بازاریابی و حمل و نقل بیشتر از 50 شغل ایجاد کرده است. البته به صورت غیر مستقیم تعداد شاغلین مرتبط با این شرکت بیشتر است.



آخرین اخبار

سخن‌نگاشت | پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳

پیام تسلیت دکتر فخاری برای درگذشت والده دکتر باقری

امروز فرزند شهید بودن یک آزمون است

طی مقدمات عملیات ساخت پروژه رفاهی نوشهر

کوثر راهی جز نخبه محوری و نقشه های دانش بنیان ندارد

آیت الله رئیسی در افتتاحیه نمایشگاه روایت خدمت 

تبیین دستاوردها در نمایشگاه روایت خدمت

علی عفتی مدیرعامل شرکت مرغ اجداد زربال شد

لزوم نگرش راهبردی به نفت

دعوت مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به حضور در انتخابات

گام های پایانی معین کوثر تا هوشمندسازی

میثم صفرزاده فرمانده بسیج سازمان اقتصادی کوثر شد

کیفیت بالا بازار بتلند را به رشد سه برابری رساند

ارتقاء جایگاه زاگرس در میان نیروگاه های کشور

پیام تسلیت دکتر فخاری بخاطر درگذشت مادر شهیدان اسماعیلی

گزارش تصویری | حضور دکتر فخاری در نمایشگاه مطبوعات

چگونه سهم مردم در اقتصاد افزایش می یابد؟

اقتصاد با تامین مالی پروژه های توسعه تولید رشد میکند

مدرس زاده معاون توسعه همکاری های بخش خصوصی معاونت علمی ریاست جمهوری شد

دو گزارش از شرکت کشت و صنعت خاوردشت

پربازدیدترین اخبار