سایر شرکت ها / عمران و ساختمان
چهارشنبه   ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ / ۰۹:۱۱
کد خبر: ۵۲۷
تعداد بازدید: ۵۵۳۶


به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، این جلسه مشترک که با حضور دکتر میر عظیمی مدیرعامل شرکت بازرگانی هاردستون، دکتر مقدم مدیرعامل شرکت بازرگانی تحفه و مهندس غلام زاده مدیرعامل شرکت شهاب در محل شرکت خدمات بازرگانی تحفه برگزار شد، دکتر مقدم با تبیین ظرفیت های موجود برای همکاری های مشترک میان شرکت های تولیدی لوازم خانگی و شرکت های تابعه سازمان اقتصادی کوثر و تاکید بر رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر افزایش سهم بازار و تقویت تولید ملی و همکاری و هم افزایی، پیشنهاداتی ارائه کرد.
همچنین مهندس غلام زاده مدیرعامل شرکت شهاب با معرفی ظرفیت های تولیدی شهاب و تشریح اجرای همکاری در بخش های برندینگ، خدمات پس از فروش، تامین قطعات و فروش،  پیشنهاداتی را مطرح نمود.
در پایان جلسه دکتر میرعظیمی مدیرعامل شرکت بازرگانی هاردستون با حائز اهمیت خواندن برندسازی و تاثیر آن در سهم بازار لوازم خانگی، سیاست آن شرکت را واگذاری تولید و تقویت برندینگ اعلام نمود و برای همکاری با شرکت شهاب و مشارکت در عرضه محصولات در برند شاپ های احداثی توسط شرکت هاردستون اعلام آمادگی کرد.


آخرین اخبار

سخن‌نگاشت | پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳

پیام تسلیت دکتر فخاری برای درگذشت والده دکتر باقری

امروز فرزند شهید بودن یک آزمون است

طی مقدمات عملیات ساخت پروژه رفاهی نوشهر

کوثر راهی جز نخبه محوری و نقشه های دانش بنیان ندارد

آیت الله رئیسی در افتتاحیه نمایشگاه روایت خدمت 

تبیین دستاوردها در نمایشگاه روایت خدمت

علی عفتی مدیرعامل شرکت مرغ اجداد زربال شد

لزوم نگرش راهبردی به نفت

دعوت مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به حضور در انتخابات

گام های پایانی معین کوثر تا هوشمندسازی

میثم صفرزاده فرمانده بسیج سازمان اقتصادی کوثر شد

کیفیت بالا بازار بتلند را به رشد سه برابری رساند

ارتقاء جایگاه زاگرس در میان نیروگاه های کشور

پیام تسلیت دکتر فخاری بخاطر درگذشت مادر شهیدان اسماعیلی

گزارش تصویری | حضور دکتر فخاری در نمایشگاه مطبوعات

چگونه سهم مردم در اقتصاد افزایش می یابد؟

اقتصاد با تامین مالی پروژه های توسعه تولید رشد میکند

مدرس زاده معاون توسعه همکاری های بخش خصوصی معاونت علمی ریاست جمهوری شد

دو گزارش از شرکت کشت و صنعت خاوردشت

پربازدیدترین اخبار