اخبار سازمان / انتصابات
چهارشنبه   ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ / ۱۶:۳۵
کد خبر: ۵۸۴
تعداد بازدید: ۵۵۹۵
حجت الاسلام والمسلمین تقوی نماینده، ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی:

باید به مقام معظم رهبری این مژده داده شود که تأکیدات شما در سازمان اقتصادی کوثر عینیت یافته است

 
حضرت حجت الاسلام والمسلمین تقوی نماینده، ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی:

باید به مقام معظم رهبری این مژده داده شود که تأکیدات شما در سازمان اقتصادی کوثر عینیت یافته است

 

به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر حجت الاسلام والمسلمین تقوی نماینده، ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی در حاشیه بازدید از سومین نمایشگاه دستاورد‌ها و توانمندی‌های سازمان اقتصادی کوثر که همزمان با ایام متبرک میلاد کریم آل الله امام حسن مجتبی  (علیه السلام)  برگزار شد، گفت: آقای مهندس اسکندری به چندین دلیل یکی از مدیران بسیار ارزشمند کشور هستند، اول این‌که در ایشان انگیزه بسیار قوی وجود دارد، ثانیاً معتقد هستند که ما می‌توانیم روی پای خود بایستیم و این همان چیزی است که از ارکان اقتصاد مقاومتی و توجه و رویکرد به داخل است و من این را در توضیحاتی که ایشان ارائه کردند، به آن رسیدم.

وی افزود: نکته دیگر این است که فعالیت‌های سازمان اقتصادی کوثر بنیادی است، به این معنا که نیاز‌های کشور را بررسی و بر اساس آن نیاز‌ها سرمایه گذاری‌ها را تقویت کردند و اگر نبوده، تأسیس کردند تا نیاز‌های کشور تأمین شود.

نماینده، ولی فقیه در وزارت جهادکشـاورزی با بیـان این‌که به هر حال کشور ما به مواد غذایی به شدت نیازمند است، افزود: بخشی از کار سازمان اقتصادی کوثر در راستای همین مواد غذایی است که با تأسیس و تقویت دامداری‌ها و مرغداری‌ها که به اشـکال مختلف سـرمایه‌گذاری شـده، سـرمایه بسـیار عظیمی در آن شکل گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی ادامه داد: در حوزه معادن، سازمان اقتصادی کوثر راه خوبی را پیش گرفته است و بنده معتقد هستم کار‌هایی که این‌جا انجام می‌شود، باید فرهنگ‌سازی شود؛ ما در کشور معادن وسیعی را داریم که در بخش خصوصی در حال انجام است و اگر این تجربیات مبادله شود، در این بخش می‌توانیم پیشرفت چشمگیرتری را شاهد باشیم.

وی تأکید کرد: از دیدگاه بنده، سازمان اقتصادی کوثر یکی از سازمان‌های فعال اقتصادی است که نقش بسزایی در اقتصاد کشور دارد.

نماینده، ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی در ادامه با بیان این‌که پروژه‌های سازمان اقتصادی کوثر در مناطق کمتر توسعه‌یافته انجام شده و شیوه کاری آقای مهندس اسکندری نیز بر این بوده که از نیرو‌های بومی آن منطقه استفاده شود، افزود: این نشأت از هنر بالای ایشان در حوزه مدیرپروری دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین تقوی گفت: سازمان اقتصادی کوثر و شـرکت‌های تابعه آن دارای جـوان‌ترین مدیـران و کارکنان است که باید به مقام معظم رهبری این مـژده داده شود که تأکیدات شما در بکارگیری نیروی جوان، ثمربخش بوده است و گزارشی به ایشان داده شود که در سازمان اقتصادی کوثر از مدیران جوان استفاده و به آنان اعتماد شده است که همگی از جوانان تحصیلکرده، متدین و از فرزندان معظم شهدا و ایثارگران می‌باشند.

وی بیان داشت: باید به این موضوع توجه داشته باشیم که ما هر چیزی داریم از شـهدا است و بر سر سـفره آن‌ها نشسته‌ایم و در واقع آن‌ها هویت ما را شکل داده‌اند و سند مظلومیت این انقلاب هسـتند؛ همـان‌ها که با خونشـان، اسـتقلال و آزادی ما را امضاء کردند.

نماینده، ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی، کار و فعالیت در سـازمان اقتصـادی کوثر را ارزشـمند و دارای ثواب مضاعف توصیف کرد، زیرا که در راه خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران می‌باشد.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی از رسـانه‌ها خواست فعالیت‌های سـازمان اقتصـادی کوثر را انعکاس دهند تا مردم هم در جریان این تلاش‌ها و خدمات قرار گیرند تا از این طریق بتوان امید را در جامعه بیش از پیش زنده کرد.
 
سازمان اقتصادی کوثر به " ما می‌توانیم " باور دارد و با افتخار می‌گوید

نگاه و تلاش ما به درون کشور و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود است
وی همچنین بیان این‌که یکی از سازمان‌ها و تشکیلاتی که باور به " ما می‌توانیم " دارد، سازمان اقتصادی کوثر است؛ تأکیـد کرد: این سـازمان با افتخـار می‌گوید نگاه و تلاش ما به درون کشـور است و اعتمـاد به نفس دارد که این اعتماد همراه با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود در کشور است.

نماینده، ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی ادامه داد: این نوع رفتـار شما پیام‌های مثبتی و بسـیار مهمی دارد که یکی از آن‌ها همان تحقق اصول و سیاست‌های اقتصـاد مقاومتی و حرکت در این مسیر است که این همـان درون‌زایی و برون‌گرایی و استفاده از دانش بشریت و تکیه به نیرو‌های ارزشمند درون است.

