سایر اخبار / سایر شرکت ها
کد خبر: ۱۲۰۱
تعداد بازدید: ۸۸۱۰

افزایش ۲۰ درصدی پرتفوی بیمه‌ای شرکت علی رغم شرایط اقتصادی کشور / گستره ۱۶ هزار نفری بیمه گزاران تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی / انتقاد از میزان ضریب نفوذ بیمه عمر در کشور

حمید خان دایی قمصری فرزند شهید محمد خان دایی قمصری در تاریخ ۲۶ مرداد ماه ۱۳۶۶ در تهران و شش ماه پس از شهادت پدر متولد شد. وی مدرک کارشناسی در رشته‌های حقوق و زبان انگلیسی از دانشگاه علامه طباطبایی دریافت نموده و فارغ التحصیل مقطع دکتری در رشته تحصیلی حقوق و مدرس دانشگاه می‌باشد.

از سال ۹۳ عضو موظف هیأت مدیره شرکت ایمن آسایش کوثر و از سال ۹۴ تا ۹۶ به عنوان رئیس هیأت مدیره شرکت ایمن پوشش کوثر مشغول بکار بوده است. قمصری دوره ۱۴۰ ساعته آموزش نمایندگی بیمه پژوهشکده بیمه را در سال ۹۳ گذراند و سال ۹۴ در آزمون بدو نمایندگی جزو رتبه‌های برتر شده و از همان سال عضو بیمه‌ای شرکت بیمه‌ای ایمن پوشش کوثر به عنوان نماینده بیمه ایران و عضو انجمن حرفه‌ای صنعت بیمه می‌شود.

در سال ۱۳۹۶ با حکم مدیرعامل سازمان و تأیید صلاحیت توسط بیمه مرکزی به عنوان مدیرعامل شرکت خدمات بیمه‌ای ایمن آسایش کوثر منصوب می‌شود.

افزایش ۲۰ درصدی پرتفوی بیمه‌ای شرکت علی رغم شرایط اقتصادی کشور / گستره ۱۶ هزار نفری بیمه گزاران تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی / انتقاد از میزان ضریب نفوذ بیمه عمر در کشور

پدر ایشان قائم مقام، مسئول جذب و هدایت و معاون مهندسی رزمی جهاد سازندگی کاشان بوده و از فعالان و مبارزین قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بودند و اهتمام، سخت کوشی و جدیت در کار از خصوصیات بارز ایشان به حساب می‌رفت؛ از هم رزمان وی می‌توان شهیدان حاج جواد یزدانی از مؤسسین جهاد کاشان و احمد فرگاه را نام برد.

شهید محمد خان دایی قمصری در تاریخ ۱۳۶۶/۰۱/۱۰ به درجه رفیع شهادت نائل شد و در آخرین اعزام و مأموریت ایشان، در منطقه دارخوین به شهادت رسیدند.

افزایش ۲۰ درصدی پرتفوی بیمه‌ای شرکت علی رغم شرایط اقتصادی کشور / گستره ۱۶ هزار نفری بیمه گزاران تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی / انتقاد از میزان ضریب نفوذ بیمه عمر در کشور
 
به نقل از فرزند این شهید معظم، مادر وی، اسوه صبر و استقامت است و از کودکی تا به امروز زحمات بسیاری را متحمل شده که تمام موفقیت‌ها و پیشرفت‌های بدست آورده امروز را مدیون و مرهون الطاف و محبت‌های ایشان و برادر بزرگتر خود می‌داند که همانند پدر تکیه گاه بودند.

حمید خان دایی قمصری مدیرعامل شرکت خدمات بیمه‌ای ایمن آسایش کوثر در گفتگوی اختصاصی با روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر پیرامون حوزه‌های فعالیت و عملکرد شرکت گفت: شرکت خدمات بیمه‌ای ایمن آسایش کوثر از سال ۸۷ به عنوان تنها نماینده حقوقی بیمه دی تأسیس شد که از سه سال گذشته با شعار صداقت، شفافیت و اصول حرفه‌ای بیمه گری خدمات خود را به مردم عرضه می‌کند که سعی ما همواره بر این بوده و هست که بر این سه اصل پایبند باشیم.

وی افزود: آن چه در فرآیند کاری ما حائز اهمیت است، رضایت مندی بیمه گذاران می‌باشد، حتی با توجه به این که شرکت خدمات بیمه‌ای ایمن آسایش کوثر که نماینده حقوقی و به عنوان شبکه فروش بیمه دی و یک مجموعه بازرگانی است و باید توجه خود را به سود و هزینه معطوف کند، اما پشتیبان و حامی منافع بیمه گذاران خود در سازمان و شرکت‌های تابعه است.
 

برگزاری طرح جشنواره بیمه اتومبیل 


وی ادامه داد: درحال حاضر بالغ بر ۱۶ هزار نفر تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی به عنوان بیمه گذاران شرکت هستند و در راستای رضایت مندی این تعداد از بیمه گذاران طرح جشنواره بیمه اتومبیل را از بهمن ماه سال گذشته تاکنون برگزار کردیم که در آن ارائه خدمات بیمه اتومبیل با لحاظ تخفیف، به صورت کاملاً اقساطی برای سازمان و شرکت‌های تابعه صورت می‌پذیرد.

