سایر شرکت ها / عمران و ساختمان
دوشنبه   ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ / ۱۵:۳۰
کد خبر: ۵۳۵
تعداد بازدید: ۴۱۵۵
همکاری مشترک ساینو استیل چین در سرمایه‌گذاری پروژه‌های بیمارستانی تهران الکتریک

همکاری ساینو استیل چین در سرمایه‌گذاری پروژه‌های بیمارستانی تهران الکتریک

به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، هیأتی تجاری و فنی از کمپانی ساینو استیلSINOSTEEL) ) کشور چین با حضور در شرکت تهران الکتریک با مدیران ارشد شرکت تهران الکتریک وابسته به سازمان اقتصادی کوثر، ملاقات و به بحث و گفتگو در خصوص زمینه های همکاری فی مابین پرداخت.

در این جلسه که مدیر دفتر ایران کمپانی ساینو استیلSINOSTEEL) ) به نمایندگی از این کمپانی حضور داشت، به بیان تاریخچه ای از فعالیت های این شرکت در 12 سال گذشته در ایران و همچنین پروژه های انجام شده توسط این کمپانی اشاره کرده و جهت همکاری فی مابین با شرکت تهران الکتریک برای طرح های سرمایه گذاری در زمینه بیمارستان سازی، تجهیز و تحویل مراکز درمانی و فاینانس خارجی اعلام آمادگی نمود.

کمپانی ساینو در طی سال های گذشته رقمی حدود 5/2 میلیارد دلار فاینانس از چین برای پروژه های صنعتی مختلف در ایران اخذ نموده و هیچ محدودیتی برای اخذ فاینانس جدید برای کمپانی فوق وجود ندارد.

لازم به ذکر است کمپانی ساینو استیل (SINOSTEEL) شرکتی دولتی است که بیش از 4500 پروژه را در اقصی نقاط دنیا تاکنون به انجام رسانده است. این شرکت با عقد قرارداد هایEPC+F (طراحی و مهندسی، تأمین، ساخت و تأمین مالی) و با تأمین مالی پروژه ها با اخذ فاینانس از دولت چین، به فعالیت در کشورهای مختلف مشغول می باشد.

حوزه های فعالیت این کمپانی بسیار متنوع و از بیمارستان سازی، پروژه های صنعتی و معدنی، انرژی، مخابرات و غیره تا صنایع فلزی و تکنولوژی های پیشرفته می باشد. همچنین این کمپانی با دارا بودن متخصصانی با تجربه در سراسر دنیا و ارتباط با 2 بانک معتبر چینی جهت اخذ فاینانس خارجی، یکی از موفق ترین شرکت های فعال در این زمینه می باشد.

در ادامه بابک اسماعیلی مدیرعامل شرکت تهران الکتریک با بیان سابقه و تاریخچه شرکت تهران الکتریک به عنوان قدیمی ترین شرکت تجهیزات پزشکی وابسته به سازمان اقتصادی کوثر، توضیحاتی در خصوص پروژه های انجام شده و در دست اجرای این شرکت ارائه نمود.

وی با توجه به ضرورت مسأله بهداشت و درمان، اولویت شرکت تهران الکتریک را تأمین مالی در زمینه تجهیز مراکز درمانی دانست و با توجه به حادثه زلزله اخیر در کرمانشاه، عزم جدی با طرف چینی برای انجام پروژه های ساخت بیمارستان در این استان را بسیار ضروری خواند.

مدیرعامل شرکت تهران الکتریک همچنین به ظرفیت های متعدد سازمان اقتصادی کوثر در سایر زمینه ها از قبیل معدن، کشاورزی و غیره اشاره و اظهار امیدواری کرد تا با تعریف زمینه های همکاری مشترک بتوان از ظرفیت های بالقوه دو شرکت استفاده بهینه نمود.

در پایان نیز شرکت دولتی ساینو استیل چین از آمادگی خود برای تأمین مالی پروژه های بیمارستانی شرکت تهران الکتریک و مشارکت به صورت EPCF در طرح های سرمایه گذاری، تجهیز و تحویل مراکز بیمارستانی و درمانی با استفاده از فاینانس خارجی خبر داد./

همکاری ساینو استیل چین در سرمایه گزاری پروژه های بیمارستانی تهران الکتریک


آخرین اخبار

پیام تسلیت دکتر فخاری برای درگذشت والده دکتر باقری

امروز فرزند شهید بودن یک آزمون است

طی مقدمات عملیات ساخت پروژه رفاهی نوشهر

کوثر راهی جز نخبه محوری و نقشه های دانش بنیان ندارد

آیت الله رئیسی در افتتاحیه نمایشگاه روایت خدمت 

تبیین دستاوردها در نمایشگاه روایت خدمت

علی عفتی مدیرعامل شرکت مرغ اجداد زربال شد

لزوم نگرش راهبردی به نفت

دعوت مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به حضور در انتخابات

گام های پایانی معین کوثر تا هوشمندسازی

میثم صفرزاده فرمانده بسیج سازمان اقتصادی کوثر شد

کیفیت بالا بازار بتلند را به رشد سه برابری رساند

ارتقاء جایگاه زاگرس در میان نیروگاه های کشور

پیام تسلیت دکتر فخاری بخاطر درگذشت مادر شهیدان اسماعیلی

گزارش تصویری | حضور دکتر فخاری در نمایشگاه مطبوعات

چگونه سهم مردم در اقتصاد افزایش می یابد؟

اقتصاد با تامین مالی پروژه های توسعه تولید رشد میکند

مدرس زاده معاون توسعه همکاری های بخش خصوصی معاونت علمی ریاست جمهوری شد

دو گزارش از شرکت کشت و صنعت خاوردشت

افتتاح خط تولید پروتئین سویای انسانی

پربازدیدترین اخبار