اخبار سازمان / مراسمات
چهارشنبه   ۱۰ دی ۱۳۹۹ / ۱۸:۰۰
کد خبر: ۱۳۶۳
تعداد بازدید: ۲۴۶۸
راه اندازی پایگاه سیار انتقال خون برای گرامیداشت حماسه ۹ دی و سالروز شهادت سردار سلیمانی توسط کارکنان سازمان اقتصادی کوثر

به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، به مناسبت فرارسیدن نخستین سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ابو مهدی المهندس و یارانشان و همچنین گرامیداشت حماسه نهم دی، امروز چهارشنبه ۱۰ دی ماه ۱۳۹۹ پویش «اهدای خون- اهدای زندگی» در محل ستاد سازمان و با همکاری سازمان انتقال خون کشور و استقرار پایگاه انتقال خون سیار برگزار شد.

امسال و با فراگیر شدن ویروس کرونا و ممکن نبودن گردهمایی‌ها و راهپیمایی برای گرامیداشت سالروز شهادت سرادر حاج قاسم سلیمانی و سایر همرزمانشان که پیش رو داریم و همچنین حماسه ۹ دی ماه، امت حزب الله به طرق گوناگون و بدون گردهمایی‌های جمعی، بصیرت فاطمی و آمادگی خود برای مبارزه با استکبار و تسرّی روحیه شهادت طلبی و ایثارگری را به رخ دشمنان انقلاب اسلامی ایران می کشند.

در همین راستا و در پی تأکیدات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مبنی بر کمک مؤمنانه برای عبور از بحران کرونا در کشور، کارکنان سازمان اقتصادی کوثر با همکاری سازمان انتقال خون کشور اقدام به راه اندازی «پایگاه سیار انتقال خون شهید سلیمانی و شهید ابو مهدی المهندس» کردند.

افزایش مراجعات به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در پی فراگیر شدن بیماری کرونا، منجر به افزایش تقاضای خون در بیمارستان‌ها و در نتیجه کاهش ذخایر خونی مورد نیاز این مراکز شده است؛ بنابراین در چنین شرایطی یکی از جلوه‌های کمک مؤمنانه را می‌توان عمل به فریضه خیر اهدای خون بر شمرد. این آئین از ساعت‌های ابتدایی صبح، با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و با حضور مشتاقانه کارکنان و مدیران سازمان آغاز شد و تا حدود ساعت ۱۵ عصر ادامه یافت.

این مراسم با اجرای چند قطعه تواشیح در گرامیداشت یاد و خاطره سید شهدای جبهه بین المللی مقاومت، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین دانشمند شهید محسن فخری زاده، توسط گروه بین المللی تواشیح اسراء و تکریم گروهی از جانبازان سرافراز و ایثارگران محترم و همچنین تقدیر از کادر درمان حاضر در این سازمان به کار خود پایان داد.
 
آخرین اخبار

سخن‌نگاشت | پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳

پیام تسلیت دکتر فخاری برای درگذشت والده دکتر باقری

امروز فرزند شهید بودن یک آزمون است

طی مقدمات عملیات ساخت پروژه رفاهی نوشهر

کوثر راهی جز نخبه محوری و نقشه های دانش بنیان ندارد

آیت الله رئیسی در افتتاحیه نمایشگاه روایت خدمت 

تبیین دستاوردها در نمایشگاه روایت خدمت

علی عفتی مدیرعامل شرکت مرغ اجداد زربال شد

لزوم نگرش راهبردی به نفت

دعوت مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به حضور در انتخابات

گام های پایانی معین کوثر تا هوشمندسازی

میثم صفرزاده فرمانده بسیج سازمان اقتصادی کوثر شد

کیفیت بالا بازار بتلند را به رشد سه برابری رساند

ارتقاء جایگاه زاگرس در میان نیروگاه های کشور

پیام تسلیت دکتر فخاری بخاطر درگذشت مادر شهیدان اسماعیلی

گزارش تصویری | حضور دکتر فخاری در نمایشگاه مطبوعات

چگونه سهم مردم در اقتصاد افزایش می یابد؟

اقتصاد با تامین مالی پروژه های توسعه تولید رشد میکند

مدرس زاده معاون توسعه همکاری های بخش خصوصی معاونت علمی ریاست جمهوری شد

دو گزارش از شرکت کشت و صنعت خاوردشت

پربازدیدترین اخبار