اخبار سازمان / گزارش ویژه
سه‌شنبه   ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ / ۲۰:۱۸
کد خبر: ۱۹۴۹
تعداد بازدید: ۲۹۰۰
معاون مالی اداری سازمان اقتصادی کوثر؛

آیین نامه جدید حقوق و دستمزد سازمان بزودی نهایی می‌شود

نخستین همایش مدیران سرمایه انسانی سازمان اقتصادی کوثر با حضور مهندس مهدی واصفی، معاون مالی اداری سازمان اقتصادی کوثر، دکتر علیرضا یوزباشی معاون سازمان و مدیرعامل موسسه توسعه کسب و کار رویش، دکتر فرشته باقری مدیرکل دفتر توسعه سرمایه انسانی و مدیران اداری شرکت‌های تابعه سازمان اقتصادی کوثر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، مهندس واصفی ضمن خوشآمدگویی و تشکر از حضور مدیران بخش‌های اداری شرکت‌های تابعه، گفت: با توجه به سیاست‌های ابلاغی مدیرعامل محترم سازمان در سال جاری و تاکید ایشان بر رشد صددرصدی سود خالص و عملیاتی و رشد تولید، وظیفه مدیران اداری شرکت‌های تابعه سازمان بسیار حساس‌تر و مهمتر از قبل شده است.

 

آیین نامه جدید حقوق و دستمزد سازمان بزودی نهایی می‌شود


وی افزود: موفقیت سازمان و شرکت‌های تابعه ارتباط مستقیمی با نوع عملکرد، انگیزش، تخصص و رضایتمندی کارکنان دارد و یکی از راه‌های عملی شدن این امور، بخش اداری و البته شخص مدیر اداری است.


تدوین نهایی نظامنامه حقوق و دستمزد


واصفی تصریح کرد: مواردی همچون لزوم توسعه عدالت در پرداخت‌های مالی، نیاز‌های جدید سازمان و برنامه ریزی برای سیاست‌های اجرایی جدید سازمان توسط مدیرعامل محترم، باعث شد تا نظامنامه قبلی سازمان اقتصادی کوثر بازنگری و بازنویسی شود.
معاون مالی اداری سازمان اقتصادی کوثر با بیان اینکه افزایش حقوق سنواتی کارکنان این سازمان تابع دستورالعمل ابلاغی وزارت کار است، افزود: آیین نامه جدید حقوق و دستمزد سازمان تا پایان اردیبهشت آماده و به شورای معاونین جهت اصلاح و تصویب ارسال خواهد شد.


خبر‌های خوش مدیرعامل رویش کوثر


در ادامه این همایش دکتر علیرضا یوزباشی، معاون سازمان و مدیرعامل موسسه توسعه کسب و کار رویش با تبریک روز معلم گفت: به نظر من، مدیران منابع انسانی به نوعی معلم و مربی در شرکت و سازمان خویش محسوب می‌شوند.

 

آیین نامه جدید حقوق و دستمزد سازمان بزودی نهایی می‌شود


وی با اشاره به ارزیابی ۱۲۰۰ نفر از کارکنان سازمان اقتصادی کوثر و شرکت‌های تابعه در ۱۸ ماه گذشته گفت: امروز با دو خبر خوش به این همایش آمده ام. اول اینکه در سال ۱۴۰۲ موسسه رویش برای آموزش‌ها و فعالیت‌های پژوهشی که برای شرکت‌های تابعه سازمان انجام می‌دهد، هیچگونه هزینه‌ای از شرکت‌ها دریافت نخواهد کرد و تمام هزینه‌های آموزشی و پژوهشی از جانب سازمان اقتصادی کوثر پرداخت خواهد شد.


یوزباشی افزود: خبر خوش دوم اینکه در روز‌های ۲۴ و ۲۵ اردیبهشت ماه دانشگاه شهید بهشتی میزبان دهمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه منابع انسانی خواهد بود که یکی از معتبرترین همایش‌های علم مدیریت است؛ لذا موسسه رویش مقدمات لازم برای حضور مدیران منابع انسانی شرکت‌ها یا نماینده معرفی شده از جانب ایشان را فراهم کرده است.


