اخبار سازمان / گزارش ویژه
جمعه   ۱۶ دی ۱۴۰۱ / ۲۲:۰۳
کد خبر: ۱۸۷۰
تعداد بازدید: ۱۲۹۳
فخاری در مراسم تکریم مادران شهداء؛

یادواره می‌گیریم که از شهداء یاد بگیریم

عصر امروز جمعه شانزدهم دی ماه ۱۴۰۱ مقارن با سالروز وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها، مراسم تجلیل از مادران شهدا با حضور و سخنرانی ناصر فخاری و تنی چند از مسئولین شهرستان ری برگزار شد.

یادواره می‌گیریم که از شهداء یاد بگیریم


به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر؛ عصر امروز جمعه شانزدهم دی ماه ۱۴۰۱ مقارن با سالروز وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها، مراسم تجلیل از مادران شهدا با حضور و سخنرانی ناصر فخاری و تنی چند از مسئولین شهرستان ری برگزار شد.

مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر طی سخنانی با تاکید بر زنده بودن نام و یاد شهدا در جامعه گفت: برگزاری مراسم یادواره، برای یادآوری تکالیف و وظائف ما در قبال شهدا و خانواده معظم شهداست، وی افزود: یادواره می‌گیریم که از شهداء یاد بگیریم والا خداوند بزرگ همواره در قرآن یاد شهدا را گرامی داشته است.


وی با توجه به نهضت بزرگ مادران شهدای ایرانی بیان کرد: مادران شهداء بانی بزرگترین جریان زمانه خویش شدند و جامعه باید از منش تربیتی ایشان بیاموزد.


وی ادامه داد: در چند روزه اغتشاش که دیری نپایید مردم فرزندان خود را از خیابان رفتن برای خرید هم بر حذر می‌داشتند، اما مادران شهدا فداکارانه فرزندان را برای عزت اسلام و کشور به مصاف گلوله و ترکش فرستادند.

ناصر فخاری با استناد و آیات قرآن و روایات دینی با مفاد هم جایگاه بودن ساکتان در هنگامه فساد و فسادآوران اشاره داشت: وصایای دیروز شهداء، ماموریت‌های امروز مردم و مسئولان است. اگر شهدا دیروز بر ضرورت ظهور ارزش‌ها در جامعه از جمله حجاب و عفاف موکدا وصیت کرده اند سکوت بینندگان در برابر پیمان شکنان و هنجارستیزان هم سنگ افسادطلبان است.


وی در نهایت با ذکر خاطره‌ای از شهید سلیمانی متذکر شد: سال ۷۵ برای ماموریتی به کرمان رفته بودم به چشم دیدم جلوه‌های کار فرهنگی بر سایر ابعاد فرماندهی شهید سلیمانی غلبه دارد و ایشان در کار فرهنگی موثر پیشرو بود.


در ابتدای این آیین نصرالله رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرری ضمن خیر مقدم به حضار و میهمانان در مورد برگزاری آیین به نکاتی اشاره کرد.


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرری همچنین اظهار داشت: در چند روز اخیر در شهرری و در راستای جهاد تبیین مراسم‌ها و نشست‌های مختلفی برای برگزاری یادواره شهدا و تشییع شهدا داشته ایم.  

وی افزود: پنجاه درصد دفاع مقدس مربوط به مادران شهداست و نهضتی که مادران شهدا شروع کردند با پیوستن دیگر ملت‌های اسلامی به فرهنگ ایثار و استشهاد که کانون آن در جمهوری اسلامی است؛ گستره وسیع تری یافته است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرری تصریح کرد: سازمان اقتصادی کوثر خدمات بسیار وافری در شهرری ویژه خانواده شهدا و ایثارگران داشته است که خیلی از آن بیان نشده است.

وی خاطرنشان کرد: مسئولین پای کار قدردانی از خانواده شهدا و ایثارگران هستند و آنرا برای خود افتخار می‌دانند که شاید این کار‌ها نجات بخش همه ما در آخرت باشد.

 

انتهای پیام/

 

آخرین اخبار

مولدسازی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است

جهش تولید، عامل مهمی در تقویت معیشت مردم است

اقتصاد کشور با خودکفایی های کوثر توانمندتر شد

افزایش تولید کلزا در مزارع پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر

بهره برداری از "داشبورد رصد بازار مسکن" در گروه معین کوثر

اخذ گواهینامه IR توسط شرکت مرغک

نماینده بنیاد شهید گواهینامه بین المللی حمایت از حقوق معنوی را از آن خود کرد

سخن‌نگاشت | پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳

پیام تسلیت دکتر فخاری برای درگذشت والده دکتر باقری

امروز فرزند شهید بودن یک آزمون است

طی مقدمات عملیات ساخت پروژه رفاهی نوشهر

کوثر راهی جز نخبه محوری و نقشه های دانش بنیان ندارد

آیت الله رئیسی در افتتاحیه نمایشگاه روایت خدمت 

تبیین دستاوردها در نمایشگاه روایت خدمت

علی عفتی مدیرعامل شرکت مرغ اجداد زربال شد

لزوم نگرش راهبردی به نفت

دعوت مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به حضور در انتخابات

گام های پایانی معین کوثر تا هوشمندسازی

میثم صفرزاده فرمانده بسیج سازمان اقتصادی کوثر شد

کیفیت بالا بازار بتلند را به رشد سه برابری رساند

پربازدیدترین اخبار