صفحه نخست / عمومی
چهارشنبه   ۰۵ مهر ۱۴۰۲ / ۰۹:۴۷
کد خبر: ۲۰۹۸
تعداد بازدید: ۱۰۷۴
تاکید غلامی در آیین معارفه سرپرست جدید تحفه:

تمرکز تحفه بر گسترش خدمات به جامعه هدف

نشست تکریم و معارفه سرپرست شرکت خدمات بازرگانی تحفه با حضور مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر و جمعی از مدیران این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر؛ مهندس ابراهیم غلامی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر در ابتدای سخنان خود ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: توفیق خدمتگزاری به جامعه هدف، نه تنها باعث افتخار همه ما بلکه مایه خیر و برکت در زندگی می شود.

برنامه گسترش سراسری بامک روی ریل شرکت تحفه

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر با اشاره به شرح وظایف تعیین شده برای شرکت خدمات بازرگانی تحفه، افزود: توجه ویژه دکتر فخاری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به حوزه بازرگانی و برنامه ریزی برای فعالیت بیش از پیش این شرکت در بخش های داخلی و خارجی، ضرورت تمرکز فعالیت های بازرگانی خصوصاً در حوزه اجرا و خدمات را یادآور می شود.

غلامی، تعامل بیشتر با شرکت های تابعه هلدینگ کشاورزی و همچنین تقویت فعالیت های بازرگانی به منظور خدمت رسانی به کل مجموعه سازمان اقتصادی کوثر را مطالبه جدی خود از سرپرست جدید شرکت خدمات بازرگانی تحفه عنوان کرد و گفت: سیاستگذاری و نظارت با سازمان، برنامه ریزی و راهبری با هلدینگ خواهد بود اما در حوزه اجرا، تصدی گری نخواهیم کرد و مدیران با اختیارکامل، اقدامات لازم را به منظور پویایی این شرکت خصوصاً توسعه فروشگاه بامک (بازار مشترک کوثر) انجام دهند.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر ضمن قدردانی از زحمات محمد شمسی پور سرپرست سابق شرکت خدمات بازرگانی تحفه، خاطر نشان کرد: برنامه ریزی برای خروج از خمودگی و ایجاد زیر ساخت فناورانه به منظور فروش آنلاین محصولات در بامک از مهمترین اقدامات ایشان در دوره مدیریتی بود.

غلامی برنامه ریزی برای توسعه فروشگاه های بامک در مراکز استانها را اولویت اصلی این مجموعه دانست و تصریح کرد: این مطالبه و درخواست جدی دکتر قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و دکتر فخاری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر بوده است که در افتتاحیه نخستین شعبه از فروشگاه بامک مطرح شد و لازم است با به کار گیری همه ظرفیتهای موجود، این امر تا پایان سالجاری محقق شود.

وی با اشاره به سوابق کاری ابوالفضل اکبری سرپرست جدید شرکت خدمات بازرگانی تحفه، افزود: با توجه به تجربه و تخصص شما در حوزه های بازرگانی و فروش، با نقض روش‌های سنتی، موانع و مشکلات جاری را مرتفع نمایید. همچنین ضروری است تا ارائه خدمات مناسب به عموم مردم و ارتقا رضایتمندی جامعه هدف بنیاد شهید از اولویت های مهم و ملموس شرکت تحفه باشد.

سپس ابوالفضل اکبری سرپرست شرکت خدمات بازرگانی تحفه، ضمن تقدیر از خدمات و فعالیتهای محمد شمسی پور مدیرعامل سابق این شرکت و تشکر از حسن اعتماد مدیران سازمان اقتصادی کوثر و هلدینگ کشاورزی، گفت: اخذ مجوزهای لازم برای توسعه کار، تسهیل خدمت رسانی و ادامه مسیر، نخستین برنامه مدنظر خواهد بود.

در پایان، مهندس غلامی با اهداء لوح سپاس از خدمات محمد شمسی پور قدردانی و ابوالفضل اکبری را به عنوان سرپرست جدید شرکت خدمات بازرگانی تحفه معرفی و منصوب کرد.

آخرین اخبار

تغییر نگاه ها به کوثر چشم انداز ما بوده است

دستگاه های جوجه کشی شرکت مکانیزاسیون در مسیر صادرات

انتصاب سرپرست شرکت صنایع ماشین های الکتریکی جوین

مولدسازی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است

جهش تولید، عامل مهمی در تقویت معیشت مردم است

اقتصاد کشور با خودکفایی های کوثر توانمندتر شد

افزایش تولید کلزا در مزارع پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر

بهره برداری از "داشبورد رصد بازار مسکن" در گروه معین کوثر

اخذ گواهینامه IR توسط شرکت مرغک

نماینده بنیاد شهید گواهینامه بین المللی حمایت از حقوق معنوی را از آن خود کرد

سخن‌نگاشت | پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳

پیام تسلیت دکتر فخاری برای درگذشت والده دکتر باقری

امروز فرزند شهید بودن یک آزمون است

طی مقدمات عملیات ساخت پروژه رفاهی نوشهر

کوثر راهی جز نخبه محوری و نقشه های دانش بنیان ندارد

آیت الله رئیسی در افتتاحیه نمایشگاه روایت خدمت 

تبیین دستاوردها در نمایشگاه روایت خدمت

علی عفتی مدیرعامل شرکت مرغ اجداد زربال شد

لزوم نگرش راهبردی به نفت

دعوت مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به حضور در انتخابات

پربازدیدترین اخبار