کشاورزی / گروه کشاورزی
يکشنبه   ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ / ۲۱:۰۰
کد خبر: ۸۷۷
تعداد بازدید: ۷۰۵۶

 

همکاری گروه سرمایه گذاری کشاورزی کوثر با بزرگترین تولید کننده گوشت مرغ جهان وارد فاز جدیدی می شود

به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر روز گذشته نمایندگان بزرگ‌ترین تولیدکننده گوشت مرغ جهان با دکتر محمدرضا باقری عضو هیأت مدیره سازمان ملاقات و بر همکاری هرچه نزدیک‌تر و منسجم‌تر با شرکت‌های موفق حوزه مرغ اجداد سازمان تاکید کردند. در این دیدار علاوه بر دکتر محمدرضا باقری، دکتر نوروزی، مدیر عامل گروه سرمایه گذاری کشاورزی و دکتر سبحانی، مدیر عامل شرکت اجداد زربال و آقایان تامس لی، مایکل گاردین و بولنت بعنوان نمایندگان گروه تجاری EW در این نشست حضور داشته و به سخنرانی پرداختند.

گروه تجاری EW، که با ۶۵% فروش گوشت مرغ در سال ۲۰۱۸، خود را بعنوان موفق‌ترین و بزرگ‌ترین تولید کننده گوشت مرغ در جهان معرفی نموده است با مالکیت ۲۳ شرکت، در بیش از ۴۰ کشور در ۵ قاره نمایندگی دارد و شرکت اجداد زربال نمایندگی شرکت راس این گروه تجاری را اخذ نموده و بعنوان یکی از موفق‌ترین نماینده‌های آن در عرصه مرغ اجداد فعالیت می‌نماید.

در این نشست اقتصادی، آقای بولنت بعنوان نماینده گروه تجاری EW به معرفی شرکت‌های تابعه و شاخص‌های موفقیت گروه در فروش جهانی پرداخت و اظهار داشت که گروه سرمایه گذاری کشاورزی سازمان اقتصادی کوثر، مشترکات زیادی با گروه EW دارد و در گسترش همکاری با یکدیگر در زمینه‌های مختلف اعلام آمادگی کرد.

دکتر باقری، عضو هیأت مدیره سازمان با ابراز خوشحالی از حضور نمایندگان EW در این جلسه و معرفی گستره جغرافیایی و عملکردی آن‌ها در سراسرجهان، خطاب به نمایندگان آن شرکت گفت: تبلیغاتی که آمریکا و دیگران در مورد ایران انجام می‌دهند درست نیست، ما وضعیت خوبی داریم و با شناختی که از گروه EW پیدا کردم، مشتاق شدم که نمایندگی دیگر حوزه‌های کاری هم به ایران داده شود. انتظار می‌رود از ارتباطات و ظرفیت‌های ایران در منطقه بهتر استفاده کنید. البته انتظار ما هم در خصوص همکاری گذشته و تامین به موقع جوجه‌ها همچنان وجود دارد و انشالله طوری همکاری‌ها پیش برود که کار عقب نیافتد.     

همکاری گروه سرمایه گذاری کشاورزی کوثر با بزرگترین تولید کننده گوشت مرغ جهان وارد فاز جدیدی می شود

وی افزود: در خصوص مسائل پولی نگرانی نداشته باشید؛ زیرا تأمین غذای مردم دغدغه کلیه مسئولین است و ما از مسئولین در زمینه نقل و انتقال پول کمک می‌گیریم. ما در گذشته از بحران‌های زیادی گذر کردیم و وضعیت فعلی با وضعیت گذشته ما قابل قیاس نیست.

دکتر باقری همچنین با تأکید بر درخواست شرکت‌های دیگر کشور‌ها بر همکاری اقتصادی با ایران گفت: با ارتباطی خوبی که میان سازمان با دوستان و مسئولین دستگاه دیپلماسی کشور داریم و با پیشنهاد‌هایی که این دوستان در گسترش فعالیت‌های تجاری با ایران از سوی دیگر کشور‌ها دریافت می‌کنند، زمینه ایجاد همکاری با محوریت سازمان وجود دارد. این هم افزایی میان مسئولین و بنگاه‌های اقتصادی کشور است.

