صفحه نخست / عمومی
چهارشنبه   ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ / ۱۷:۴۶
کد خبر: ۲۰۸۱
تعداد بازدید: ۱۷۹۷

تخفیف ویژه محصولات بامک در فروشگاه اتکای مرکزی

مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر از عرضه مستقیم محصولات کوثر در فروشگاه مرکزی اتکا با تخفیف ویژه برای جامعه ایثارگری و عموم مردم خبر داد.

دکتر ناصر فخاری در حاشیه مراسم افتتاح غرفه بامک در فروشگاه مرکزی اتکا در خیابان امام خمینی(ره) به خبرنگار روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر گفت: افتتاح غرفه محصولات بامک (بازار مشترک کوثر) در فروشگاه اتکا، نخستین گام تفاهمنامه دوجانبه اتکا و کوثر است. این راه اندازی با 2 هدف دنبال می شود، یکی اینکه محصولات کوثر در اختیار فروشگاه های زنجیره ای اتکا قرار می گیرد و دیگر اینکه این محصولات به جامعه هدف دو طرف به صورت مستقیم آن هم با تخفیف ویژه عرضه می شود.

تخفیف ویژه محصولات بامک در فروشگاه اتکای مرکزی

مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر افزود: کارت اعتباری مشترکی میان سازمان های اتکا و کوثر تعریف شده که بین جامعه ایثارگری توزیع خواهد شد. این کارت های اعتباری به صورت ماهانه شارژ می شوند و محصولات عرضه شده از تخفیف ویژه ای بین 7 تا 30 درصد برخوردار خواهند بود.

فخاری با اشاره به مزیت فروشگاه های زنجیره ای اتکا ادامه داد: به نظر رسید که با توجه به فراوانی و پراکندگی فروشگاه های زنجیره ای مانند اتکا که هم پیمان ما هستند، محصولات کوثر در نزدیک ترین فروشگاه زنجیره ای به جامعه معزز ایثارگری عرضه شود.

مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر با تأکید بر اهمیت تسریع خدمت رسانی به جامعه ایثارگری، اظهار داشت: سازمان اتکا سالهاست که زیرساخت وسیعی در سراسر کشور دارد و ماموریت های مشترکی با سازمان اقتصادی کوثر در ارائه خدمات به جامعه ایثارگری کشور ایفا می کند. بنابراین کوثر با استفاده از ظرفیت های فروشگاهی اتکا می تواند خدمات خود را تسرّی بدهد و البته با هم افزایی این دو سازمان، ارائه خدمات به جامعه هدف نیز مضاعف خواهد شد.

تخفیف ویژه محصولات بامک در فروشگاه اتکای مرکزی

فخاری درباره رویکرد جدید سازمان اقتصادی کوثر گفت: تغییر رویکرد این سازمان شامل حرکت از مسیر صرفاً اقتصادی به مسیر خدمت به جامعه هدف است. به عبارتی فعالیت های اقتصادی کوثر بایستی یک اثر مستقیمی هم بر معیشت جامعه هدف و بلکه عموم مردم داشته باشد. اموالی که در اختیار سازمان اقتصادی کوثر است در اصل متعلق به ولی فقیه بوده و ایشان منفعت حاصل از این اموال را برای جامعه می خواهند.

افق روشن همکاری میان دو سازمان کوثر و اتکا

در ادامه این گفتگو، دکتر مرتضی اعلمی مدیرعامل سازمان اتکا، انعقاد قرارداد همکاری و تعامل مشترک میان سازمان های اتکا و کوثر را اقدامی جهادی توصیف کرد و گفت: امروز شاهد اجرایی شدن تفاهمنامه اتکا و کوثر هستیم. این تفاهمنامه باعث کوتاه شدن دوره ایده تا محصول می شود و پایداری این تعامل، نشان دهنده اراده جدّی دو سازمان برای ادامه همکاری ها است.

تخفیف ویژه محصولات بامک در فروشگاه اتکای مرکزی

اعلمی افق همکاری بین دو سازمان را روشن خواند و افزود: مقام معظم رهبری بارها بر موضوع امنیت غذایی اشاره داشته اند و آن را مسئله درجه اول کشور خوانده اند. لذا به خاطر این موضوع مهم، دو سازمان که فعال در تأمین امنیت غذایی جامعه هستند در کاری جهادی و مشترک وارد شدند و به جامعه این اطمینان را می دهند که محصولاتی سلامت محور را مصرف خواهند کرد.

مدیرعامل سازمان اتکا ادامه داد: همچنین صیانت از حوزه های غذا و معیشت که از وظایف هر دو سازمان اتکا و کوثر است محصولاتی به صورت تضمین شده تحویل جامعه هدف و بلکه عموم مردم قرار می دهد.

 

آخرین اخبار

تغییر نگاه ها به کوثر چشم انداز ما بوده است

دستگاه های جوجه کشی شرکت مکانیزاسیون در مسیر صادرات

انتصاب سرپرست شرکت صنایع ماشین های الکتریکی جوین

مولدسازی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است

جهش تولید، عامل مهمی در تقویت معیشت مردم است

اقتصاد کشور با خودکفایی های کوثر توانمندتر شد

افزایش تولید کلزا در مزارع پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر

بهره برداری از "داشبورد رصد بازار مسکن" در گروه معین کوثر

اخذ گواهینامه IR توسط شرکت مرغک

نماینده بنیاد شهید گواهینامه بین المللی حمایت از حقوق معنوی را از آن خود کرد

سخن‌نگاشت | پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳

پیام تسلیت دکتر فخاری برای درگذشت والده دکتر باقری

امروز فرزند شهید بودن یک آزمون است

طی مقدمات عملیات ساخت پروژه رفاهی نوشهر

کوثر راهی جز نخبه محوری و نقشه های دانش بنیان ندارد

آیت الله رئیسی در افتتاحیه نمایشگاه روایت خدمت 

تبیین دستاوردها در نمایشگاه روایت خدمت

علی عفتی مدیرعامل شرکت مرغ اجداد زربال شد

لزوم نگرش راهبردی به نفت

دعوت مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به حضور در انتخابات

پربازدیدترین اخبار