سایر اخبار / کشاورزی
يکشنبه   ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ / ۱۰:۵۷
کد خبر: ۱۶۱۶
تعداد بازدید: ۱۸۷۹

پیشرفت ۶۵ درصدی بزرگترین گلخانه هیدروپونیک غرب کشور در اسلام‌آبادغرب

طرح بزرگترین گلخانه یکپارچه هیدروپونیک غرب کشور با سرمایه گذاری سازمان اقتصادی کوثر در شهرستان اسلام‌آبادغرب با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.
پیشرفت ۶۵ درصدی بزرگترین گلخانه هیدروپونیک غرب کشور در اسلام‌آبادغرب
 
به گزارش روابط عمومی شرکت پیشگامان کشاورزی کرمانشاه طرح بزرگترین گلخانه یکپارچه هیدروپونیک غرب کشور با سرمایه گذاری سازمان اقتصادی کوثر و ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی در شهرستان اسلام‌آبادغرب در حال اجراست.
 
مدیرعامل شرکت پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر با اشاره به روند مجدد اجرای پیشرفت احداث این طرح بزرگ کشاورزی در استان کرمانشاه گفت: خوشبختانه روند رو به رشد احداث این پروژه بزرگ کشاورزی از ابتدای سال جاری شروع شده و هم اکنون با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست که هم اکنون بیش از ۱۰۰ نفر از جوانان بومی منطقه درآن مشغول به کار هستند.

مهندس شمسی پور با بیان اینکه برای اجرای این پروژه گلخانه‌ای از مدرن‌ترین و بالاترین استاندارد سازه‌های گلخانه‌ای کشور استفاده می‌شود افزود: مهندسان و کارشناسان مجرب شرکت، این گلخانه را با فناوری روز و دانش بومی و با به روز‌ترین ساز‌های گلخلانه‌ای کشور می‌سازند که دستگاه نظارت به صورت مستمر بر روند اجرا نظارت دارند

وی افزود: بزرگترین و پیشرفته‌ترین گلخانه یکپارچه غرب کشور در شهرستان اسلام‌آبادغرب با هدف محرومیت‌زدایی، ایجاد اشتغال و تولید پایدار احداث می‌شود که با بهره‌برداری از آن بخشی از نیاز‌های منطقه به محصولات صیفی تامین و بخشی نیز به خارج از کشور صادر می‌شود.
 
پیشرفت ۶۵ درصدی بزرگترین گلخانه هیدروپونیک غرب کشور در اسلام‌آبادغرب

مدیرعامل شرکت پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر با اشاره اینکه گلخانه هیدروپونیک اسلام آبادغرب در سطح ۲۵ هکتار به صورت یکپارچه در حال ساخت است و تا پایان نیمه اول سال جاری ۱۱ هکتار آن به بهره برداری می‌رسد.

مهندس شمسی پور گفت: سایت گلخانه اسلام آبادغرب به عنوان بزرگترین پروژه گلخانه یکپارچه هیدروپونیک غرب کشور در زمینی به مساحت ٥٤ هکتار احداث می‌شود که در آن ۲۵ هکتار گلخانه مدرن در دوفاز و سردخانه و سورتینگ و بسته‌بندی در چند مرحله احداث خواهد شد.

وی بیان داشت: اکنون در فاز اول این پروژه ۱۱ هکتار گلخانه در دو بخش با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست که با روند مثبتی که در اجرای آن شکل گرفته خوشبختانه میتوانیم در پایان نیمه اول سال جاری شاهد بهره برداری از آن باشیم.

مدیرعامل شرکت پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر اضافه کرد: با تکمیل تمام فاز‌های این مجموعه گلخانه‌ای برای ۵۰۰ نفر از جوانان منطقه با محوریت خانواده معظم شهدا و ایثارگران به صورت مستقیم اشتغالزایی می‌شود و پیش‌بینی می‌شود سالانه بیش از ۱۰ هزارتن محصول از گلخانه اسلام آبادغرب تولید شود.
 
انتهای پیام/
 
آخرین اخبار

دستگاه های جوجه کشی شرکت مکانیزاسیون در مسیر صادرات

انتصاب سرپرست شرکت صنایع ماشین های الکتریکی جوین

مولدسازی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است

جهش تولید، عامل مهمی در تقویت معیشت مردم است

اقتصاد کشور با خودکفایی های کوثر توانمندتر شد

افزایش تولید کلزا در مزارع پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر

بهره برداری از "داشبورد رصد بازار مسکن" در گروه معین کوثر

اخذ گواهینامه IR توسط شرکت مرغک

نماینده بنیاد شهید گواهینامه بین المللی حمایت از حقوق معنوی را از آن خود کرد

سخن‌نگاشت | پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳

پیام تسلیت دکتر فخاری برای درگذشت والده دکتر باقری

امروز فرزند شهید بودن یک آزمون است

طی مقدمات عملیات ساخت پروژه رفاهی نوشهر

کوثر راهی جز نخبه محوری و نقشه های دانش بنیان ندارد

آیت الله رئیسی در افتتاحیه نمایشگاه روایت خدمت 

تبیین دستاوردها در نمایشگاه روایت خدمت

علی عفتی مدیرعامل شرکت مرغ اجداد زربال شد

لزوم نگرش راهبردی به نفت

دعوت مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به حضور در انتخابات

گام های پایانی معین کوثر تا هوشمندسازی

پربازدیدترین اخبار