سایر اخبار / کشاورزی
چهارشنبه   ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۸:۰۷
کد خبر: ۱۶۹۳
تعداد بازدید: ۱۵۱۲

امضاء قرارداد همکاری در پروژه‌های نوآورانه بین دانشگاه تبریز، مؤسسه رویش و گروه کشاورزی کوثر

قرارداد همکاری پژوهشی و دانش بنیان میان گروه سرمایه گذاری سرمایه گذاری کشاورزی کوثر و موسسه توسعه کسب و کار رویش کوثر و ریاست دانشگاه تبریز به امضا رسید.
امضاء قرارداد همکاری در پروژه‌های نوآورانه بین دانشگاه تبریز و گروه کشاورزی کوثر
 
به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر امروز سه شنبه هفدهم خرداد ماه ۱۴۰۱ طی نشستی در محل دانشگاه تبریز عملیات اجرایی پروژه‌های نوآورانه و دانش بنیان با امضای مدیران عامل گروه سرمایه گذاری سرمایه گذاری کشاورزی کوثر و موسسه توسعه کسب و کار رویش کوثر و ریاست دانشگاه تبریز آغاز شد.

در بدو نشست دکتر نصراله زاده ریاست دانشگاه تبریز ضمن خوشامدگویی و ابراز خرسندی از شروع همکاری‌های مشترک با شرکت‌های اقتصادی وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران به تشریح جایگاه و دستاورد‌های دانشگاه تبریز پرداخت و اعلام کرد: دانشگاه تبریز در منظومه دانشگاه‌های کشور و بویژه مرجعیت آزمایشگاه دانشگاه تبریز در امور محیط زیست و صنایع جایگاه برجسته‌ای دارد و ما این آمادگی را داریم که پس از صنایع دامی و زراعی با سایر بخش‌های سازمان اقتصادی کوثر نیز همکاری‌های دانش بنیان داشته باشم.

سپس محمدصادق واعظی مدیرعامل گروه سرمایه گذاری سرمایه گذاری کشاورزی کوثر با اشاره به پیشینه ارزشمند همکاری‌های پژوهشی با دانشگاه تبریز اظهار داشت: رویکرد ما در چنین قرارداد‌هایی مسأله محور است و ما مترصد شناسایی فرصت‌های علمی برای ارتقاء فرآیند‌های تولیدی و خدماتی و افزایش بهره‌وری در گروه کشاورزی کوثر هستیم.

وی در ادامه با برشماری هفت زمینه کسب و کار در گروه سرمایه گذاری کشاورزی کوثر که در امنیت غذایی کشور مدخلیت دارد، افزود: گروه کشاورزی کوثر از ۱۳ شرکت مرجع تشکیل شده که با فعالیت تخصصی در عرصه های مرغ گوشتی و تخم گذار، دام سبک و سنگین شیری و گوشتی، پرورش اقسام آبزیان، زراعت و استحصال، تولید و تجهیز کلیه ملزومات گلخانه‌ای و سایر حوزه‌ها از جمله تولید و تامین نهاده‌های دامی و طیوری و بازرگانی داخلی و خارجی حضور چشمگیر و اثرگذار دارد و گره گشایی از طریق یافته‌های علمی، پژوهشی دانش بنیان در اولویت‌های ما تعریف شده است.

در ادامه دکتر علیرضا یوزباشی مدیرعامل موسسه توسعه کسب و کار رویش کوثر گفت: موسسه رویش در راستای تحقق مَنویات رهبر معظم انقلاب و پاسداشت شعار سال یعنی “تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین” اقداماتی را در این راستا انجام داده است.
 
امضاء قرارداد همکاری در پروژه‌های نوآورانه بین دانشگاه تبریز و گروه کشاورزی کوثر

وی با اشاره به نتایج سامانه امصاک بیان داشت: در بخش مشاوره مدیریت با تأکید بر تجاری‌سازی فرآیند‌های آموزش، توسعه و ارزیابی تلاش کرده تا بر مدار و اکوسیستم اقتصاد دانشی حرکت کند و با برپایی سامانه استعدادیابی مدیران صالح و کارآمد (امصاک) قصد دارد تا فرایند استخدام، ارتقا و توسعه کارکنان را ساماندهی کند. در این گام با هدایت و رهنمود‌های مدیرعامل محترم سازمان فرایند استقرار کانون در سازمان اقتصادی کوثر نهادینه شده و همچنان که مستحضر هستید درون‌زا بودن و خود راهبری از جلوه‌های ویژه دانش‌بنیان بودن است، از طرف دیگر موسسه رویش کوثر با تعاملات برون‌سازمانی قصد دارد این تجربه سازمانی را در قالب تجاری‌سازی ایده‌ها به سایر سازمان‌ها عرضه نماید.

وی همچنین افزود: در گام بعدی برای توسعه و تقویت چرخه کارآمدی و اثربخشی سازمانی حوزه‌های آموزش، تحقیق و توسعه موردتوجه قرار گرفته است و موسسه در جهت تولید ارزش سازمانی و بازبینی فرآیند‌های آموزش سازمان در حال طراحی و اجرای نظام جامع آموزش سازمان است همچنین با تأکید و توجه ویژه مدیرعامل محترم سازمان برای خلق دانش و ایده‌ها بخش R&D سازمان در حال راه‌اندازی است تا بستر‌ها و شرایط لازم برای خلق دانش، بومی‌سازی و بهینه کاوی تجربیات بین‌المللی، پایداری و رقابت‌پذیری ملی و بین‌المللی فراهم شود.

این نشست پس از امضای قرارداد‌ها و بازدید از مراکز رشد و آزمایشگاه دانشگاه تبریز خاتمه پذیرفت.
 
انتهای پیام/
 
آخرین اخبار

مولدسازی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است

جهش تولید، عامل مهمی در تقویت معیشت مردم است

اقتصاد کشور با خودکفایی های کوثر توانمندتر شد

افزایش تولید کلزا در مزارع پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر

بهره برداری از "داشبورد رصد بازار مسکن" در گروه معین کوثر

اخذ گواهینامه IR توسط شرکت مرغک

نماینده بنیاد شهید گواهینامه بین المللی حمایت از حقوق معنوی را از آن خود کرد

سخن‌نگاشت | پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳

پیام تسلیت دکتر فخاری برای درگذشت والده دکتر باقری

امروز فرزند شهید بودن یک آزمون است

طی مقدمات عملیات ساخت پروژه رفاهی نوشهر

کوثر راهی جز نخبه محوری و نقشه های دانش بنیان ندارد

آیت الله رئیسی در افتتاحیه نمایشگاه روایت خدمت 

تبیین دستاوردها در نمایشگاه روایت خدمت

علی عفتی مدیرعامل شرکت مرغ اجداد زربال شد

لزوم نگرش راهبردی به نفت

دعوت مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به حضور در انتخابات

گام های پایانی معین کوثر تا هوشمندسازی

میثم صفرزاده فرمانده بسیج سازمان اقتصادی کوثر شد

کیفیت بالا بازار بتلند را به رشد سه برابری رساند

پربازدیدترین اخبار