کشاورزی / گروه کشاورزی.
چهارشنبه   ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ / ۱۱:۳۹
کد خبر: ۵۵۹
تعداد بازدید: ۴۳۹۷
http://tavana.co/ronak


نخستین رویداد نوآورانه با محوریت کشاورزی

مدیر کارآفرینی و مشارکت‌های سازمان اقتصادی کوثر خبر داد

رونمایی از روناک به عنوان اولین رویداد نوآورانه و استارت‌آپی سازمان اقتصادی کوثر با محوریت کشاورزی

به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، یاسر عبدی از برگزاری رویداد بزرگ و ملی روناک به عنوان اولین رویداد نوآورانه و استارت‌آپی سازمان اقتصادی کوثر با محوریت کشاورزی در اواخر خرداد ماه خبر داد.

مدیر کارآفرینی و مشارکت‌های سازمان با اشاره به اصول و سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی و اهمیت اقتصاد دانش‌بنیان به عنوان اساس کار در اقتصاد مقاومتی، به تأکیدات مقام معظم رهبری در این زمینه پرداخت و گفت: ایشان ضرورت توجه به اقتصاد دانش‌بنیان را به عنوان مهمترین زیرساخت‌های اقتصادی هر کشور مطالبه نموده و تأکید داشته‌اند که " اگر این موضوع مورد توجه جدی قرار گیرد، قطعاً چرخه علم تا ثروت تکمیل خواهد شد ".

یاسر عبدی در ادامه از شرکت‌های نوپا و استارت آپ‌ها به عنوان شرکت‌ها یا کسب ‌و کارهایی که در نتیجه کارآفرینی ایجاد شده‌اند، یاد کرد و گفت که این شرکت‌ها در جهت تولید راه حلی نوآورانه و دوام‌پذیر برای رفع یک نیاز در بازار شکل گرفته‌اند.

وی همچنین تصریح کرد: رویداد نوآورانه و استارت آپی کوثر (روناک) پس از بررسی‌های فراوان و با توجه به دغدغه‌های مدیرعامل محترم سازمان و برنامه‌های سال 97 سازمان اقتصادی کوثر با محوریت کشاورزی، رونمایی و اجرایی می‌شود.

عبدی تأکید کرد: رویداد روناک به دنبال ایجاد بستر برای شناسایی و تجاری‌سازی ایده‌های نوآور در حوزه فعالیت‌های سازمان می باشد تا با حمایت از ایده ایرانی فرآیند ورود نوآوری به شرکت‌های تابعه سازمان را به صورت سیستماتیک فراهم سازد.

مدیر کارآفرینی و مشارکت‌های سازمان گفت: طرح ها و ایده‌های ارسال شده به دبیرخانه روناک بیش از 70 طرح است که در دست بررسی‌های اولیه جهت ارسال به مرحله داوری می باشد.

وی در تشریح این کسب و کار نو گفت: این رویداد به صورت دو مرحله‌ای برگزار خواهد شد؛ در مرحله اول طی فراخوانی از طرح‌های نوآور و فناور (خدمات و محصولات) که نمونه اولیه محصول خود را آماده نموده‌اند و همین‌طور استارت‌آپ‌هایی که کمینه محصول پذیرفتنی خود را آماده نموده و وارد بازار شدهاند، انجام خواهد شد.

و این تیم‌ها و استارتاپ‌ها، فرم‌های استاندارد شده‌ای را تکمیل و از طریق وب سایت رویداد به نشانی Tavana.co بارگذاری خواهند نمود.

عبدی افزود: در ادامه تیم داوری، متشکل از خبرگان صنعت و کسب و کار، از ابعاد گوناگون و طبق فرآیندی

استاندارد شده، فعالیت تمامی تیم‌ها و استارت‌آپ‌هایی که از طریق وب سایت رویداد ثبت‌نام نموده‌اند، بررسی کرده و از میان تمامی این تیم‌ها، بر اساس نظر هیأت داوران، تعداد 7 تیم به مرحله بعد ورود پیدا خواهند کرد؛

همچنین در مرحله دوم از تیم‌های منتخب برای ارائه طرح‌ها در مقابل هیأت داوری (متشکل از اعضای جدید و متفاوت از مرحله اول) دعوت به عمل خواهد آمد؛ در این بخش تیم‌های دعوت شده، فرصت خواهند داشت که در مقابل تیم داوری مرحله نهایی، طرح خود را طبق فرمت استانداردی که قبلاً به آن‌ها داده شده ارائه نمایند؛ این تیم‌ها و استارتاپ‌ها فرصت بی‌نظیر جذب سرمایه، حمایت و خدمات را از هدلینگ‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه سازمان خواهند داشت.

مدیر کارآفرینی و مشارکت‌های سازمان در پایان اضافه کرد: تیم‌ها می‌توانند در حوزه‌های فعالیت شامل کشاورزی، دامپروری، طیور و ماکیان، آبزیان و ماشین‌آلات کشاورزی، با ارائه خدمات، محصولات و استارتاپ‌های خود در رویداد روناک شرکت کنند.

لازم به یادآوری است جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توان از مسیرهای ارتباطی ذیل نیز استفاده نمود:

خیابان جشنواره، کوچه هلیساعی، کوچه قاسمی، پلاک 12

77333633 و 77125712 (021) - 09398828230

www.tavana.co

info@tavana.co

@ronakevents





آخرین اخبار

سخن‌نگاشت | پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳

پیام تسلیت دکتر فخاری برای درگذشت والده دکتر باقری

امروز فرزند شهید بودن یک آزمون است

طی مقدمات عملیات ساخت پروژه رفاهی نوشهر

کوثر راهی جز نخبه محوری و نقشه های دانش بنیان ندارد

آیت الله رئیسی در افتتاحیه نمایشگاه روایت خدمت 

تبیین دستاوردها در نمایشگاه روایت خدمت

علی عفتی مدیرعامل شرکت مرغ اجداد زربال شد

لزوم نگرش راهبردی به نفت

دعوت مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به حضور در انتخابات

گام های پایانی معین کوثر تا هوشمندسازی

میثم صفرزاده فرمانده بسیج سازمان اقتصادی کوثر شد

کیفیت بالا بازار بتلند را به رشد سه برابری رساند

ارتقاء جایگاه زاگرس در میان نیروگاه های کشور

پیام تسلیت دکتر فخاری بخاطر درگذشت مادر شهیدان اسماعیلی

گزارش تصویری | حضور دکتر فخاری در نمایشگاه مطبوعات

چگونه سهم مردم در اقتصاد افزایش می یابد؟

اقتصاد با تامین مالی پروژه های توسعه تولید رشد میکند

مدرس زاده معاون توسعه همکاری های بخش خصوصی معاونت علمی ریاست جمهوری شد

دو گزارش از شرکت کشت و صنعت خاوردشت

پربازدیدترین اخبار