سایر شرکت ها / عمران و ساختمان
شنبه   ۰۲ دی ۱۳۹۶ / ۱۱:۴۱
کد خبر: ۴۹۳
تعداد بازدید: ۳۴۸۰

به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، مدیرعامل شرکت تهران الکتریک در حاشیه برپایی نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و داروسازی اکفا که از تاریخ 27 لغایت30 آذر ماه 1396 در محل برج میلاد تهران و با حضور شرکت تهران الکتریک برگزار شد، این شرکت را یکی از قدیمی ترین و خوشنام ترین شرکت های تجهیزات پزشکی کشور و صنعت سلامت برشمرد و افزود: برخی از برندهای آمریکایی، اروپایی و آسیایی از قبیل جنرال الکتریک، توشیبا، فیلیپس و غیره، اولین بار توسط شرکت تهران الکتریک در بازار ایران وارد و شناخته شدند.

بابک اسماعیلی گفت: شرکت تهران الکتریک در حال مذاکره با چند شرکت معتبر اروپایی و آسیایی در جهت اخذ نمایندگی انحصاری محصولات این شرکت‌ها می باشد که هم اکنون موفق به اخذ نمایندگی انحصاری شرکت رودریگز لوپز از کشور اسپانیا شده ایم که در این خصوص درخواست هایی از شرکت های داخلی و خارجی جهت خرید آمبولانس در این نمایشگاه به تهران الکتریک ارائه شد.

مدیرعامل شرکت تهران الکتریک در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر قرارداد یکصد دستگاه آمبولانس جهت اضافه شدن به ناوگان اورژانس کشور در حال اتمام می باشد و به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

بابک اسماعیلی افزود: زلزله اخیر کرمانشاه، ضرورت نیاز کشور را به نوسازی و بازسازی آمبولانس و آمبولانس های تخصصی که قابلیت استفاده در مناطق صعب العبور و شرایط جوی نامناسب را دارا باشند، یادآوری کرد.

وی گفت: شرکت تهران الکتریک با توجه به رسالت خود و نیم قرن حضور در صنعت سلامت کشور، همانند گذشته در زمینه تخصصی تجهیزات پزشکی و توانبخشی، عمدتاً در راستای رفع نیاز جامعه محترم ایثارگری و جانبازان گرامی گام برداشته و نگاه ویژه ای به رفع نیازهای مناطق محروم در این زمینه دارد.


مدیرعامل شرکت تهران الکتریک، یکی دیگر از اهداف شرکت تهران الکتریک را احداث و راه اندازی مراکز درمانی با محوریت بهره برداری توسط شرکت تهران الکتریک برشمرد و افزود: این مهم، سود آوری برای مجموعه، اشتغال زایی و بالا بردن سرانه پزشکی کشور را فراهم می سازد.

بابک اسماعیلی رمز موفقیت هر مجموعه اقتصادی را گام برداشتن رو به جلو و پویایی آن مجموعه برشمرد و گفت: هیچ مجموعه ای نمی بایست صرفاً به سال ها حضور خود در بازار، اکتفا نموده و همواره می‌بایست میل به پیشرفت به و پویایی در آن مجموعه وجود داشته باشد.

لازم به ذکر است غرفه شرکت تهران الکتریک در نمایشگاه بین المللی اکفا به عنوان یکی از غرفه های برتر انتخاب و از سوی ستاد برگزاری نمایشگاه مورد قدردانی قرار گرفت./
آخرین اخبار

سخن‌نگاشت | پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳

پیام تسلیت دکتر فخاری برای درگذشت والده دکتر باقری

امروز فرزند شهید بودن یک آزمون است

طی مقدمات عملیات ساخت پروژه رفاهی نوشهر

کوثر راهی جز نخبه محوری و نقشه های دانش بنیان ندارد

آیت الله رئیسی در افتتاحیه نمایشگاه روایت خدمت 

تبیین دستاوردها در نمایشگاه روایت خدمت

علی عفتی مدیرعامل شرکت مرغ اجداد زربال شد

لزوم نگرش راهبردی به نفت

دعوت مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به حضور در انتخابات

گام های پایانی معین کوثر تا هوشمندسازی

میثم صفرزاده فرمانده بسیج سازمان اقتصادی کوثر شد

کیفیت بالا بازار بتلند را به رشد سه برابری رساند

ارتقاء جایگاه زاگرس در میان نیروگاه های کشور

پیام تسلیت دکتر فخاری بخاطر درگذشت مادر شهیدان اسماعیلی

گزارش تصویری | حضور دکتر فخاری در نمایشگاه مطبوعات

چگونه سهم مردم در اقتصاد افزایش می یابد؟

اقتصاد با تامین مالی پروژه های توسعه تولید رشد میکند

مدرس زاده معاون توسعه همکاری های بخش خصوصی معاونت علمی ریاست جمهوری شد

دو گزارش از شرکت کشت و صنعت خاوردشت

پربازدیدترین اخبار