کشاورزی / خدمات لجستیکی
دوشنبه   ۰۶ تير ۱۴۰۱ / ۰۱:۰۷
کد خبر: ۱۷۲۸
تعداد بازدید: ۱۸۶۸

واکنش شرکت مکانیزاسیون به انتشار اخبار کذب

هدف از خبرسازی‌های سازمان یافته علیه سازمان اقتصادی کوثر و شرکت‌های تابعه در ماه‌های اخیر، گروگان‌گیری افکار عمومی برای حفظ منافع گذشته برخی اشخاص است که بدون شک اثری بر طرح تحول این سازمان و شرکت توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی کوثر و دیگر شرکت‌ها نخواهد داشت.
به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی کوثر، در روز‌های گذشته مطلبی با عنوان «استعفای ع. ح و جمعی از کارکنان شرکت توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی کوثر» در فضای مجازی منتشر شد که موجب نگرانی بدنه کارکنان و دلسوزان این شرکت و جامعه ایثارگری شده است.
 
واکنش شرکت مکانیزاسیون به انتشار اخبار کذب

هدف از خبرسازی‌های سازمان یافته علیه سازمان اقتصادی کوثر و شرکت‌های تابعه در ماه‌های اخیر، گروگان‌گیری افکار عمومی برای حفظ منافع گذشته برخی اشخاص است که بدون شک اثری بر طرح تحول این سازمان و شرکت توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی کوثر و دیگر شرکت‌ها نخواهد داشت.

با این حال به جهت روشنگری و آگاهی خانواده بزرگ ایثارگران ذکر برخی جزئیات و حقایق ضروری است:

۱. در رابطه با استعفای جناب آقای «ع. ح» لازم به ذکر است که نامبرده پیش از این کارشناس مالی شرکت مرغک بوده و خردادماه سال ۹۵ توسط مدیرعامل وقت شرکت مرغک خاتمه همکاری به ایشان اعلام می شود، سپس با عنوان مدیرمالی به عقد قرارداد شرکت توسعه در می‌آید و در ششم خردادماه سال جاری بدون اطلاع و اخذ مجوزات لازم و به صورت ناگهانی ترک خدمت کرده است. هر چند بار‌ها به صورت مکتوب اطلاع رسانی شده که به دلیل مسئولیت وی در حوزه مالی و اداری، تحویل اسناد و گزارشات مالی ضروری بوده و موافقت با استعفاء منوط به تحویل این اسناد بوده است.

۲. در ادامه از ۹ تن از افراد به عنوان استعفا‌های سریالی نام برده شده است تا موجب القای نابسامانی در این شرکت باشد. لازم به توضیح است که علت قطع همکاری یا جدایی برخی از این همکاران متنوع بوده و هیچکدام مرتبط با تغییرات مدیریتی این شرکت نبوده است.

۳. متأسفانه یکی از اسامی ذکر شده دارای حواشی و ایجادکننده فضای ناامنی رفتاری بوده و همسر و فرزندش ساکن خارج از کشور هستند که با توجه به ملاحظات سازمانی و حساسیت‌های موجود، حضور وی در شرکت به صلاح نبوده، اما با وجود همه این نکات باز هم قطع همکاری انجام نشده و با مکاتبات صورت گرفته، مقدمات انتقال وی به شرکتی دیگر انجام شده است.

۴. چند تن از همکاران به دلیل دوری محل سکونت یا بیماری، ناچار به قطع همکاری یا انتقال از شرکت بودند که بیشترین مساعدت در این زمینه صورت گرفته است.

۵. در این میان ۳ تن از افراد ذکر شده در فضای مجازی به دلیل مشکلات متعدد اداری و انضباطی نظیر ۲۱۰ ساعت بدهکاری مرخصی در دوره مدیریتی گذشته همچنین قرارداد‌های تمام وقت و عدم حضور در شرکت، ناچار به قطع همکاری شده‌اند. که عدم پیگیری مناسب مسائل مالی و اداری در دوره مدیریت قبل و بی‌انضباطی‌های مکرر امکان ادامه همکاری با نامبردگان را در دوره جدید میسر نکرده است.

مدیران شرکت توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی کوثر، خود را ملزم به صیانت از اموال و دارایی‌های این شرکت دانسته و به دلیل وابستگی به خانواده بزرگ ایثارگران، با بالاترین حساسیت نسبت به هدررفت منابع مالی و بی انضباطی‌های مالی برخورد خواهند کرد تا امینی برای جامعه ایثارگری باشند.

در پایان لازم به ذکر است که تمام اسناد و مکاتبات درخصوص تغییر وضعیت این افراد موجود است و این شرکت حق پیگرد قضایی علیه تشویش‌کنندگان اذهان عمومی را برای خود محفوظ می‌داند.
 
انتهای پیام/
آخرین اخبار

سخن‌نگاشت | پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳

پیام تسلیت دکتر فخاری برای درگذشت والده دکتر باقری

امروز فرزند شهید بودن یک آزمون است

طی مقدمات عملیات ساخت پروژه رفاهی نوشهر

کوثر راهی جز نخبه محوری و نقشه های دانش بنیان ندارد

آیت الله رئیسی در افتتاحیه نمایشگاه روایت خدمت 

تبیین دستاوردها در نمایشگاه روایت خدمت

علی عفتی مدیرعامل شرکت مرغ اجداد زربال شد

لزوم نگرش راهبردی به نفت

دعوت مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به حضور در انتخابات

گام های پایانی معین کوثر تا هوشمندسازی

میثم صفرزاده فرمانده بسیج سازمان اقتصادی کوثر شد

کیفیت بالا بازار بتلند را به رشد سه برابری رساند

ارتقاء جایگاه زاگرس در میان نیروگاه های کشور

پیام تسلیت دکتر فخاری بخاطر درگذشت مادر شهیدان اسماعیلی

گزارش تصویری | حضور دکتر فخاری در نمایشگاه مطبوعات

چگونه سهم مردم در اقتصاد افزایش می یابد؟

اقتصاد با تامین مالی پروژه های توسعه تولید رشد میکند

مدرس زاده معاون توسعه همکاری های بخش خصوصی معاونت علمی ریاست جمهوری شد

دو گزارش از شرکت کشت و صنعت خاوردشت

پربازدیدترین اخبار