اخبار سازمان / مراسمات
جمعه   ۰۴ تير ۱۴۰۰ / ۰۲:۰۷
کد خبر: ۱۳۹۷
تعداد بازدید: ۲۸۴۶

جایزه ملی تعالی و پیشرفت به پله پنجم رسید

پنجمین دوره‌ی این جایزه با رشد ۳۱ درصدی مشارکت و با حضور ۱۹۰ شرکت و موسسه در قالب ۱۲ گروه کسب و کار برگزار شد و بر همین اساس مراسم اهدای جوایز به صورت نیمه حضوری و برخط (آنلاین) در تاریخ ششم تیرماه ۱۴۰۰ با حضور روسای نهاد‌های انقلابی و مدیران شرکت‌های برتر برگزار خواهد شد.

جایزه ملی تعالی و پیشرفت به پله پنجم رسید

به نقل از روابط عمومی مرکز ملی تعالی و پیشرفت، دکتر محمد جواد ایروانی رئیس شواری سیاست‌گذاری جایزه ملی تعالی و پیشرفت هدف از برگزاری این دوره‌ها را ارتقای کیفیت و بهره‌وری شرکت‌ها عنوان کرد و گفت: در این دوره گروه‌های کسب و کار کشاورزی و دامپروری و ساختمان و خدمات وابسته بیشترین آمار مشارکت را داشته اند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره فرآیند کار این دوره اظهار داشت: جایزه ملی تعالی و پیشرفت بعد از ثبت‌نام شرکت‌ها و موسسات در فرآیند پنجمین دوره جایزه، تلاش نمود تا با برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی متعدد به صورت حضوری و مجازی برای شرکت‌ها و موسسات و ارزیابان، در جهت اشاعه فرهنگ تعالی و توسعه توانمندی‌های مدیریتی ذینفعان کلیدی خود در سطوح مختلف گام موثر بردارد.
 
وی همچنین از افزایش ۲.۵ برابری ساعات آموزش در این دوره نسبت به دوره‌های قبل خبر داد و گفت: در این‌دوره مجموعا ۲۱ هزار و ۷۰۰ نفر ساعت آموزش ویژه مدیران شرکت‌ها و ارزیابان برگزار شده است.
 
وزیر اسبق اقتصاد افزود: فرایند ارزیابی شرکت‌ها و موسسات با همکاری ۱۰۰ ارزیاب ارشد، ۲۵۵ ارزیاب و همچنین ۲۵ پایشگر و ۴۰ مشاهده‌گر در سه سطح تعهد به تعالی، تقدیرنامه و تندیس در بازه زمانی آذر ماه ۹۹ تا اردیبهشت ۱۴۰۰ انجام شده است.
 
ایروانی خاطرنشان کرد: از آنجایی که یکی از ماموریت‌های اصلی جایزه ملی تعالی و پیشرفت، سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری (دامت برکاته) می‌باشد، در این دوره از جایزه یکی از محور‌های مهم مورد بررسی، عملکرد و اهتمام شرکت‌ها و موسسات در حوزه شاخص‌های اقتصاد مقاومتی و شعار‌های سالیانه بوده است که در این زمینه نیز شرکت برتر معرفی خواهد شد.
 
گفتنی است؛ مراسم اهدای جوایز با حضور شرکت‌های برتر و روسای نهاد‌ها به صورت حضوری در روز یکشنبه ششم تیرماه برگزار خواهد شد و سایر شرکت‌های حاضر در فرایند جایزه ملی تعالی و پیشرفت به صورت برخط در این مراسم حضور خواهند داشت.
 
 
جایزه ملی تعالی و پیشرفت به پله پنجم رسید
 
انتهای پیام/
 
آخرین اخبار

مولدسازی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است

جهش تولید، عامل مهمی در تقویت معیشت مردم است

اقتصاد کشور با خودکفایی های کوثر توانمندتر شد

افزایش تولید کلزا در مزارع پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر

بهره برداری از "داشبورد رصد بازار مسکن" در گروه معین کوثر

اخذ گواهینامه IR توسط شرکت مرغک

نماینده بنیاد شهید گواهینامه بین المللی حمایت از حقوق معنوی را از آن خود کرد

سخن‌نگاشت | پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳

پیام تسلیت دکتر فخاری برای درگذشت والده دکتر باقری

امروز فرزند شهید بودن یک آزمون است

طی مقدمات عملیات ساخت پروژه رفاهی نوشهر

کوثر راهی جز نخبه محوری و نقشه های دانش بنیان ندارد

آیت الله رئیسی در افتتاحیه نمایشگاه روایت خدمت 

تبیین دستاوردها در نمایشگاه روایت خدمت

علی عفتی مدیرعامل شرکت مرغ اجداد زربال شد

لزوم نگرش راهبردی به نفت

دعوت مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به حضور در انتخابات

گام های پایانی معین کوثر تا هوشمندسازی

میثم صفرزاده فرمانده بسیج سازمان اقتصادی کوثر شد

کیفیت بالا بازار بتلند را به رشد سه برابری رساند

پربازدیدترین اخبار