صفحه نخست / عمومی
شنبه   ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۷:۱۴
کد خبر: ۲۰۶۶
تعداد بازدید: ۱۱۴۳
با همکاری موسسه رویش و مرکز ملی تعالی و پیشرفت؛

دوره تربیت ارزیاب برگزار شد

مدیرعامل موسسه توسعه كسب و كار رويش كوثر از برگزاری موفق نخستین دوره آموزشی تربيت ارزياب از میان مدیران تعالی سازمان اقتصادی کوثر و شرکت های تابعه برای داوری در آوردگاه جایزه تعالی و پیشرفت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، دکتر علیرضا یوزباشی گفت: این دوره آموزشی به صورت کارگاهی با مدیریت موسسه توسعه كسب و كار رويش كوثر و هماهنگی، مشارکت و برنامه ريزی مركز ملی تعالی و پيشرفت در روزهای 25 و 26 مرداد به ميزبانی بيمارستان خاتم الانبياء(ص) برگزار شد.

معاون مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر افزود: این دوره آموزشی با هدف پرورش و توانمندسازی نيروی انسانی مستعد فرآيند ارزيابی طراحی و اجرا شده و برای تحقق حداكثری يادگيري فراگیران، دو نفر ارزياب ارشد مركز ملی تعالی و پيشرفت به عنوان مدرس در اين كارگاه آموزشی حضور داشتند.

برگزاری دوره تربیت ارزیاب با همکاری موسسه توسعه کسب و کار رویش کوثر و مرکز ملی تعالی و پیشرفت

دکتر یوزباشی ادامه داد: بر اساس طرحواره و برنامه ریزی آموزشی، این دوره کارگاهی برای حضور و مشاركت ٣٠ نفر از مديران تعالی و افراد منتخب سازمان اقتصادی کوثر و شركت های تابعه تعریف شد كه فراگيران پس از  مرور مفاهيم تعالی سازمانی به گروه های چند نفره تقسيم و فرآیند آموزش در چند کارگاه جانبی ادامه یافت.

مدیرعامل موسسه توسعه كسب و كار رويش كوثر با اشاره به برگزاری آزمون های تستی و تشريحی در پایان این کارگاه آموزشی، تصریح کرد: به منظور انتخاب دقيق افراد برگزيده، امتیاز تمامی كارگاه ها، آزمون ها و همچنين مشاركت اثربخش افراد در دوره یادشده بررسی و اسامی افراد منتخب برای ارزیابی در جایزه تعالی و پیشرفت متعاقباً از طریق موسسه توسعه كسب و كار رويش كوثر اعلام خواهد شد.

یادآور می شود، مرکز ملی تعالی و پیشرفت فعالیت خود را از سال 1395 با هدف توسعه فرهنگ تعالی و افزایش بهره‌وری بنگاه‌های اقتصادی کشور از طریق طرح‌ریزی مدلی اسلامی - ایرانی آغاز نمود. درگام نخست با تاسیس دبیرخانه دائمی جایزه ملی تعالی و پیشرفت اقدام به اجرای فرآیند جایزه در شرکت‌ها و گروه های کسب و کاری نمود. مرکز ملی تعالی و پیشرفت سعی دارد بنیانگذار الگوی اسلامی- ایرانی در حوزه ارزیابی و بررسی‌های سازمانی شود که ضمن پوشش ابعاد بنیادی و مختصات زیربنائی سازمان متعالی اسلامی- ایرانی به اصول و علوم و فنون روز مدیریت در دنیا نیز مقید باشد و به صورت پویا، شعارهای سالیانه کشور را نیز دنبال نماید.

آخرین اخبار

تغییر نگاه ها به کوثر چشم انداز ما بوده است

دستگاه های جوجه کشی شرکت مکانیزاسیون در مسیر صادرات

انتصاب سرپرست شرکت صنایع ماشین های الکتریکی جوین

مولدسازی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است

جهش تولید، عامل مهمی در تقویت معیشت مردم است

اقتصاد کشور با خودکفایی های کوثر توانمندتر شد

افزایش تولید کلزا در مزارع پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر

بهره برداری از "داشبورد رصد بازار مسکن" در گروه معین کوثر

اخذ گواهینامه IR توسط شرکت مرغک

نماینده بنیاد شهید گواهینامه بین المللی حمایت از حقوق معنوی را از آن خود کرد

سخن‌نگاشت | پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳

پیام تسلیت دکتر فخاری برای درگذشت والده دکتر باقری

امروز فرزند شهید بودن یک آزمون است

طی مقدمات عملیات ساخت پروژه رفاهی نوشهر

کوثر راهی جز نخبه محوری و نقشه های دانش بنیان ندارد

آیت الله رئیسی در افتتاحیه نمایشگاه روایت خدمت 

تبیین دستاوردها در نمایشگاه روایت خدمت

علی عفتی مدیرعامل شرکت مرغ اجداد زربال شد

لزوم نگرش راهبردی به نفت

دعوت مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به حضور در انتخابات

پربازدیدترین اخبار