سایر شرکت ها / عمران و ساختمان
شنبه   ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ / ۱۷:۰۷
کد خبر: ۵۲۵
تعداد بازدید: ۷۷۷۹
بیمارستان خاتم الانبیا مدیون حمایت‌های بی‌دریغ سازمان اقتصادی کوثر است.


به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر دکتر پیرحسین کولیوند با بیان این‌که بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی خاتم الانبیا یکی از بیمارستان‌های خوب، الگو و مطرح کشور است، گفت: خاتم، اولین بیمارستان در سطح کشور بوده که درجه یک و عالی را کسب کرده که این مهم به بیش از یک دهه قبل باز می‌گردد.
مدیر بیمارستان تخصصی و فوق تخصـصی خاتم الانبیا افزود: خاتم هم از نظر فیزیکی و هم از نظر تکنولوژیکی، تغییرات و پیشـرفت‌های بسیار محسوسی را طی سالیان اخیر داشته که مدیون حمایت‌های بی دریغ مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر است که همواره پشتیبان ما بوده‌اند.
پیشرفت 90 درصدی بیمارستان جدید پیشگیری و کنترل درمان سرطان کشور
دکتر پیرحسین کولیوند با اشاره به پیشرفت‌های کمی و کیفی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی خاتم الانبیا، گفت: از 176 تخت فعال، در حال حاضر به 500 تخت و از 220 نفر به 650 نفـر پزشک، پیشرفت داشته‌ایم؛ همچنین مركز تحقيقات علوم اعصاب شفا که به نوبه خود، منحصر به فرد است، راه اندازی شده و بیمارستان جدید پیشگیری و کنترل درمان سرطان کشور با پیشرفت 90 درصدی، سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیر بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی خاتم الانبیا با تأکید بر این‌که همواره برنامه و تلاش ما بر این بوده که از بهترین متخصصین مجرب دنیا با اولویت پزشکان ایرانی همچون پروفسور مهاجر، پروفسور گرجی، پروفسور سمیعی، پروفسور صدیق، پروفسور مهدیان و سایرین در مقاطع زمانی مختلف در طول سال جهت حضور در ایران و بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی خاتم الانبیا دعوت می کنیم تا آن دسته از بیمارانی که قرار است به خارج از کشور منتقل شوند، در همین جا با حضور این عزیزان، درمان و مداوا شوند.
وی همچنین از برگزاری سمینارها و کنگره‌های علمی و پژوهشی همزمان با حضور بهترین و مجرب‌ترین پزشکان متخصص در کشور خبر داد که به نوعی انتقال دانش و فناوری را به همراه داشته و خواهد داشت.
دکتر پیرحسین کولیوند، راه اندازی بخش درد و بخش کنترل تشنج‌های مقاوم به دارو که با یک مانیتورینگ تقریباً چند روزه مغزی انجام و عامل تشنج مشخص می‌شود و با یک جراحی ساده، تشنج‌ها از بین می‌روند را جزو ابتکارات و پیشرفت‌های بیمارستان خاتم الانبیا دانست.
مدیر بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی خاتم الانبیا ادامه داد: خاتم جزو اولین بیمارستان‌های انجام جراحی مغز بدون بیهوشی بوده است؛ برای بیمارانی که دچار سرع هستند، در شرایط کاملاً بیدار و بدون درد، عمل جراحی مغز انجام می‌شود و تیم‌های مختلفی از جمله تیم‌های لورساینس، متخصصین و جراحان مغـز و اعصـاب و متخصصـان بیهوشی و بی‌دردی به صورت تیمی این کار را انجام می‌دهند و این تکنولوژی به چندین بیمارستان دیگر هم منتقل شده و هم‌اکنون جزء معدود کشورهای دارای این تکنولوژی هستیم. دکتر کولیوند با تأکید بر این‌که ما خودمان را مدیون خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران می‌دانیم و در حال حاضر عمده بیماران ما را این عزیزان تشکیل می‌دهند، افزود: وجه تمایز بیمارستان خاتم الانبیا نسبت به دیگر بیمارستان‌ها، نوع مراجعان، اخلاق‌مداری و مهارت و دانش در سطوح بالا است. وی در پایان گفت: بیمارسـتان خاتم الانبیا تنها بیمارستانی است که بخش تخصصی ICU با 32 تخت ویژه خـانواده‌های معظم شهدا و ایثـارگران را داراست که مقام معظم رهبری هم برای دیدار از این عزیزان، تشریف آورده‌اند و بنده خدمت ایشان عرض کردم که این‌جا قطعه‌ای از بهشت است./
آخرین اخبار

سخن‌نگاشت | پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳

پیام تسلیت دکتر فخاری برای درگذشت والده دکتر باقری

امروز فرزند شهید بودن یک آزمون است

طی مقدمات عملیات ساخت پروژه رفاهی نوشهر

کوثر راهی جز نخبه محوری و نقشه های دانش بنیان ندارد

آیت الله رئیسی در افتتاحیه نمایشگاه روایت خدمت 

تبیین دستاوردها در نمایشگاه روایت خدمت

علی عفتی مدیرعامل شرکت مرغ اجداد زربال شد

لزوم نگرش راهبردی به نفت

دعوت مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به حضور در انتخابات

گام های پایانی معین کوثر تا هوشمندسازی

میثم صفرزاده فرمانده بسیج سازمان اقتصادی کوثر شد

کیفیت بالا بازار بتلند را به رشد سه برابری رساند

ارتقاء جایگاه زاگرس در میان نیروگاه های کشور

پیام تسلیت دکتر فخاری بخاطر درگذشت مادر شهیدان اسماعیلی

گزارش تصویری | حضور دکتر فخاری در نمایشگاه مطبوعات

چگونه سهم مردم در اقتصاد افزایش می یابد؟

اقتصاد با تامین مالی پروژه های توسعه تولید رشد میکند

مدرس زاده معاون توسعه همکاری های بخش خصوصی معاونت علمی ریاست جمهوری شد

دو گزارش از شرکت کشت و صنعت خاوردشت

پربازدیدترین اخبار