کشاورزی / گروه کشاورزی
چهارشنبه   ۲۸ آذر ۱۳۹۷ / ۱۳:۱۲
کد خبر: ۹۵۷
تعداد بازدید: ۵۱۹۲

نشست نمایندگان سازمان اقتصادی کوثر با هیأتی از کشور سنگال در راستای همکاری های اقتصادی در بخش کشاورزی

مدیر مؤسسه همبستگی پیروان اهل بیت سنگال به اتفاق مدیران بخش اقتصادی این مؤسسه برای همکاری و گسترش تعاملات اقتصادی درحوزه کشاورزی با گروه سرمایه گذاری کشاورزی کوثر در سالن جلسات این شرکت حضور یافت.

همکاری های اقتصادی سازمان اقتصادی کوثر در بخش کشاورزی با هیأت سنگالی

به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، شیخ خلیل الرحمان مدیر مؤسسه همبستگی پیروان اهل بیت از تشکل های شیعی سنگال به اتفاق مدیران بخش های اقتصادی و فروش مؤسسه به منظور بررسی ظرفیت های دو طرف در راستای تعامل بیشتر با معاون اقتصادی و امور بین الملل و معاون توسعه و سرمایه گذاری گروه سرمایه گذاری کشاورزی کوثر دیدار و گفتگو کردند.

محمد سبحانی مطلق معاون اقتصادی و امور بین الملل گروه سرمایه گذاری کشاورزی کوثر در این دیدار با اشاره به استقبال سازمان اقتصادی کوثر از سرمایه گذاری در کشورهای آفریقایی، گفت: پیرو مکاتبه سازمان برای توسعه همکاری های فی مابین و به خصوص گروه سرمایه گذاری کشاورزی کوثر با کشورهای آفریقایی، کشور سنگال اولین کشوری بود که به این نامه پاسخ مثبت داد و ما نیز امیدواریم این همکاری ها به نتیجه مطلوب برسد.

همچنین شیخ خلیل الرحمان با معرفی گروه سنگالی و ظرفیت های اقتصادی این کشور، ضمن ابراز تمایل همکاری اقتصادی با کشور ایران، گفت: جمهوری اسلامی ایران اسوه و الگوی کشورهای اسلامی است و این برای ما مایه مباهات است که بتوانیم از توانمندی های شما استفاده کنیم.

مدیر بخش اقتصادی این مؤسسه نیز گفت: ما برای همکاری اقتصادی اینجا هستیم و می خواهیم با برادران ایرانی خود همکاری تجاری داشته باشیم، بی شک هر دو طرف به دنبال سود اقتصادی هستیم؛ ما امکاناتی چون زمین و نیروی کار داریم و دولت نیز ما را از لحاظ بیمه سرمایه گذاری و تسریع در مراسلات اداری حمایت می کند و با تجربیات اقتصادی موجود، امیدواریم بتوانیم با سازمان اقتصادی کوثر تعامل و همکاری داشته باشیم.

معاون توسعه و سرمایه گذاری گروه سرمایه گذاری کشاورزی کوثر هم در ادامه این نشست اظهارداشت: برای به نتیجه رسیدن هر طرح و برنامه ای باید کار کارشناسی انجام شود و یک سری تشریفات قانونی رعایت شود، به خصوص این که بحث فعالیت های فراسرزمینی در میان است، اما این تشریفات قانونی برای سرعت بخشیدن کار، در زمان کوتاهی انجام می شود.

مسعود شریعتی افزود: برای سرمایه گذاری و مشارکت باید یک طرح توجیهی با اطلاعات کامل ارائه شود تا همکاران در سازمان اقتصادی کوثر و گروه سرمایه گذاری کشاورزی کوثر بر اساس آن تصمیم گیری کنند.

لازم به یادآوری است در این نشست ظرفیت ها و توانمندی های دو طرف مطرح و زمینه همکاری ها مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای ییام/

آخرین اخبار

تغییر نگاه ها به کوثر چشم انداز ما بوده است

دستگاه های جوجه کشی شرکت مکانیزاسیون در مسیر صادرات

انتصاب سرپرست شرکت صنایع ماشین های الکتریکی جوین

مولدسازی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است

جهش تولید، عامل مهمی در تقویت معیشت مردم است

اقتصاد کشور با خودکفایی های کوثر توانمندتر شد

افزایش تولید کلزا در مزارع پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر

بهره برداری از "داشبورد رصد بازار مسکن" در گروه معین کوثر

اخذ گواهینامه IR توسط شرکت مرغک

نماینده بنیاد شهید گواهینامه بین المللی حمایت از حقوق معنوی را از آن خود کرد

سخن‌نگاشت | پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳

پیام تسلیت دکتر فخاری برای درگذشت والده دکتر باقری

امروز فرزند شهید بودن یک آزمون است

طی مقدمات عملیات ساخت پروژه رفاهی نوشهر

کوثر راهی جز نخبه محوری و نقشه های دانش بنیان ندارد

آیت الله رئیسی در افتتاحیه نمایشگاه روایت خدمت 

تبیین دستاوردها در نمایشگاه روایت خدمت

علی عفتی مدیرعامل شرکت مرغ اجداد زربال شد

لزوم نگرش راهبردی به نفت

دعوت مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به حضور در انتخابات

پربازدیدترین اخبار