اخبار سازمان / گزارش ویژه
چهارشنبه   ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ / ۲۳:۳۰
کد خبر: ۱۸۸۴
تعداد بازدید: ۱۶۴۷

داشبورد مدیریتی کلان شرکت‌های تابعه سازمان اقتصادی کوثر بزودی افتتاح خواهد شد

دوین نشست هوشمند سازی شرکت‌های تابعه سازمان اقتصادی کوثر ۲۷ دی ماه ۱۴۰۱ با حضور مسئولین فناوری اطلاعات شرکت‌ها برای همفکری و تحقق اهداف سازمانی در سالن جلسات سازمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، سیدحسن مهدوی فر سرپرست دفتر تحول اداری و هوشمند سازی سازمان اقتصادی کوثر در دومین نشست هوشمند سازی شرکت‌های تابعه گفت: مسئولین فناوری اطلاعات شرکت‌ها برای اولین بار گرد هم آمده اند برای همفکری و تحقق اهداف سازمانی که مدیرعامل سازمان به آن اشاره داشته و دنبال می‌کنند.


سه مولفه حکمران خوب؛ مسئولیت پذیری، پاسخگویی و شفاف سازی

 


مهدوی فر با اشاره به اهمیت هوشمند سازی افزود: درهوشمند سازی هوشمندانه عمل کردن، هوشمندانه تصمیم گیری کردن و هوشمندانه تصمیم سازی کردن را دنبال می‌کنیم و اگر بخواهیم بگوییم یک حمکرانی خوب دارای سه مولفه‌ی اصلی است می‌توان به مسئولیت پذیری، پاسخگویی و شفاف سازی اشاره کرد. با انجام این مهم و برنامه ریزی درست از منابع سازمانی و با استفاده از سامانه‌هایی که روی این منابع خواهیم داشت کار‌ها را می‌توانیم هدفمند و ساختارمند تحقق ببخشیم.


سرپرست دفتر تحول اداری و هوشمند سازی در ادامه گفت: مدیر عامل سازمان در جلسه‌ای با همکاران ستادی دفتر تحول و هوشمند سازی نقطه نظرات اصلی و راهبرد‌های مهم مدنظررا بیان کردند تا جایگاه و اهمیت هوشمند سازی برای تمامی همکاران ملموس شود تا بدانیم با چه نقشه راهی کار را دنبال کنیم.

وی در ادامه بیان داشت: چک لیستی را تهیه و تنظیم کردیم و آن را به تمامی شرکت‌ها ابلاغ شد که بتوانند در وضعیت موجود خود را پایش و برای رسیدن به وضعیت مطلوب بدانند با چه منابعی کار را پیش ببرند. در رابطه با هر سامانه و منطبق با چک لیست‌ها امتیازاتی را برای هر فعالیت و اقدام مشخص کردیم.


پنج شرکت پیشرو و عقب مانده در هوشمندسازی


مهدوی فر همچنین افزود: وضع پنج شرکتی که پیشرو در پروژه هوشمند سازی بوده اند شرکت مرغ اجداد زربال، شرکت تولید گوشت و مرغ ماهان، شرکت دیزباد، شرکت کشت و صنعت شریف آباد، شرکت اشراق و همچنین شرکت‌هایی که در تکمیل چک لیست عقب ماندگی دارند شرکت خدمات بهداشتی و درمانی خاتم الانبیاء، شرکت توسعه مکانیزاسیون صنایع کشاورزی کوثر، شرکت پیماب، شرکت نفت و گاز کوثر، شرکت آبزی اکسیر با توجه به چک لیست اعلامی مشخص شده است.


افتتاح داشبورد مدیریتی کلان


در پایان این گفتگو مهدوی فر بیان کرد: از طریق هوشمند سازی به داشبورد مدیریتی کلان به همراه اقلام اطلاعاتی مناسب‌تر در نمایشگاه دوم تا پنجم اسفند ماه خواهیم رسید و آنجا بصورت رسمی داشبورد مدیریتی کلان که در سطح سازمان و شرکت‌های تابعه در حال فعالسازی است افتتاح خواهد شد.

 

 
انتهای پیام/ 
 
آخرین اخبار

دستگاه های جوجه کشی شرکت مکانیزاسیون در مسیر صادرات

انتصاب سرپرست شرکت صنایع ماشین های الکتریکی جوین

مولدسازی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است

جهش تولید، عامل مهمی در تقویت معیشت مردم است

اقتصاد کشور با خودکفایی های کوثر توانمندتر شد

افزایش تولید کلزا در مزارع پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر

بهره برداری از "داشبورد رصد بازار مسکن" در گروه معین کوثر

اخذ گواهینامه IR توسط شرکت مرغک

نماینده بنیاد شهید گواهینامه بین المللی حمایت از حقوق معنوی را از آن خود کرد

سخن‌نگاشت | پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳

پیام تسلیت دکتر فخاری برای درگذشت والده دکتر باقری

امروز فرزند شهید بودن یک آزمون است

طی مقدمات عملیات ساخت پروژه رفاهی نوشهر

کوثر راهی جز نخبه محوری و نقشه های دانش بنیان ندارد

آیت الله رئیسی در افتتاحیه نمایشگاه روایت خدمت 

تبیین دستاوردها در نمایشگاه روایت خدمت

علی عفتی مدیرعامل شرکت مرغ اجداد زربال شد

لزوم نگرش راهبردی به نفت

دعوت مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به حضور در انتخابات

گام های پایانی معین کوثر تا هوشمندسازی

پربازدیدترین اخبار