مدیرعامل شرکت خدمات بیمه‌ای ایمن آسایش کوثر در خصوص عملکرد مالی شرکت در سال گذشته اظهار داشت: افزایش سود در سال ۹۷ نسبت به ۹۶ را بالغ بر ۲۰ درصد اعلام کرد و گفت: بر اساس گزارشات بیمه دی، شرکت خدمات بیمه‌ای ایمن آسایش کوثر سال گذشته برای اولین بار در طول دوران فعالیت خود، سود مشارکت در منافع را به دست آورد؛ از سویی با توجه به شرایط اقتصادی و از جهتی گسترده‌ترین پرتفوی خدمات شرکت، درمان تکمیلی است که در کسب و کار بیمه ای، حوزه زیان دهی می‌باشد؛ نرخ بیمه درمان شرکت را به دور از هیجانات مالی در سال جدید افزایش منطقی دادیم.

حمید خان دایی قمصری یادآور شد: با توجه به فعالیت‌های متعدد برخی شرکت‌ها در حوزه استارت آپ، یکی دیگر از برنامه‌های پیش رو این است که شرکت را در این بستر وارد کنیم؛ البته در این فرآیند با موانعی مواجه شدیم که خوشبختانه شورای عالی بیمه مرکزی به این فکر آمد تا آئین نامه استارت آپی بیمه‌ای را تدوین کند و این اقدام برای تسریع و تحقق اهداف ورود به حوزه عمل جدید حائز اهمیت و کارگشا است.
 

لزوم ترویج فرهنگ بیمه و نفوذ آن در میان مردم 


وی تصریح کرد: فرهنگ بیمه و به ویژه بیمه عمر باید در کشور ما شناسانده شود و ضریب نفوذ آن بالا برود، از سویی مهم‌ترین اصل در صنعت بیمه، اصل حد اعلای حسن نیت است که ریشه در فرهنگ ما دارد و باید آن را در فعالیت‌های بیمه‌ای نهادینه کرد و فعالان این عرصه می‌بایست در تمام تصمیم گیری‌های خود، اصل را بر صحت و درستی بگذارند و خلاف آن را نباید در مراودات با بیمه گذاران در نظر گرفت و بیشتر باید مردم را به سمت و سوی بهره مندی از خدمات و حمایت‌های بیمه سوق داد.

مدیرعامل شرکت خدمات بیمه‌ای ایمن آسایش کوثر افزود: در خصوص اشتغال، هم ابلاغ مدیرعامل سازمان و هم مصوبه هیأت مدیره شرکت بر این قرار است که از ظرفیت ایثارگران و خانواده‌های آنان استفاده کنیم که در حال حاضر در شرکت خدمات بیمه‌ای ایمن آسایش کوثر از تعداد ۱۳ نفر سرمایه انسانی شاغل در آن ۸ نفر از خانواده معظم ایثارگران می‌باشند؛ از سویی با توجه به این که مجموعه جوان ما مورد حمایت مسئولان ارشد و حامیان واقعی قرار گرفته، بنا را بر حمایت از فعالان بیمه‌ای ایثارگر گذاشته ایم تا بتوانیم از این طریق ادای دینی داشته باشیم.

وی در پایان افزود: فرزندان معظم شهدا بابت هزینه‌ای که بابت این انقلاب دادند، قطعاً دلشان بیشتر به حال این نظام می‌سوزد؛ از این جهت بر ما لازم است از مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر هم بابت حُسن اعتماد و خطرپذیری ایشان برای سپردن مسئولیت به جوانان تشکر فراوان کنیم و امیدواریم که دیگر مسئولان کشور این مسیر یعنی اعتقاد و اعتماد به جوانان را در دستور کار خود قرار دهند.
 
افزایش ۲۰ درصدی پرتفوی بیمه‌ای شرکت علی رغم شرایط اقتصادی کشور / گستره ۱۶ هزار نفری بیمه گزاران تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی / انتقاد از میزان ضریب نفوذ بیمه عمر در کشور
 
انتهای پیام /
آخرین اخبار

سخن‌نگاشت | پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳

پیام تسلیت دکتر فخاری برای درگذشت والده دکتر باقری

امروز فرزند شهید بودن یک آزمون است

طی مقدمات عملیات ساخت پروژه رفاهی نوشهر

کوثر راهی جز نخبه محوری و نقشه های دانش بنیان ندارد

آیت الله رئیسی در افتتاحیه نمایشگاه روایت خدمت 

تبیین دستاوردها در نمایشگاه روایت خدمت

علی عفتی مدیرعامل شرکت مرغ اجداد زربال شد

لزوم نگرش راهبردی به نفت

دعوت مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به حضور در انتخابات

گام های پایانی معین کوثر تا هوشمندسازی

میثم صفرزاده فرمانده بسیج سازمان اقتصادی کوثر شد

کیفیت بالا بازار بتلند را به رشد سه برابری رساند

ارتقاء جایگاه زاگرس در میان نیروگاه های کشور

پیام تسلیت دکتر فخاری بخاطر درگذشت مادر شهیدان اسماعیلی

گزارش تصویری | حضور دکتر فخاری در نمایشگاه مطبوعات

چگونه سهم مردم در اقتصاد افزایش می یابد؟

اقتصاد با تامین مالی پروژه های توسعه تولید رشد میکند

مدرس زاده معاون توسعه همکاری های بخش خصوصی معاونت علمی ریاست جمهوری شد

دو گزارش از شرکت کشت و صنعت خاوردشت

پربازدیدترین اخبار