در ادامه نشست دکتر نوروزی، مدیرعامل گروه سرمایه گذاری کشاورزی کوثر مطالبات ذکر شده را در چهار بخش تکرار کرد: نمایندگی شرکت آویاژن را در ترکیه و خاورمیانه به ما بدهید، ایران نماینده قابلی بوده و این را قبلاً ثابت کرده است. از جهتی نمایندگی شرکت ایندیانا ریور و GGp را اعطا کنید و در خصوص نقل و انتقالات پول، پیشنهاد شفاف خودتان را مطرح کنید. اگر برای ما امکان پذیر باشد، هر راهی را که شما برای انتقال پول پیشنهاد می‌دهید را می‌پذیریم و اقدام می‌کنیم. گروه EW  قبلاً همکاری خوبی با ما داشته مخصوصاً آن زمان که قریب به شش ماه نمی‌توانستیم پول را به حساب شما انتقال دهیم، شرکت‌های تابعه گروه EW برای ما جوجه را می‌فرستادند و از این بابت از شما ممنونم.

دکتر سبحانی، مدیر عامل شرکت اجداد زربال نیز بیان کرد: پیشنهاد‌های نقل و انتقالات در حال بررسی و پیگیری است که انشاءالله در زمانی نه چندان دور به جمع بندی خواهد رسید. وی افزود: شرکت مرغ اجداد زربال ۶۰% مرغ کل کشور را تأمین می‌کند. سه نژاد از شرکت‌های راس و آویاژن در مرغ اجداد زربال تولید می‌شود و به دلیل این ظرفیت و توانمندی اگر مسأله سهمیه بندی حذف شود، فعالیت و موفقیت بسیار مطلوب‌تر خواهد بود.

دکتر سبحانی گفت: در جلسه‌ای که با شرکت راس و آویاژن داشته ایم، دو مسأله مهم مطرح شد. اول آموزش نیرو‌های شرکت اجداد زربال توسط کارشناسان شرکت‌های راس و آویاژن و دوم پیشنهاد صادرات به لبنان که تلویحاً موافقت شده و در حال پیگیری است.

در ادامه این نشست آقای تامس لی، بعنوان مدیر نمایندگی خاورمیانه آویاژن گفت: ما خوشحالیم که با شرکت‌های سازمان اقتصادی کوثر همکاری می‌کنیم و این قول را می‌دهیم که شرکت اجداد زربال تا یک سال آینده در خصوص لایسنس اوفک، هیچ مشکلی نداشته باشد.

در پایان این نشست ۲ ساعته و پس از ابراز خوشحالی و رضایت طرفین از برگزاری مثبت جلسه، مهمانان خارجی برای بازدید از غرفه گروه سرمایه گذاری کشاورزی کوثر در نمایشگاه دام و طیور عازم شدند.

انتهای پیام/
آخرین اخبار

مولدسازی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است

جهش تولید، عامل مهمی در تقویت معیشت مردم است

اقتصاد کشور با خودکفایی های کوثر توانمندتر شد

افزایش تولید کلزا در مزارع پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر

بهره برداری از "داشبورد رصد بازار مسکن" در گروه معین کوثر

اخذ گواهینامه IR توسط شرکت مرغک

نماینده بنیاد شهید گواهینامه بین المللی حمایت از حقوق معنوی را از آن خود کرد

سخن‌نگاشت | پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳

پیام تسلیت دکتر فخاری برای درگذشت والده دکتر باقری

امروز فرزند شهید بودن یک آزمون است

طی مقدمات عملیات ساخت پروژه رفاهی نوشهر

کوثر راهی جز نخبه محوری و نقشه های دانش بنیان ندارد

آیت الله رئیسی در افتتاحیه نمایشگاه روایت خدمت 

تبیین دستاوردها در نمایشگاه روایت خدمت

علی عفتی مدیرعامل شرکت مرغ اجداد زربال شد

لزوم نگرش راهبردی به نفت

دعوت مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به حضور در انتخابات

گام های پایانی معین کوثر تا هوشمندسازی

میثم صفرزاده فرمانده بسیج سازمان اقتصادی کوثر شد

کیفیت بالا بازار بتلند را به رشد سه برابری رساند

پربازدیدترین اخبار