حجت‌الاسلام والمسلمین تقوی گفت: بزرگترین دستاورد بنده از نمایشگاه توانمندی‌های سازمان اقتصادی کوثر همین باور به " ما می‌توانیم " است که نشان دادید در حوزه‌های اقتصادی چقدر فعال و موفق عمل کرده‌اید که همه این‌ها از همان اندیشه نشأت می‌گیرد و باید این اندیشه را انتقال دهید.

وی افزود: متأسفانه برخی از افرادی که در مسئولیت‌های حسـاس کار می‌کنند، اعتقادی به اقتصـاد مقاومتی و باور به " ما می‌توانیم " ندارنـد و به همین دلیـل نمی‌تواننـد کارهایشان را پیش ببرند و انگیزه خود را از دست می‌دهند، اما سازمان اقتصادی کوثر، اعتماد به نفس دارد و به نیروی جوان اعتماد کرده که این بسـیار ارزشمند است.

در ادامه حجت الاسـلام والمسـلمین تقوی نماینده،   ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی با حضور و سخنرانی در مراسم جشن میلاد کریم آل الله حضرت امام حسن مجتبی (علیه السلام) ضـمن تبریک ولادت با سعادت سـبط اکبـر فرزند بزرگ صدیقه طاهره (سلام الله علیها) کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (علیه السلام) بیان داشت: ماه مبارک رمضـان، ماه تربیت و سازندگی روح و روان و جان انسان است و کسی می‌تواند بیشتر از این ماه بهره بگیرد که خود را آماده بهره‌گرفتن از رحمات حضرت رحمانی کرده باشد؛ چون دل و ذهن انسان باید آماده باشد تا وقتی باران در آن بارید، گل بروید؛ اگر زمین دل آماده نباشـد، قرآن هم برآن خوانده شـود و رحمت الهی هم بر این دل بریزد، در آن دل رویش ایجـاد نمی‌شود؛ تسلیم امر خدا بودن و تصمیم به این‌که می‌خواهم در این مسیر قدم بردارم، این خود نقطه آمادگی است.

وی ادامه داد: در صدر اسلام، پیغمبر خدا قرآن برای مردم تلاوت نموده و مردم را به آیات نورانی قرآن دعوت می‌کردند، اما همه یکنواخت و یکسان آن را دریافت نمی‌کردند، یک عده آن را می‌گرفتند و جانشان نورانی می‌شد، ولی عده‌ای آن را نمی‌گرفتند و بر کفرشان افزوده می‌شد؛ پاسخ این است که عده‌ای دلشـان آماده بود و عده‌ای دلشان آماده نبود.

نماینده، ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی با تأکید بر این‌که باید اول جان و نفس و نفسانیت و روح انسان را مهار کنیم و در اختیار حق و حقیقت قرار بدهیم و تسلیم بشویم تا انسان بتواند به نقطه‌های بالاتری برسد، افزود: باید از خودمان شروع کنیم تا بهتر بتوانیم از مکتب اهل بیت و مکتب رمضان استفاده کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی تصریح کرد: وقتی کسی به این مرحله برسد که خود را نیازمند راهنمایی دیگران بداند، این خود نقطه امید، بیـداری و آگاهی است و همه ما به هم نوع و به خداوند نیازمندیم؛ ما انسان‌ها بسـیار نیازمند و ضعیف هسـتیم، البته می‌توانیم از لحاظ معنوی بسـیار قوی باشیم تا جایی که به هیچ کسی اعتنا نکنیم و فقط به خـداوند تکیه کنیم، ولی باید در پناه این درک که همه ما به یکدیگر نیازمندیم، برسیم.

وی بیـان داشت: کسی می‌تواند از ماه مبارک رمضـان بهره و اسـتفاده کند که بر نفس خویش غلبه کند و اگر در رمضـان این موفقیت را به دست بیاوریم، در روز عید فطر عیـد خواهیم داشت. /

 

آخرین اخبار

سخن‌نگاشت | پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳

پیام تسلیت دکتر فخاری برای درگذشت والده دکتر باقری

امروز فرزند شهید بودن یک آزمون است

طی مقدمات عملیات ساخت پروژه رفاهی نوشهر

کوثر راهی جز نخبه محوری و نقشه های دانش بنیان ندارد

آیت الله رئیسی در افتتاحیه نمایشگاه روایت خدمت 

تبیین دستاوردها در نمایشگاه روایت خدمت

علی عفتی مدیرعامل شرکت مرغ اجداد زربال شد

لزوم نگرش راهبردی به نفت

دعوت مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به حضور در انتخابات

گام های پایانی معین کوثر تا هوشمندسازی

میثم صفرزاده فرمانده بسیج سازمان اقتصادی کوثر شد

کیفیت بالا بازار بتلند را به رشد سه برابری رساند

ارتقاء جایگاه زاگرس در میان نیروگاه های کشور

پیام تسلیت دکتر فخاری بخاطر درگذشت مادر شهیدان اسماعیلی

گزارش تصویری | حضور دکتر فخاری در نمایشگاه مطبوعات

چگونه سهم مردم در اقتصاد افزایش می یابد؟

اقتصاد با تامین مالی پروژه های توسعه تولید رشد میکند

مدرس زاده معاون توسعه همکاری های بخش خصوصی معاونت علمی ریاست جمهوری شد

دو گزارش از شرکت کشت و صنعت خاوردشت

پربازدیدترین اخبار