اخبار سازمان / گزارش ویژه
دوشنبه   ۰۷ آذر ۱۴۰۱ / ۲۳:۵۱
کد خبر: ۱۸۴۷
تعداد بازدید: ۱۳۵۳
در سومین هم اندیشی روابط عمومی‌های سازمان مطرح شد:

هم افزایی، تقویت برند و حضور مؤثر در رسانه های نوین مهمترین برنامه‌های تحول روابط عمومی سازمان

سومین نشست هم اندیشی حوزه روابط عمومی امروز دوشنبه ۷ آذرماه ۱۴۰۱ با حضور حجت الاسلام محمدحسین پیریائی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان و مدیران روابط عمومی شرکت‌های تابعه سازمان اقتصادی کوثر برگزار شد.

هم افزایی، تقویت برند و حضور مؤثر در رسانه های نوین مهمترین برنامه‌های تحول روابط عمومی سازمان

 

به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر امروز دوشنبه ۷ آذرماه ۱۴۰۱ سومین نشست هم اندیشی حوزه روابط عمومی با حضور حجت الاسلام محمدحسین پیریائی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان و مدیران روابط عمومی شرکت‌های تابعه در محل سالن اجتماعات ستاد سازمان اقتصادی کوثر برگزار شد.


محمدحسین پیریائی در این نشست با تبیین برنامه‌های تحولی روابط عمومی سازمان در دوره جدید گفت: برنامه‌های نوین، متکی بر ایجاد تعاطی و هم افزایی میان روابط عمومی‌های شرکت‌های تابعه، تقویت برند شرکت‌ها و حضور مؤثر آن‌ها در مجاری رسمی رسانه‌ای و فضای غیر رسمی یا رسانه‌های نوین مانند: شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان هاست.

 

هم افزایی، تقویت برند و حضور مؤثر در رسانه های نوین مهمترین برنامه‌های تحول روابط عمومی سازمان


وی همچنین افزود: در تقویت انگیزه‌ی کارکنان و امیدافزایی در افکار عمومی، پیگیری دوره‌های آموزش تخصصی نقش اصلی را ایفا می‌کند. بر این اساس با راهبری موسسه توسعه کسب و کار رویش کوثر که آموزش را به سمت تخصصی بودن سوق داده، دوره‌های تخصصی آموزش برای کارکنان روابط عمومی‌ها در یکی از دانشکده‌های رسانه‌ای معتبر کشور برگزار خواهد شد.


پیریائی تصریح کرد: ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه در هر فصل، گرانیگاه اجرای برنامه تحول است.

 

هم افزایی، تقویت برند و حضور مؤثر در رسانه های نوین مهمترین برنامه‌های تحول روابط عمومی سازمان


وی در تشریح بیشتر ادامه داد: نتایج این ارزیابی‌ها با هدف آسیب شناسی و تشویق همکاران روابط عمومی در قالب «جشنواره معرفی روابط عمومی‌های برتر سازمان اقتصادی کوثر» در هر فصل اعلام خواهد شد.


مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان اقتصادی کوثر در پایان با اشاره به اهمیت هم افزایی میان متصدیان حوزه رسانه و ارتباطات خاطرنشان کرد: برای کسب موفقیت‌های افزون‌تر و بهبود تصویر ذهنی مطلوب‌تر در بین مخاطبین از دستاورد‌های سازمان، ضرورت دارد کنش‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی در خانواده بزرگ روابط عمومی بصورت یکپارچه فعلیت یابد.


انتهای پیام /

 

آخرین اخبار

مولدسازی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است

جهش تولید، عامل مهمی در تقویت معیشت مردم است

اقتصاد کشور با خودکفایی های کوثر توانمندتر شد

افزایش تولید کلزا در مزارع پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر

بهره برداری از "داشبورد رصد بازار مسکن" در گروه معین کوثر

اخذ گواهینامه IR توسط شرکت مرغک

نماینده بنیاد شهید گواهینامه بین المللی حمایت از حقوق معنوی را از آن خود کرد

سخن‌نگاشت | پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳

پیام تسلیت دکتر فخاری برای درگذشت والده دکتر باقری

امروز فرزند شهید بودن یک آزمون است

طی مقدمات عملیات ساخت پروژه رفاهی نوشهر

کوثر راهی جز نخبه محوری و نقشه های دانش بنیان ندارد

آیت الله رئیسی در افتتاحیه نمایشگاه روایت خدمت 

تبیین دستاوردها در نمایشگاه روایت خدمت

علی عفتی مدیرعامل شرکت مرغ اجداد زربال شد

لزوم نگرش راهبردی به نفت

دعوت مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به حضور در انتخابات

گام های پایانی معین کوثر تا هوشمندسازی

میثم صفرزاده فرمانده بسیج سازمان اقتصادی کوثر شد

کیفیت بالا بازار بتلند را به رشد سه برابری رساند

پربازدیدترین اخبار