اخبار سازمان / گزارش ویژه
شنبه   ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ / ۱۸:۵۹
کد خبر: ۱۰۵۶
تعداد بازدید: ۹۳۳۳
به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، مالک رحمتی قائم مقام مدیرعامل سازمان با اشاره به آخرین وضعیت شرکت‌های جدید سازمان به بازار سرمایه، گفت: تلاش می‌شود که نهایت حمایت و انتفاع را عموم مردم از فعالیت‌های این مجموعه انقلابی ببرند.

وی بیان این که سال گذشته برنامه ما پذیرش پنج شرکت در فرابورس بود که دو شرکت مرغ ماهان و نیروگاه زاگرس پذیرش و عرضه اولیه نیز شدند، اظهار کرد: طی اردیبهشت ماه ۹۸ نیز شرکت کشت و صنعت شریف‌آباد و سپس شرکت‌های کشت و صنعت اشراق و شرکت کارخانه جات پنبه و دانه‌های روغنی خراسان و در نهایت گروه سرمایه گذاری کشاورزی کوثر به جمع شرکت‌های فرابورسی خواهند پیوست.

قائم مقام مدیرعامل سازمان ادامه داد: همچنین گروه سرمایه گذاری صنایع و معادن کوثر نیز در حال آماده‌سازی برای ورود به بازار سرمایه هستند که در صورت تحقق، حدود ۹۰ درصد پوتفوی سازمان اقتصادی کوثر وارد بازار سرمایه می‌شود.

مالک رحمتی از نگاه راهبردی سازمان اقتصادی کوثر به بازار سرمایه سخن گفت و افزود: بر اساس همین تفکر بالای ۸۰ تا ۹۰ درصد پورتفوی این مجموعه در حال ورود به بازار سرمایه است تا به تبع آن شفافیت افزایش یابد.

عضو هیأت مدیره سازمان اظهار داشت: بر اساس نگاه راهبردی و بلندمدت سازمان اقتصادی کوثر به بازار سرمایه، قدر مسلم سهام‌گردانی حرفه‌ای می‌بایست اتفاق بیافتد؛ شرکت سرمایه‌گذاری آوا نوین این کار را به شکل حرفه‌ای انجام خواهد داد و سبدگردانی که به تعبیری مجوز اولیه خود را از سازمان بورس گرفته این کار را انجام خواهد داد، اما در حال حاضر هم هر سهمی که در بازار عرضه شده از بازار گردان برخوردار است.

رحمتی در پایان تصریح کرد: با توجه به خبر‌های خوب در مجمع سالانه اخیر مجمع تولیدی مرغ گوشتی ماهان این رویکرد وجود دارد که در سال رونق تولید ملی کار با مردم توسعه یابد. آسان‌ترین روش کار با مردم در بازار سرمایه رقم می‌خورد؛ لذا حتماً و یقیناً در سازمان اقتصادی کوثر تلاش می‌شود که نهایت حمایت و انتفاع را عموم مردم از فعالیت‌های این مجموعه انقلابی ببرند.

انتهای پیام /
آخرین اخبار

سخن‌نگاشت | پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳

پیام تسلیت دکتر فخاری برای درگذشت والده دکتر باقری

امروز فرزند شهید بودن یک آزمون است

طی مقدمات عملیات ساخت پروژه رفاهی نوشهر

کوثر راهی جز نخبه محوری و نقشه های دانش بنیان ندارد

آیت الله رئیسی در افتتاحیه نمایشگاه روایت خدمت 

تبیین دستاوردها در نمایشگاه روایت خدمت

علی عفتی مدیرعامل شرکت مرغ اجداد زربال شد

لزوم نگرش راهبردی به نفت

دعوت مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به حضور در انتخابات

گام های پایانی معین کوثر تا هوشمندسازی

میثم صفرزاده فرمانده بسیج سازمان اقتصادی کوثر شد

کیفیت بالا بازار بتلند را به رشد سه برابری رساند

ارتقاء جایگاه زاگرس در میان نیروگاه های کشور

پیام تسلیت دکتر فخاری بخاطر درگذشت مادر شهیدان اسماعیلی

گزارش تصویری | حضور دکتر فخاری در نمایشگاه مطبوعات

چگونه سهم مردم در اقتصاد افزایش می یابد؟

اقتصاد با تامین مالی پروژه های توسعه تولید رشد میکند

مدرس زاده معاون توسعه همکاری های بخش خصوصی معاونت علمی ریاست جمهوری شد

دو گزارش از شرکت کشت و صنعت خاوردشت

پربازدیدترین اخبار