اخبار سازمان / گزارش ویژه
يکشنبه   ۲۲ آبان ۱۴۰۱ / ۲۱:۵۶
کد خبر: ۱۸۳۸
تعداد بازدید: ۱۶۶۵

یکپارچه سازی مهم‌ترین برنامه برای توسعه شفافیت سازمان اقتصادی کوثر

نخستین نشست هوشمندسازی سازمان اقتصادی کوثر شنبه ۲۱ آبان ماه ۱۴۰۱ در محل مجتمع شهید رسول زاده با حضور مدیرعامل سازمان، معاون اقتصادی، مدیران عامل هلدینگ ها، مدیران عامل، مدیران مالی و مدیران فناوری اطلاعات شرکت‌های تابعه به منظور مهارت افزایی در رابطه با کاربری سامانه هوشمند (یکپارچه سازی) کوثر برگزار شد.

یکپارچه سازی مهم‌ترین برنامه برای توسعه شفافیت سازمان اقتصادی کوثر

 

به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر شنبه ۲۱ آبان ماه ۱۴۰۱ نخستین نشست تخصصی هوشمندسازی سازمان با حضور دکتر ناصر فخاری مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره، دکتر حمیدرضا جعفری معاون برنامه ریزی و اقتصادی، مدیران ارشد سازمان، مدیران عامل گروه‌ها و شرکت‌های تابعه، اعضای پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه تهران و مدیران مالی شرکت‌های تابعه در محل مجتمع شهید رسول زاده و با موضوع «معرفی عینی مؤلفه هوشمندسازی از راهبرد اقتصاد رهنما» برگزار شد.


در این نشست ناصر فخاری مدیرعامل سازمان با بیان اینکه از ابتدا در سازمان اقتصادی کوثر دو مبحث شفافیت و هوشمندسازی در اولویت بوده است، راه اندازی و بهره برداری سامانه هوشمند کوثر را در تمامی شرکت‌ها ضروری و لازم اعلام کرد.

 

یکپارچه سازی مهم‌ترین برنامه برای توسعه شفافیت سازمان اقتصادی کوثر


وی افزود: راه اندازی سامانه هوشمند کوثر در شرکت مرغ اجداد زربال به زودی به سرانجام خواهد رسید. این سامانه در بخش های منابع انسانی، بازرگانی، مالی و تولید، خزانه، اموال، انبارداری و سایر حوزه‌ها به تسهیل روند تولید، نظارت و مدیریت کمک می‌کند و قادر است قیمت تمام شده را رصد نماید.


مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر ادامه داد: در سازمان واحدی به نام «دفتر تحول اداری و هوشمندسازی» ایجاد شده است که در حوزه فناوری اطلاعات و هوشمندسازی فعالیت می‌کند و در آینده با اجرایی شدن این سامانه مرکز تحقیقات علوم و فنون هوشمندسازی کوثر به عنوان مخاطب شرکت‌ها جهت انجام امور و پشتیبانی معرفی می‌شود.


پیش از بیانات ناصر فخاری مدیرعامل سازمان و در ابتدای این نشست، مجید صنعتگر مدیرعامل شرکت مرغ اجداد زربال از مزیت‌ها و فرصت‌های بکارگیری سامانه هوشمند کوثر گفت.

 

یکپارچه سازی مهم‌ترین برنامه برای توسعه شفافیت سازمان اقتصادی کوثر


وی اظهارداشت: به دلیل دغدغه‌های فنی و تخصصی، همواره راه اندازی سامانه‌های ERP (سیستم برنامه ریزی منابع سازمان) در این شرکت به دلیل حجم کار، تولید و توزیع و اینکه بتوانیم کنترل کافی داشته باشیم، به عنوان یک نیاز شناسایی شده است.


وی ادامه داد: شرکت مرغ اجداد زربال قبل از این با چند شرکت خارجی وارد مذاکره شده بود که خوشبختانه با همت نخبگان و دانشمندان داخلی کشور این سیستم با نیاز‌های بومی تعریف و در زربال با موفقیت به مرحله بهره برداری رسید.


صنعتگر در پایان توضیحاتی در خصوص سامانه هوشمند، تعریف هوشمند سازی، روش اجرایی، چالش‌ها و فوایدی که برای شرکت‌ها خواهد داشت را ارائه کرد.


در انتهای این نشست، پرسش‌هایی از سوی شرکت کنندگان مطرح شد که نمایندگان دفتر تحول و هوشمند سازی به این سوالات پاسخ دادند.



انتهای پیام/

 

آخرین اخبار

مولدسازی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است

جهش تولید، عامل مهمی در تقویت معیشت مردم است

اقتصاد کشور با خودکفایی های کوثر توانمندتر شد

افزایش تولید کلزا در مزارع پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر

بهره برداری از "داشبورد رصد بازار مسکن" در گروه معین کوثر

اخذ گواهینامه IR توسط شرکت مرغک

نماینده بنیاد شهید گواهینامه بین المللی حمایت از حقوق معنوی را از آن خود کرد

سخن‌نگاشت | پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳

پیام تسلیت دکتر فخاری برای درگذشت والده دکتر باقری

امروز فرزند شهید بودن یک آزمون است

طی مقدمات عملیات ساخت پروژه رفاهی نوشهر

کوثر راهی جز نخبه محوری و نقشه های دانش بنیان ندارد

آیت الله رئیسی در افتتاحیه نمایشگاه روایت خدمت 

تبیین دستاوردها در نمایشگاه روایت خدمت

علی عفتی مدیرعامل شرکت مرغ اجداد زربال شد

لزوم نگرش راهبردی به نفت

دعوت مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به حضور در انتخابات

گام های پایانی معین کوثر تا هوشمندسازی

میثم صفرزاده فرمانده بسیج سازمان اقتصادی کوثر شد

کیفیت بالا بازار بتلند را به رشد سه برابری رساند

پربازدیدترین اخبار