صفحه نخست / عمومی
شنبه   ۲۵ آذر ۱۴۰۲ / ۱۵:۴۵
کد خبر: ۲۱۶۰
تعداد بازدید: ۳۶۵۵
دکتر فخاری در مراسم یادواره شهدای کاشان:

انصارالله تجارت خارجی رژیم صهیونیستی را لوث کرده است

دکتر ناصر فخاری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر با هدف تکریم خانواده های معزز شهدا و ایثارگران و حضور در یادواره شهدای شهرستان کاشان، به این شهر سفر کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، دکتر ناصر فخاری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر پس از بازدید از گلزار شهدای دارالسلام کاشان در دیدار با خانواده شهدا گفت: خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران توفیقی است که نصیب ما شده و سعی می‌کنیم که در این راه با استعانت از خدواند بزرگ خدمتی ارزشمند و در خور این عزیزان ارائه دهیم.


گزارش سفر دکتر فخاری به کاشان

دکتر ناصر فخاری افزود: ملت ایران قدردان رشادت‌ها و از خودگذشتگی های خانواده معظم شهدا و فرزندانشان هستند و آرامش و امنیت امروز ایران را مرهون و مدیون شما و عزیزانتان می دانند.

گزارش سفر دکتر فخاری به کاشان

در این سفر که دکتر ناصر فخاری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر را مهندس مهدی واصفی معاون مالی اداری سازمان اقتصادی کوثر، دکتر علیرضا یوزباشی معاون مدیر عامل سازمان اقتصادی کوثر، مهندس حسین زاهدی مدیر عامل گروه سرمایه گذاری عمران و ساختمان معین کوثر، مهندس کامران کامرانی مدیر حوزه مدیر عامل سازمان اقتصادی کوثر، فرمانده سپاه کاشان و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشان و برخی دیگر از مسئولین شهر همراهی می کردند، نشست هایی در فرمانداری آران و بیدگل و شورای اسلامی شهرستان کاشان با هدف ساخت یک مرکز توانبخشی جانبازان و گره گشایی از فرزندان کارآفرین شهدا منعقد گردید.

گزارش سفر دکتر فخاری به کاشان

بر اساس این گزارش دکترناصر فخاری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر در یادواره شهدا تاکسیرانی شهرستان کاشان که برای تقدیر از خانواده ها ی معزز شهدا و ایثارگران برگزار شده بود، حضور پیدا کرد و طی سخنانی با اشاره به جنگ غزه و رفتار وحشیانه رژیم صهیونیستی در برابر ملت مظلوم غزه ابراز داشت: پیشینه جنگ یهود با پیروان حضرت محمد(ص) حتی به قبل از تولد ایشان بر می‌گردد چراکه یهود از سالها پیش و حتی پس از اینکه رسول خدا متولد شوند و جهان را متحول کردند، به دنبال از بین بردن فرستاده خداوند بود.

گزارش سفر دکتر فخاری به کاشان

مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر با اشاره به اینکه جنگ غزه تداوم همان نبرد همیشگی یهود با مسلمانان است، تصریح کرد: مسلمانان و جهادگران غزه و رزمندگان جبهه مقاومت همه برای اعتلای نام اسلام جان خود را نیز فدا می‌کنند.

وی در ادامه افزود: ترور، مانع تراشی و عوامل نفوذی مهمترین شیوه های صهیونیست اشغالگر برای مقابله با مسلمانان به‌خصوص شیعیان است.

دکتر فخاری با بیان اینکه یهود برای پیشبرد اهداف خود همیشه متوسل به ترور و حذف فیزیکی بوده است، افزود: طی سال‌های اخیر هم صهیونیست ها برای اینکه پیشرفت علمی ملت مسلمان ایران را متوقف کنند دست به ترورهای کور دانشمندان علمی و هسته ای زد ولی شاگردان این شهدای بزرگوار اجازه ندادند که این قطار در حال حرکت متوقف شود.

مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر با اشاره به اینکه در حال حاضر جبهه مقاومت دست بالا را در منطقه دارد، افزود: انصاراالله یمن در حال حاضر با تسلط کامل بر تنگه باب المندب اجازه عبور کشتی به سرزمین های اشغالی را نمی دهد و باعث لوث شدن تجارت خارجی این رژیم شده است.

وی در نهایت ابراز امیدواری کرد: ان شاءالله مسلمانان و جبهه مقاومت با تحرکات خود زمینه ظهور حضرت مهدی (عج) را مهیا خواهند ساخت.

آخرین اخبار

دستگاه های جوجه کشی شرکت مکانیزاسیون در مسیر صادرات

انتصاب سرپرست شرکت صنایع ماشین های الکتریکی جوین

مولدسازی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است

جهش تولید، عامل مهمی در تقویت معیشت مردم است

اقتصاد کشور با خودکفایی های کوثر توانمندتر شد

افزایش تولید کلزا در مزارع پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر

بهره برداری از "داشبورد رصد بازار مسکن" در گروه معین کوثر

اخذ گواهینامه IR توسط شرکت مرغک

نماینده بنیاد شهید گواهینامه بین المللی حمایت از حقوق معنوی را از آن خود کرد

سخن‌نگاشت | پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳

پیام تسلیت دکتر فخاری برای درگذشت والده دکتر باقری

امروز فرزند شهید بودن یک آزمون است

طی مقدمات عملیات ساخت پروژه رفاهی نوشهر

کوثر راهی جز نخبه محوری و نقشه های دانش بنیان ندارد

آیت الله رئیسی در افتتاحیه نمایشگاه روایت خدمت 

تبیین دستاوردها در نمایشگاه روایت خدمت

علی عفتی مدیرعامل شرکت مرغ اجداد زربال شد

لزوم نگرش راهبردی به نفت

دعوت مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به حضور در انتخابات

گام های پایانی معین کوثر تا هوشمندسازی

پربازدیدترین اخبار