وی در پایان سخنان خود از طراحی چندین دوره آموزشی کارگاهی با موضوع منابع انسانی خبر داد و تصریح کرد: از مدیرکل محترم توسعه سرمایه انسانی می‌خواهم تا ساعات حضور مدیران محترم در کنفرانس ملی مدیریت منابع انسانی را جزو ساعات آموزشی این افراد محاسبه کند و برای ایشان امتیاز آموزشی منظور کنند.


محوریت عدالت در پرداخت ها


در ادامه این همایش، خانم دکتر فرشته باقری مدیرکل دفتر توسعه سرمایه انسانی، حضور مدیران مربوطه را فرصتی مغتنم برای رسیدن به ادبیاتی مشترک در این بخش توصیف کرد و گفت: منابع و نیروی انسانی شایسته، علاوه بر اینکه بسیار ارزشمند است، کمیاب هم می‌باشد. به عبارت دیگر؛ کارکنانی که برای یک سازمان ارزش آفرینی می‌کنند بدرستی که سرمایه‌های واقعی سازمانی به شمار می‌روند.

 

آیین نامه جدید حقوق و دستمزد سازمان بزودی نهایی می‌شود


وی افزود: نوشتن استراتژی‌های حوزه منابع انسانی بر اساس خط مشی کلی سازمان، تجزیه و تحلیل و طبقه بندی مشاغل، برنامه ریزی برای آینده، کارمندیابی و شایسته گزینی، آشنایی با سیستم مالی و پرداخت ها، اجرای عدالت اداری، طراحی سیستم ارزیابی عملکرد کارکنان و توجه به امر آموزش از جمله توانایی‌های لازم برای هر مدیر سرمایه انسانی در سازمان به حساب می‌آید.


باقری در پایان گفت: شناسایی نیرو‌های توانمند از طریق سامانه امصاک، پرورش مدیران و کارکنان منابع انسانی از طریق آموزش، بازنگری در وضعیت مزایا و پرداخت‌های حقوق و پاداش و اجرای عدالت پرداخت و در نهایت پایش دائم نظام پرداخت از جمله مهمترین برنامه‌های اداره کل توسعه منابع انسانی در سال ۱۴۰۲ است.


گفتنی است در این همایش، مدیران اداری شرکت‌های تابعه سازمان، برنامه‌های اجرایی، چالش ها، محدودیت‌ها و پیشنهادات اجرایی خود را در جهت بهبود امور و توسعه منابع انسانی واحد خویش با معاونین و مدیران ستادی حاضر در جلسه مطرح کردند.

 

 

انتهای پیام/

 

آخرین اخبار

مولدسازی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است

جهش تولید، عامل مهمی در تقویت معیشت مردم است

اقتصاد کشور با خودکفایی های کوثر توانمندتر شد

افزایش تولید کلزا در مزارع پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر

بهره برداری از "داشبورد رصد بازار مسکن" در گروه معین کوثر

اخذ گواهینامه IR توسط شرکت مرغک

نماینده بنیاد شهید گواهینامه بین المللی حمایت از حقوق معنوی را از آن خود کرد

سخن‌نگاشت | پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳

پیام تسلیت دکتر فخاری برای درگذشت والده دکتر باقری

امروز فرزند شهید بودن یک آزمون است

طی مقدمات عملیات ساخت پروژه رفاهی نوشهر

کوثر راهی جز نخبه محوری و نقشه های دانش بنیان ندارد

آیت الله رئیسی در افتتاحیه نمایشگاه روایت خدمت 

تبیین دستاوردها در نمایشگاه روایت خدمت

علی عفتی مدیرعامل شرکت مرغ اجداد زربال شد

لزوم نگرش راهبردی به نفت

دعوت مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به حضور در انتخابات

گام های پایانی معین کوثر تا هوشمندسازی

میثم صفرزاده فرمانده بسیج سازمان اقتصادی کوثر شد

کیفیت بالا بازار بتلند را به رشد سه برابری رساند

پربازدیدترین اخبار