صفحه نخست / عمومی
سه‌شنبه   ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۱
کد خبر: ۲۲۲۴
تعداد بازدید: ۸۳۹

جهش تولید، عامل مهمی در تقویت معیشت مردم است

اولین نشست شورای مدیران عامل شرکتهای تابعه هلدینگ کشاورزی کوثر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر به نقل از روابط عمومی  شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، ابراهیم غلامی مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره این شرکت در ابتدای این جلسه ضمن تبریک سال جدید و عید سعید فطر و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مومنین در ماه مبارک رمضان گفت: تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و اقدام قاطع و مدبرانه فرزندان انقلابی کشورمان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله به رژیم غاصب صهیونیستی، باعث شادی و خوشحالی نه تنها مسلمانان ایران و جهان بلکه مستضعفان و انسانهای آزاده ای شده است که سالهاست شاهد حملات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس هستند.

جهش تولید، عامل مهمی در تقویت معیشت و بزرگ شدن سفره مردم است

وی با بیان بخشی از تاریخ اسلام و روایات معصومین(ع) در خصوص موضوع ولایت پذیری، افزود: ولایت مداری یعنی اعتماد و اعتقاد  و به تعبیر بهتر «گوش به فرمان بودن» که  در مباحث مدیریت منابع انسانی نیز این موضوع به تفصیل و در قالب دانش روز، تشریح شده است.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر در ادامه با اشاره به شعار سال ۱۴۰۳، خاطر نشان کرد: تقویت تولید داخلی و جهش آن عامل مهمی در تقویت معیشت و بزرگ شدن سفره مردم از یک سو و ایجاد اشتغال مولد و پایدار در کشور است.

جهش تولید، عامل مهمی در تقویت معیشت و بزرگ شدن سفره مردم است

مهندس غلامی با اشاره به تاکید رهبری بر استفاده از مشارکت مردم در عرصه تولید، گفت: هر کس در هر جایگاهی، مسئولیت خود را به طور صحیح انجام دهد، مشکلات کشور مرتفع می شود و دخیل کردن مردم در فرایند تولید، عاملی در تقویت این رویکرد است.

وی در ادامه با بیان بخشی از اقدامات سال ۱۴۰۳ در زمینه بهره گیری از مشارکت مردمی در فرایند تولید محصولات، تصریح کرد: تولید آبزیان در مزارع ماهیچال و احرار، نمونه بارز این اقدامات است اما ضروری است تا در راستای منویات مقام معظم رهبری، این شیوه مدیریتی در سال جاری به صورت جدی تری دنبال شود.

مهندس غلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم چابک سازی سازمانی و اصلاح ساختار با چنین رویکردی، گفت: تغییراتی در ساختار سازمانی هلدینگ کشاورزی صورت گرفته است که به زودی ابلاغ خواهد شد.

وی در پایان سخنان خود از مدیران عامل شرکتهای تابعه خواست تا برنامه جامع و عملیاتی مجموعه خود را با محوریت تحقق منویات رهبری در شعار ۱۴۰۳ (جهش تولید با مشارکت مردم) منضم به سوابق اقدامات صورت گرفته و شرایط فعلی شرکت، حداکثر تا نیمه اردیبهشت ماه تدوین و ارسال نمایند.

در این نشست، مدیران عامل شرکتهای تابعه ضمن بیان گزارشی از اقدامات صورت گرفته در سال گذشته و تشریح اوضاع فعلی شرکت، پیشنهادات و راهکارهای خود را به منظور رونق تولید در سال جاری ارائه نمودند.

آخرین اخبار

دستگاه های جوجه کشی شرکت مکانیزاسیون در مسیر صادرات

انتصاب سرپرست شرکت صنایع ماشین های الکتریکی جوین

مولدسازی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است

جهش تولید، عامل مهمی در تقویت معیشت مردم است

اقتصاد کشور با خودکفایی های کوثر توانمندتر شد

افزایش تولید کلزا در مزارع پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر

بهره برداری از "داشبورد رصد بازار مسکن" در گروه معین کوثر

اخذ گواهینامه IR توسط شرکت مرغک

نماینده بنیاد شهید گواهینامه بین المللی حمایت از حقوق معنوی را از آن خود کرد

سخن‌نگاشت | پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳

پیام تسلیت دکتر فخاری برای درگذشت والده دکتر باقری

امروز فرزند شهید بودن یک آزمون است

طی مقدمات عملیات ساخت پروژه رفاهی نوشهر

کوثر راهی جز نخبه محوری و نقشه های دانش بنیان ندارد

آیت الله رئیسی در افتتاحیه نمایشگاه روایت خدمت 

تبیین دستاوردها در نمایشگاه روایت خدمت

علی عفتی مدیرعامل شرکت مرغ اجداد زربال شد

لزوم نگرش راهبردی به نفت

دعوت مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به حضور در انتخابات

گام های پایانی معین کوثر تا هوشمندسازی

پربازدیدترین اخبار