اخبار سازمان / گزارش ویژه
يکشنبه   ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ / ۰۹:۳۷
کد خبر: ۱۳۸۸
تعداد بازدید: ۲۶۴۴

تشکیل شورای راهبردی تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها سازمان اقتصادی کوثر در سال ۱۴۰۰

محمدرضا اسکندری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به مناسبت آغاز سال کاری ۱۴۰۰، ضمن تبریک فرارسیدن بهار طبیعت و بهار معنویت و تببین مسئولیت سازمان در قبال تحقق شعار سال، از تشکیل شورای راهبردی تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها در این سازمان خبر داد.
تشکیل شورای راهبردی تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها در سازمان اقتصادی کوثر در سال ۱۴۰۰
 
به گزارش خبرگزاری روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، محمدرضا اسکندری مدیرعامل سازمان طی یادداشتی به مناسبت فرارسیدن سال ۱۴۰۰ نوشت: تقارن بهار طبیعت و بهار معنویت و مزین شدن آغاز و پایان سال جدید به میلاد پربرکت حضرت بقیه‌الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را به محضر نایب امام عصر (عج) و رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و ملت عزیز ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض نموده و مزید توفیقات، عزت و عافیت را برای همگان مسئلت می‌نمایم.

نگاهی گذرا به نام‌گذاری سال‌های یک دهه اخیر از طرف رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) نشان‌دهنده توجه استراتژیک بر محوریت تولید ملی در تصمیم‌گیری‌های کلان اقتصادی کشور و بیان‌گر دغدغه‌های معظم‌له به امر تولید به عنوان بازوی توانمند اقتصاد مقاومتی و رمز شکوفایی اقتصادی است. اگر ایران عزیز اسلامی در گام دوم انقلاب و علی‌رغم تحریم‌های ظالمانه موفق شده است تهدید‌های دشمنان را به فرصت تبدیل کرده و رتبه هجدهم را در میان اقتصاد‌های برتر دنیا کسب کند؛ یقیناً با تقویت اعتماد به نفس ملی و تکیه بر نیروی جوان متعهد، استغنای از وابستگی و خوداتکایی در تأمین نیاز‌های داخلی، احتراز از واردات بی‌رویه و بی‌مصرف و توجه به امنیت و سلامت در زمینه‌های مختلف امکان ارتقای این جایگاه تا دوازدهمین اقتصاد برتر دنیا وجود دارد.

بدون تردید رسیدن به چشم‌اندازی که دیده‌بان حکیم و فرزانه انقلاب ترسیم کرده اند، از شاهراه آزاد شدن ظرفیت‌های تولیدی و ایجاد تغییرات بزرگ در رویه‌ها می‌گذرد. نگاه جامع به توانمندی‌های داخل و بهره‌گیری از ظرفیت‌های اقتصادی کشور اگر با رفع موانع داخلی پیش‌روی تولید و پشتیبانی مستمر همراه شود؛ منشأ دستاورد‌های عظیم و پربرکت خواهد شد. مردم و مسئولین دو رکن مهم در تحقق شعار امسال هستند. باور همگانیِ مردم بر حمایت از کالای ایرانی به عنوان پیشران و موتور محرک توسعه اقتصادی کشور و ایجاد فرصت‌های برابر برای ورود مشتاقان به عرصه تولید ملی توسط مسئولین، به نحوی که متضمن ایجاد زنجیره ارزش و تأمین‌کننده منافع راهبردی و بلندمدت باشد خیر و برکات تحقق این شعار را به کشور و مردم به ویژه در مناطق محروم روستایی و عشایری باز می‌گرداند.

سازمان اقتصادی کوثر که طی یک دهه اخیر همواره در خط مقدم اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) قرار داشته و با اتکای به همت جوانان انقلابی و جهادی که نشان و افتخار یادگاران شهدای گرانقدر را بر سینه دارند، گام‌های بزرگی در زمینه اقدامات پیش‌دستانه برای خنثی‌سازی تهدید و تحریم به ویژه در حوزه امنیت غذایی کشور برداشته ـ که بهره‌برداری هم‌زمان از ۱۹ پروژه کلیدی و تحریم‌شکن در ۱۱ استان محروم کشور بخشی از این مجاهدت اقتصادی است ـ؛ همزمان با آغاز سال جدید نیز در راستای ادای تکلیف جهادی، کارگروه "شورای راهبردی تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها" را تشکیل می‌دهد تا با تکیه بر فرامین داهیانه رهبر فرزانه و دوراندیش انقلاب (مدظله العالی)، و در چارچوب فعالیت‌های این سازمان تهدید‌ها را به فرصت تبدیل نماید چرا که باور داریم اراده و توان لازم برای پیروزی در جنگ اقتصادی را داریم. ما با تبعیت محض و اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، راه اقتصاد مقاومتی را ادامه و قدرت اقتصادی را افزایش خواهیم داد تا جایی که هیچ تهدید و تحریمی به ویژه در زمینه امنیت غذایی بر ما اثرگذار نباشد.

انتهای پیام/
 
آخرین اخبار

مولدسازی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است

جهش تولید، عامل مهمی در تقویت معیشت مردم است

اقتصاد کشور با خودکفایی های کوثر توانمندتر شد

افزایش تولید کلزا در مزارع پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر

بهره برداری از "داشبورد رصد بازار مسکن" در گروه معین کوثر

اخذ گواهینامه IR توسط شرکت مرغک

نماینده بنیاد شهید گواهینامه بین المللی حمایت از حقوق معنوی را از آن خود کرد

سخن‌نگاشت | پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳

پیام تسلیت دکتر فخاری برای درگذشت والده دکتر باقری

امروز فرزند شهید بودن یک آزمون است

طی مقدمات عملیات ساخت پروژه رفاهی نوشهر

کوثر راهی جز نخبه محوری و نقشه های دانش بنیان ندارد

آیت الله رئیسی در افتتاحیه نمایشگاه روایت خدمت 

تبیین دستاوردها در نمایشگاه روایت خدمت

علی عفتی مدیرعامل شرکت مرغ اجداد زربال شد

لزوم نگرش راهبردی به نفت

دعوت مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به حضور در انتخابات

گام های پایانی معین کوثر تا هوشمندسازی

میثم صفرزاده فرمانده بسیج سازمان اقتصادی کوثر شد

کیفیت بالا بازار بتلند را به رشد سه برابری رساند

پربازدیدترین اخبار