اخبار سازمان / گزارش ویژه
يکشنبه   ۲۱ آذر ۱۴۰۰ / ۱۲:۴۵
کد خبر: ۱۴۴۲
تعداد بازدید: ۲۱۰۰

بازدید میدانی مدیرعامل سازمان از شرکت‌های مرغک و توسعه مکانیزاسیون کوثر

مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره سازمان از کارخانه جوجه کشی و فرآیند تولید جوجه‌های یکروزه و کارخانه پخت ضایعات شرکت مرغک و از مجموعه شرکت توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی کوثر بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، دکتر ناصر فخاری مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره سازمان به همراه مهدی آل ابراهیم معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان روز چهارشنبه ۱۷ آبان ماه سال جاری از کار خانه جوجه کشی و فرآیند تولید جوجه‌های یکروزه و کارخانه پخت ضایعات شرکت مرغک و مجموعه شرکت توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی کوثر بازدید میدانی به عمل آورد و با مدیران و کارشناسان آن شرکت‌ها دیدار و گفتگو کرد.

شرکت مرغک با در اختیار داشتن واحد اجداد، اولین تولید کننده‌ی مرغ تخمگذار (نژاد HyLine) در کشور به شمار می‌رود. همچنین با دارا بودن هشت فارم وسه کارخانه‌ی جوجه کشی در پنج استان کشور حدود نیمی از جوجه‌های تجارتی تخمگذار مورد نیاز واحد‌های تولید کننده‌ی تخم مرغ را تامین می‌نماید. این شرکت با بیش از چهل سال فعالیت اولین تولید کننده جوجه مادر تخمگذار در کشور و بزرگترین تولید کننده ی جوجه ی تخمگذار تجارتی در ایران میباشد. در حال حاضر بخش عمده و اصلی جوجه یکروزه مادر تخمگذار و تخمگذار تجارتی کشور توسط این شرکت تولید میگردد.

مدیرعامل سازمان در این دیدار با مدیران و کارکنان شرکت مرغک، بر افزایش بهره وری، فعالیت‌های منجر به سودآوری بالاتر، شناسایی بازار‌های منطقه‌ای و توسعه بازرگانی خارجی تأکید کرد. وی افزود: یکی از اقدامات در زمینه افزایش بهره وری، تبدیل سرمایه‌های راکد شرکت به نقدینگی به منظور تأمین بودجه توسعه و بازسازی فارم‌های مجموعه است.

محمد سبحانی مطلق مدیرعامل شرکت مرغک نیز پیش از بیانات مدیرعامل سازمان، ضمن ارائه گزارش اقدامات و دستاورد‌های شرکت، بر نوسازی و بازسازی واحد‌های فرسوده مجموعه و تمرکز و سرمایه گذاری بیشتر سازمان بر حوزه‌هایی مانند کارخانه تولید جوجه تخم گذار تأکید کرد.
 

در ادامه مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره سازمان طی دیداری صمیمانه از مجموعه اقدامات و فعالیت‌های شرکت توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی کوثر بازدید و با مدیران آن شرکت گفتگو کرد. شرکت توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی کوثر فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ در زمینه های: طراحی، مشاوره و تأمین ماشین‌های جوجه کشی با پیشرفته‌ترین تکنولوژی و خدمات پس از فروش، تأمین کلیه تجهیزات و لوازم سالن‌های پرورش طیور، طراحی و ایجاد اتوماسیون کارخانجات جوجه کشی برای اولین بار در کشور، تأمین انواع درب‌ها و دیواره‌های عایق مورد استفاده در صنایع جوجه کشی، مرغداری و سردخانه ها، طراحی، مشاوره و تأمین ماشین‌های شیردوشی و فیدرمیکسر برای دامداری‌های صنعتی با پیشرفته‌ترین تکنولوژی و خدمات پس از فروش، طراحی، مشاوره و اجرای پروژه‌های مکانیزاسیون، آبیاری تحت فشار و بهره گیری از انرژی خورشیدی در تأسیسات و تأمین الکتریسیته، تولید انواع آرد (ستاره، نول و خبازی)، برنامه ریزی برای تولید انواع نشاسته، گلوکز، دکستروز، فروکتوز و خوراک دام. کارخانه تولید قطعات پلاستیکی خودرو و تولید انواع قطعات پلاستیکی خودرو با رعایت استاندار‌های لازم آغاز کرده است.
 

انتهای پیام /
 
آخرین اخبار

سخن‌نگاشت | پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳

پیام تسلیت دکتر فخاری برای درگذشت والده دکتر باقری

امروز فرزند شهید بودن یک آزمون است

طی مقدمات عملیات ساخت پروژه رفاهی نوشهر

کوثر راهی جز نخبه محوری و نقشه های دانش بنیان ندارد

آیت الله رئیسی در افتتاحیه نمایشگاه روایت خدمت 

تبیین دستاوردها در نمایشگاه روایت خدمت

علی عفتی مدیرعامل شرکت مرغ اجداد زربال شد

لزوم نگرش راهبردی به نفت

دعوت مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به حضور در انتخابات

گام های پایانی معین کوثر تا هوشمندسازی

میثم صفرزاده فرمانده بسیج سازمان اقتصادی کوثر شد

کیفیت بالا بازار بتلند را به رشد سه برابری رساند

ارتقاء جایگاه زاگرس در میان نیروگاه های کشور

پیام تسلیت دکتر فخاری بخاطر درگذشت مادر شهیدان اسماعیلی

گزارش تصویری | حضور دکتر فخاری در نمایشگاه مطبوعات

چگونه سهم مردم در اقتصاد افزایش می یابد؟

اقتصاد با تامین مالی پروژه های توسعه تولید رشد میکند

مدرس زاده معاون توسعه همکاری های بخش خصوصی معاونت علمی ریاست جمهوری شد

دو گزارش از شرکت کشت و صنعت خاوردشت

پربازدیدترین اخبار