اخبار سازمان / گزارش ویژه
شنبه   ۲۷ آذر ۱۴۰۰ / ۱۲:۴۹
کد خبر: ۱۴۴۶
تعداد بازدید: ۱۴۰۴

اقدام تحسین برانگیز بسیجیان نمونه سازمان در فرهنگ سازی کمک‌های مؤمنانه و کار برای خدا

بسیجیان نمونه و تقدیر شده سازمان طی حرکتی خودجوش، هدایایی که به پاس تجلیل از اقدامات آنان در فعالیت‌های واحد بسیج کارکنان سازمان اهدا شده بود صرف امور خیریه و کمک‌های مؤمنانه کردند. این اقدام می‌تواند به عنوان الگویی برای تقویت روحیه اخلاص و کار برای خدا در تمامی مشارکت‌ها و فعالیت‌های بسیجیان سازمان باشد.
اقدام تحسین برانگیز بسیجیان نمونه سازمان در فرهنگ سازی کمک‌های مؤمنانه و کار برای خدا
 
به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، احمدی آل هاشم فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کارکنان سازمان از اقدام تحسین برانگیز و خودجوش بسیجیان نمونه، همزمان با هفته بسیج امسال خبرداد و در این باره گفت: پایگاه مقاومت بسیج سازمان هر ساله به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج هدیه‌ای را با صلاحدید مدیرعامل محترم سازمان تهیه و آن را تقدیم کارکنان بسیجی مجموعه می‌کند و بدین ترتیب از بسیجیان فعال در طول یک سال خدمت تقدیر بعمل می‌آورد. گرچه مجاهدت‌های بسیجیان سازمان حتی در حوزه انجام وظیفه شغلی خود نیز در راه خدا و برای خدا بوده است و هیچ انگیزه‌ای غیر از جلب رضای خداوند و لبیک به فرامین فرمانده معظم کل قوا (حفظه الله) نداشته و ندارند.

سال جاری، بسیجیان فعال سازمان طی حرکتی خودجوش و با توجه به شرایط سخت اقتصادی کشور و پیرو منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرمودند «کمک‌های مؤمنانه از نمونه‌های بارز تحرک و نشاط ملت ایران است که تداوم در آن؛ در جهت جبران مشکلات و آسیب‌های جدّی مردم الزامی می‌باشد»؛ رهنمود ارشادی حضرت آقا را سرلوحه قرار دادند و در همین راستا اقدامات خیرخواهانه‌ای انجام دادند.

وی ادامه داد: برخی از این عزیزان تمام مبلغ هدیه دریافتی خود را در مسیر کمک به نیازمندان و مستمندان صرف کردند تا سرآغازی برای ارتقاء فرهنگ خیرخواهی و اعانت به هم نوعان و تقویت روحیه اخلاص باشد. نکته مهم این است که بخش عظیمی از سرمایه انسانی سازمان اقتصادی کوثر از خانواده شهدا و ایثارگران هستند که پدرانشان و یا خودشان در راه شعائر دینی و انقلابی و در مسیر الهی با جسم و جان ایثار کردند و امروز یادگاران آن‌ها نیز برای تداوم انسانیت و همدلی سعی در زنده نگه داشتن این فرهنگ خواهند داشت.
 
اقدام تحسین برانگیز بسیجیان نمونه سازمان در فرهنگ سازی کمک‌های مؤمنانه و کار برای خدا

سید مهدی احمدی آل هاشم افزود: با وجود اینکه سازمان اقتصادی کوثر یک مجموعه تولید محور و بنیادی در حوزه اقتصادی است، واحد‌هایی همچون پایگاه مقاومت بسیج به عنوان یک مرکز فرهنگی و پرورشی، مسئولیتی اجتماعی دارند و اقدامات خود را بر پایه شعائر دینی و مذهبی، منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ارشادات و رهنمود‌های مؤثر در اسناد فرادست نظام مقدس جمهوری اسلامی برنامه ریزی و عملیاتی می‌کنند که امیدوارم به عنوان یک مجموعه اقتصادی، الگویی انسان محور، معنوی و متعهد در میان نهاد‌های همتراز باشیم.
 
انتهای پیام /
 
آخرین اخبار

سخن‌نگاشت | پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳

پیام تسلیت دکتر فخاری برای درگذشت والده دکتر باقری

امروز فرزند شهید بودن یک آزمون است

طی مقدمات عملیات ساخت پروژه رفاهی نوشهر

کوثر راهی جز نخبه محوری و نقشه های دانش بنیان ندارد

آیت الله رئیسی در افتتاحیه نمایشگاه روایت خدمت 

تبیین دستاوردها در نمایشگاه روایت خدمت

علی عفتی مدیرعامل شرکت مرغ اجداد زربال شد

لزوم نگرش راهبردی به نفت

دعوت مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به حضور در انتخابات

گام های پایانی معین کوثر تا هوشمندسازی

میثم صفرزاده فرمانده بسیج سازمان اقتصادی کوثر شد

کیفیت بالا بازار بتلند را به رشد سه برابری رساند

ارتقاء جایگاه زاگرس در میان نیروگاه های کشور

پیام تسلیت دکتر فخاری بخاطر درگذشت مادر شهیدان اسماعیلی

گزارش تصویری | حضور دکتر فخاری در نمایشگاه مطبوعات

چگونه سهم مردم در اقتصاد افزایش می یابد؟

اقتصاد با تامین مالی پروژه های توسعه تولید رشد میکند

مدرس زاده معاون توسعه همکاری های بخش خصوصی معاونت علمی ریاست جمهوری شد

دو گزارش از شرکت کشت و صنعت خاوردشت

پربازدیدترین اخبار