پایگاه اطلاع رسانی سازمان اقتصادی کوثر

تاریخ انتشار: ۱۴:۵۴ - ۲۳ دی ۱۳۹۶
کد خبر: ۵۱۵ | تعداد بازدید: ۱۰۷۵


حمید رضا مقدم مدیرعامل گروه بازرگانی تحفه شد

 


مالک رحمتی: مأموریت گروه بازرگانی تحفه

احیاء، حفظ و توسعه برندهای شرکت­های گروه بازرگانی سازمان


به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، آئین تکریم و معارفه مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره گروه بازرگانی تحفه با حضور قائم مقام مدیرعامل سازمان و مدیرکل امور مجامع و بودجه در محل شرکت مذکور برگزار شد.

در این آئین، مالک رحمتی ضمن قدردانی از زحمات آقای علی تردست مدیرعامل پیشین شرکت تحفه، از آقای حمید رضا مقدم به عنوان یکی از مدیران با سابقه و فعال سازمان یاد کرد و و تخصص، تعهد و پیگیری را از ویژگی های ایشان دانست. وی همچنین با معرفی آقای مهدی غلامزاده به عنوان عضو جدید هیأت مدیره گروه بازرگانی تحفه به جایگاه بازرگانی در سازمان پرداخت و گفت: سازمان اقتصادی کوثر تا پیش از این، شرکت کاونده، شرکت تکلم، شرکت خدمات بازرگانی تحفه و شرکت صبا نور الماس را در این حوزه داشت که بنا بر سیاست های سازمان و جلوگیری از پراکنش فعالیت این شرکت ها، مقرر شد در قالب گروه، فعالیت نمایند تا بتوان خروجی و بازدهی مناسبی را انتظار داشت.

اولویت های گروه بازرگانی تحفه

قائم مقام مدیرعامل سازمان در این جلسه، احیاء، حفظ و توسعه برندهای شرکت های گروه بازرگانی سازمان، تمرکز بر مدیریت خرید شرکت های سازمان به ویژه شرکت های گروه سرمایه گذاری کشاورزی، تأکید بر کار کارشناسی و اساسی بازرگانی با رویکرد علمی و تحلیلی و در تراز استاندارد جهانی، انتقال دانش بازرگانی به حوزه های بازرگانی شرکت  ها و کارکنان وکارشناسان زیرمجموعه، پیگیری تأسیس فروشگاه های ارگانیک کوثر با مشارکت بخش خصوصی، مدیریت اسناد (مستندسازی) و شناخت عوامل و نقاط ضعف و قوت را از اولویت های گروه بازرگانی تحفه برشمرد.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان با یادآوری تأکیدات نماینده محترم ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره سازمان اقتصادی کوثر مبنی بر تسویه و یا فروش و واگذاری شرکت­های زیان ده، تصریح کرد: از مدیرعامل جدید گروه بازرگانی تحفه می خواهیم تا ظرف شش ماه، این مهم را تا حصول نتیجه پیگیری کنند و همچنین برند تحفه و ساهی را که با پیگیری فراوان، ثبت شده و تا به امروز به مرحله قابل قبولی رسیده است، تجهیز کنید و روی یک محصول خاص متمرکز شوید.

مالک رحمتی با بیان این که نباید زحمات مدیران گذشته را نادیده گرفت و باید از دانش و تجربیات تیم های قبلی استفاده کرد، افزود: باید روی نقاط ضعف حساس شد و آن را از بین برد و نقاط قوت را بهبود بخشید و روی یک صنعت متمرکز شد.

قائم مقام مدیرعامل سازمان تأکید کرد: امروز ویترین و تابلوی بازرگانی و فروش محصولات غذایی سازمان باید شرکت تحفه باشد و این مأموریت بزرگی است و اگر بتوانیم فروش شرکت های تابعه را در گروه بازرگانی تحفه مدیریت کنیم، خدمت ماندگاری است و این امر امکان پذیر است.

مالک رحمتی همچنین به موضوع تعیین تکلیف املاک و دارایی های در اختیار گروه بازرگانی تحفه پرداخت و پیشنهاد بررسی راه اندازی فروشگاه های تخصصی ارگانیک کوثر را به عنوان یک ایده خوب، مطرح کرد.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان، پیاده سازی نظام جامع بهره وری منابع انسانی را از دیگر مأموریت های گروه بازرگانی تحفه دانست و با اشاره به  شیوه کار در شرکت از نوع برون سپاری، گفت: شرکت نیازمند افراد بازاریاب است که باید این موضوع پیگیری شود.

در ادامه احمد ورزشکار مدیرکل امور مجامع و بودجه، لزوم وجود برنامه­ریزی استراتژیک و شناخت چارچوب و اهداف و نقاط ضعف و قوت را در شرکت یادآور شد و  بر تنظیم و پیشبرد اهداف بر اساس سند راهبردی تأکید کرد. وی چابک سازی، دانش افزایی و رشد و تقویت فکر بازرگانی را از موارد قابل تأمل و پیگیری در گروه بازرگانی تحفه دانست./


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: