اخبار سازمان / گزارش ویژه
سه‌شنبه   ۰۳ آبان ۱۴۰۱ / ۲۰:۱۸
کد خبر: ۱۸۳۲
تعداد بازدید: ۶۸۹۷

بررسی کیفیت کارکرد سامانه هوشمند کوثر در شرکت اجداد زربال

امروز ۳ آبان ماه ۱۴۰۱ جلسه ارائه گزارش آخرین وضعیت راه اندازی «سامانه هوشمند کوثر» با حضور ناصر فخاری مدیرعامل و نائب رئیس هیأت مدیره سازمان، علیرضا یوزباشی مشاور مدیرعامل سازمان در امور توسعه مدیریت، مجید صنعتگر مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد شرکت مرغ اجداد زربال توسط حبیب الله آراسته راد رئیس هیئت مدیره شرکت مرغ اجداد زربال برگزار شد.

تمرینات پایانی سامانه هوشمند کوثر برای تحقق وعده رونمایی

 

به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر امروز سه شنبه ۳ آبان ماه ۱۴۰۱، جلسه ارائه گزارش آخرین وضعیت راه اندازی «سامانه هوشمند کوثر» با حضور دکتر ناصر فخاری مدیرعامل و نائب رئیس هیأت مدیره سازمان، دکتر علیرضا یوزباشی مشاور مدیرعامل سازمان در امور توسعه مدیریت، دکتر مجید صنعتگر مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد شرکت مرغ اجداد زربال توسط دکتر حبیب الله آراسته راد رئیس هیئت مدیره شرکت مرغ اجداد زربال در محل این شرکت برگزار شد.


ناصر فخاری مدیرعامل و نائب رئیس هیأت مدیره سازمان در ابتدای این نشست، نقش سیاست گذاری و نظارت سازمان به عنوان مهم‌ترین رویکرد ستادی بر اقدامات و فعالیت‌های شرکت‌های تابعه را یادآور شد و بر ایجاد بستر کنترل و نظارت مقام مسئول بر محتوا و بهره برداری از نتایج داده‌ها در سامانه هوشمند کوثر برای مسئولیت پذیری و جلوگیری از انحراف اطلاعات تأکید کرد.


حبیب الله آراسته راد در ادامه این جلسه با معرفی بخش‌های مختلف این سامانه از جمله خزانه، Gl، (که شامل زیرسامانه‌های حقوق و دستمزد، انبار، اموال و دارائی ها، خط تولید، بازرگانی و Dss) و داشبورد مدیریتی و با ورود اطلاعات و گزارش گیری به صورت واقعی و آنلاین در آن آخرین پیشرفت و موارد بهبود اجرای «سامانه هوشمند کوثر» به صورت آزمایشی در شرکت مرغ اجداد زربال را گزارش کرد.


این سامانه قادر است تمامی دارائی‌های زیستی و اموال، تراکنش‌های لحظه‌ای مالی و بانکی، مدیریت فاکتورها، انبارداری، مغایرت گیری و حسابرسی، احکام کارگزینی، حضور و غیاب و حقوق و دستمزد، ثبت سفارش و عملیات بازرگانی، نظارت و بررسی دقیق فرآیند‌های تولید برای ایجاد شفافیت و سهولت نظارت بر عملکرد‌های اقتصادی سازمان را در قالب یک نمای گزارشی و داشبورد مدیریتی ارائه کند.


سامانه هوشمند کوثر از دستاورد‌های شاخصه «هوشمند سازی» اقتصاد رهنماست که به عنوان راهبرد نوین سازمان اقتصادی کوثر توسط ناصر فخاری مدیرعامل سازمان وضع و تنویر شده است.


ناصر فخاری پیش‌تر و در نشست خبری اخیر خود، از رونمایی سامانه هوشمند کوثر در دهه فجر سال جاری خبر داده بود که در گزارش امروز پیشرفت قابل توجه‌ و رو به پایانی داشته و با تعمیم ساختار سامانه به سایر شرکت‌های تابعه، این وعده به تحقق خود نزدیک شده است.

 


انتهای پیام/ اذغاب

 

آخرین اخبار

دستگاه های جوجه کشی شرکت مکانیزاسیون در مسیر صادرات

انتصاب سرپرست شرکت صنایع ماشین های الکتریکی جوین

مولدسازی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است

جهش تولید، عامل مهمی در تقویت معیشت مردم است

اقتصاد کشور با خودکفایی های کوثر توانمندتر شد

افزایش تولید کلزا در مزارع پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر

بهره برداری از "داشبورد رصد بازار مسکن" در گروه معین کوثر

اخذ گواهینامه IR توسط شرکت مرغک

نماینده بنیاد شهید گواهینامه بین المللی حمایت از حقوق معنوی را از آن خود کرد

سخن‌نگاشت | پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳

پیام تسلیت دکتر فخاری برای درگذشت والده دکتر باقری

امروز فرزند شهید بودن یک آزمون است

طی مقدمات عملیات ساخت پروژه رفاهی نوشهر

کوثر راهی جز نخبه محوری و نقشه های دانش بنیان ندارد

آیت الله رئیسی در افتتاحیه نمایشگاه روایت خدمت 

تبیین دستاوردها در نمایشگاه روایت خدمت

علی عفتی مدیرعامل شرکت مرغ اجداد زربال شد

لزوم نگرش راهبردی به نفت

دعوت مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به حضور در انتخابات

گام های پایانی معین کوثر تا هوشمندسازی

پربازدیدترین اخبار