رهنمود / پیام ها و نامه ها
سه‌شنبه   ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ / ۲۰:۴۹
کد خبر: ۱۳۱۴
تعداد بازدید: ۲۱۵۰
در جلسه هیئت دولت صورت گرفت؛

تقدیر رییس جمهوری از زحمات و خدمات حجت الاسلام والمسلمین شهیدی در بنیاد شهید و امور ایثارگران

رییس جمهوری ضمن تأکید بر اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنان از خدمات حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی به عنوان نماینده مقام معظم رهبری بهره‌مند خواهد بود، از زحمات و تلاش‌های وی به عنوان معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی ۷ سال گذشته تقدیر کرد.
تقدیر رییس جمهوری از زحمات و خدمات حجت الاسلام والمسلمین شهیدی در بنیاد شهید و امور ایثارگران
 
به گزارش «ایثار»، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز یکشنبه ۱۸ خردادماه در جلسه هیئت دولت ضمن قدردانی از خدمات حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی شهیدی طی ۷ سال مسئولیت بنیاد شهید و امور ایثارگران و معرفی «سعید اوحدی» به عنوان رییس جدید این بنیاد گفت: انجام وظیفه در جایگاهی همچون بنیاد شهید و امور ایثارگران و خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران کاری بسیار ارزشمند و بزرگ و جزو افتخارات هر انسانی است که برای مدتی خادم این خانواده‌های بزرگوار باشد.
رییس جمهور با بیان اینکه طی ۷ سال گذشته از تلاش و خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران در حد توان خود هیچ‌وقت دریغ نکردیم، افزود: البته هر چقدر به این عزیزان خدمت کنیم با کاری که آن‌ها در ایثارگری و اهدای جان خود برای کشور و نظام انجام دادند، قابل مقایسه نیست.
دکتر روحانی پرداخت مطالبات معوقه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و همچنین اجرایی و عملیاتی شدن «قانون جامع ایثارگران» که از مدت‌ها قبل تصویب، اما در اجرا با سختی‌هایی همراه بوده است را از جمله اقدامات مهم دولت یازدهم و دوازدهم در این حوزه عنوان کرد.
رییس جمهور با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنان از خدمات حجت الاسلام والمسلمین شهیدی به عنوان نماینده مقام معظم رهبری بهره‌مند خواهد بود، افزود: مهندس اوحدی امروز مسئولیت این بنیاد را بر عهده گرفته که خود از خانواده معظم شهدا است و سال‌ها نیز در اسارت بوده و از آزادگان سرافراز میهن اسلامی است و به خوبی با جایگاه مهم و ارزشمند این بنیاد و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران آشناست.
دکتر روحانی در پایان ابراز امیدواری کرد که همه مسئولان نظام در ارائه خدمت به مردم موفق و در پیشگاه خداوند سربلند باشند.
پیش از سخنان رییس جمهور در جلسه دولت، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی شهیدی، گزارشی از اقدامات انجام شده در این بنیاد طی ۷ سال مسئولیت خود ارائه و برای رییس جدید این بنیاد در خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران آرزوی موفقیت کرد.
«سعید اوحدی» معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز توفیق خدمت به خانواده معظم شهدا را بزرگترین نعمت برای خود عنوان کرد و افزود: برای ارائه خدمت بهینه به خانواده معظم شهدا و ایثارگران و حل مشکلات این عزیزان با کمک دولت، تمام تلاش خود را به کار خواهد بست.
اوحدی از سعه صدر، خلوص نیت و اخلاق مداری به عنوان ویژگی‌های بارز حجت الاسلام والمسلمین شهیدی، نام برد و گفت: راه ایشان در خدمتگزاری به خانواده معظم شهدا و ایثارگران ادامه خواهد یافت.
در متن لوح اهدایی رییس جمهوری به حجت الاسلام والمسلمین شهیدی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
برادر گرامی حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی
سال‌ها تلاش و همدلی، همراهی و حضور ارزشمند جنابعالی در مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران منشأ خدمات مؤثری در مسیر ترویج فرهنگ متعالی ایثار و شهادت و خدمتگزاری به جامعه ایثارگران بود.
فرصتی گرانقدر و سرشار از خاطرات به یاد ماندنی که صمیمانه از شما برای این خدمات صادقانه سپاسگزارم. بی‌شک فرصت خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران سرافراز که استقلال و عظمت کشور مرهون فداکاری‌ها و ایثار آنان است، افتخاری بزرگ برای شما است که امیدوارم این خدمات همواره اثرگذار و الهام‌بخش باقی بماند.
اینجانب با تجلیل از سال‌ها تلاش‌های خالصانه و آرزوی تداوم بهره‌مندی از تجارب ارزشمندتان به عنوان نماینده، ولی فقیه در بنیاد شهید، سعادت، سلامت و توفیقات روزافزونتان را در پیشبرد اهداف و آرمان‌های والای نظام جمهوری اسلامی از درگاه خداوند بزرگ مسألت دارم.
حسن روحانی
رییس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/
 
آخرین اخبار

دستگاه های جوجه کشی شرکت مکانیزاسیون در مسیر صادرات

انتصاب سرپرست شرکت صنایع ماشین های الکتریکی جوین

مولدسازی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است

جهش تولید، عامل مهمی در تقویت معیشت مردم است

اقتصاد کشور با خودکفایی های کوثر توانمندتر شد

افزایش تولید کلزا در مزارع پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر

بهره برداری از "داشبورد رصد بازار مسکن" در گروه معین کوثر

اخذ گواهینامه IR توسط شرکت مرغک

نماینده بنیاد شهید گواهینامه بین المللی حمایت از حقوق معنوی را از آن خود کرد

سخن‌نگاشت | پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳

پیام تسلیت دکتر فخاری برای درگذشت والده دکتر باقری

امروز فرزند شهید بودن یک آزمون است

طی مقدمات عملیات ساخت پروژه رفاهی نوشهر

کوثر راهی جز نخبه محوری و نقشه های دانش بنیان ندارد

آیت الله رئیسی در افتتاحیه نمایشگاه روایت خدمت 

تبیین دستاوردها در نمایشگاه روایت خدمت

علی عفتی مدیرعامل شرکت مرغ اجداد زربال شد

لزوم نگرش راهبردی به نفت

دعوت مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به حضور در انتخابات

گام های پایانی معین کوثر تا هوشمندسازی

پربازدیدترین اخبار