اخبار سازمان / انتصابات
سه‌شنبه   ۲۲ آبان ۱۳۹۷ / ۱۵:۲۶
کد خبر: ۹۱۳
تعداد بازدید: ۸۱۰۱

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان اقتصادی کوثر

به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان اقتصادی کوثر با هدف بکارگیری ظرفیت‌های سازمان اقتصادی کوثر در راه رشد و توسعه محصولات و خدمات دانش‌بنیان در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، تفاهم نامه امضا کردند.

این تفاهم‌نامه با موضوعاتی، چون همکاری در راه‌اندازی مرکز شتاب دهی و نوآوری سازمان اقتصادی کوثر، همکاری متقابل برای راه‌اندازی و توسعه روش‌های نوین تأمین مالی از قبیل: تأمین مالی جمعی و سرمایه‌گذاری جسورانه، همکاری متقابل در تأسیس و توسعه فعالیت صندوق پژوهش و فناوری تابعه سازمان اقتصادی کوثر، همکاری متقابل برای شناسایی، حمایت و جذب سرمایه طرح‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان سازمان اقتصادی کوثر و نیز همکاری متقابل برای شناسایی و جذب سرمایه در طرح‌های نوآورانه و با فناوری بالا به امضا رسید.

طبق این تفاهم‌نامه، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نسبت به حمایت معنوی و فنی از طراحی و راه‌اندازی موضوعات این تفاهم‌نامه و ارائه اطلاعات، مشاوره تخصصی در حوزه فعالیت‌های تفاهم‌نامه متعهد می‌شود.

این معاونت همچنین نسبت به اطلاع‌رسانی و ترغیب فعالان حوزه دانش‌بنیان برای ورود به موضوعات این تفاهم‌نامه و استفاده از ظرفیت‌های ایجاد شده نیز متعهد خواهد بود.

از دیگر تعهدات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، معرفی استارتاپ‌هایی که در حوزه فناوری‌های مرتبط به کارآفرینی و کسب وکار‌های نوین و دانش‌بنیان هستند به سازمان اقتصادی کوثر و نیز تسهیل اخذ مجوز دانش نبیان توسط شرکت‌های معرفی شده در مرکز شتاب دهی و نوآوری سازمان اقتصادی کوثر است.

سازمان اقتصادی کوثر نیز به موجب این تفاهم‌نامه نسبت به راه‌اندازی مرکز شتاب دهی و نوآوری با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری متعهد می‌شود. از دیگر تعهدات این سازمان شناسایی و پیاده‌سازی روش‌های نوین تأمین مالی متناسب با راهبرد‌های حوزه فعالیت کسب‌وکار محوری خود در چارچوب موضوع تفاهم‌نامه است.

همچنین سازمان اقتصادی کوثر متعهد می‌شود تا نسبت به انجام هماهنگی با سایر نهاد‌ها برای حمایت از ایجاد صندوق پژوهش و فناوری اقدام کند. مدت این تفاهم نامه از تاریخ ۲۳ مهرماه ۹۷ به مدت سه سال تعیین شده است که علیرضا دلیری معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه به نمایندگی از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و جواد وکیلی معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی به نمایندگی سازمان اقتصادی کوثر آن را به امضا رساندند. /

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان اقتصادی کوثر

انتهای پیام

آخرین اخبار

سخن‌نگاشت | پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳

پیام تسلیت دکتر فخاری برای درگذشت والده دکتر باقری

امروز فرزند شهید بودن یک آزمون است

طی مقدمات عملیات ساخت پروژه رفاهی نوشهر

کوثر راهی جز نخبه محوری و نقشه های دانش بنیان ندارد

آیت الله رئیسی در افتتاحیه نمایشگاه روایت خدمت 

تبیین دستاوردها در نمایشگاه روایت خدمت

علی عفتی مدیرعامل شرکت مرغ اجداد زربال شد

لزوم نگرش راهبردی به نفت

دعوت مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به حضور در انتخابات

گام های پایانی معین کوثر تا هوشمندسازی

میثم صفرزاده فرمانده بسیج سازمان اقتصادی کوثر شد

کیفیت بالا بازار بتلند را به رشد سه برابری رساند

ارتقاء جایگاه زاگرس در میان نیروگاه های کشور

پیام تسلیت دکتر فخاری بخاطر درگذشت مادر شهیدان اسماعیلی

گزارش تصویری | حضور دکتر فخاری در نمایشگاه مطبوعات

چگونه سهم مردم در اقتصاد افزایش می یابد؟

اقتصاد با تامین مالی پروژه های توسعه تولید رشد میکند

مدرس زاده معاون توسعه همکاری های بخش خصوصی معاونت علمی ریاست جمهوری شد

دو گزارش از شرکت کشت و صنعت خاوردشت

پربازدیدترین اخبار