سایر اخبار / سایر شرکت ها
سه‌شنبه   ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ / ۲۰:۱۰
کد خبر: ۱۵۷۶
تعداد بازدید: ۵۲۸۹
مجوز فعالیت صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی «آوای فراز» صادر شد
 
به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، مجوز فعالیت صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی «آوای فراز» به مدیریت شرکت سبدگردان فراز توسط سازمان بورس و اوراق بهادار به عنوان صندوق سرمایه گذاری موضوع بند ٢٠ ماده ١ قانون بازار اوراق بهادار مصوب آذر ماه سال ١٣٨٤ صادر شد.

دکتر بابک اسماعیلی، مدیرعامل شرکت سبدگردان فراز با بیان این مطلب گفت: این صندوق، نخستین صندوق سرمایهگذاری شرکت سبدگردان فراز است که فعالیت خود را در سال ۱۴۰۰ آغاز می‌کند.

وی با اشاره به ارکان صندوق بازارگردانی آوای فراز توضیح داد: مؤسسان این صندوق، شرکت سرمایه‌گذاری آوانوین و سبدگردان فراز و متولی، مؤسسه حسابرسی حسابرسین و حسابرس آن مؤسسه حسابرسی رازدار خواهد بود و شرکت سبدگردان فراز، مدیریت این صندوق را بر عهده خواهد داشت.

اسماعیلی درباره موضوع فعالیت صندوق گفت: موضوع فعالیت این صندوق اختصاصی بازارگردانی، طبق امیدنامه، سرمایه‌گذاری از نماد‌های تحت بازارگردانی، اوراق با درآمد ثابت، سپرده‌ها و گواهی‌های سپرده بانکی در راستای انجام فعالیت بازارگردانی است.
 
مجوز فعالیت صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی «آوای فراز» صادر شد

مدیرعامل شرکت سبدگردان فراز بیان کرد: تعداد واحد‌های سرمایه‌گذاری این صندوق حداقل ۱۲۰ هزار واحد یک میلیون ریالی و حداکثر یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد سرمایه‌گذاری خواهد بود.

بابک اسماعیلی با اشاره به لازم، حیاتی و اجتناب ناپذیر بودن نقش و حضور بازارگردانان در هر بازار سرمایه توسعه یافته گفت: در بازار سرمایه ما نیز طی این سال‌ها علیرغم ایجاد نقش بازارسازی، نقش بازارگردانی تا حد زیادی مغفول مانده است که با توجه به ساختار صندوق‌های بازارگردانی و ویژگی‌های نظارتی و شفافیت این صندوق‌ها، بر آن شدیم از این ساختار برای تقویت نقش بازارگردانی سهام شرکت‌های وابسته به سازمان اقتصادی کوثر در بازار استفاده کنیم.

صندوق بازارگردانی آوای فراز در راستای مأموریت های محوله برای مدیریت نقدشوندگی و حمایت از نماد‌های تحت مدیریت سازمان اقتصادی کوثر ایجاد شده و در مرحله اول نماد‌های سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر (زکوثر)، سرمایه گذاری آوانوین (وآوا) و نیروگاه زاگرس کوثر (بزاگرس) تحت فعالیت بازارگردانی قرار می‌دهد و عملیات خرید و فروش بر روی نماد‌های مذکور در چارچوب امیدنامه و اساسنامه و الزامات قانونی بورس و فرابورس صورت خواهد پذیرفت. همچنین برنامه آتی این صندوق توسعه فعالیت و افزایش نماد‌های تحت مدیریت است.

انتهای پیام/
 
آخرین اخبار

مولدسازی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است

جهش تولید، عامل مهمی در تقویت معیشت مردم است

اقتصاد کشور با خودکفایی های کوثر توانمندتر شد

افزایش تولید کلزا در مزارع پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر

بهره برداری از "داشبورد رصد بازار مسکن" در گروه معین کوثر

اخذ گواهینامه IR توسط شرکت مرغک

نماینده بنیاد شهید گواهینامه بین المللی حمایت از حقوق معنوی را از آن خود کرد

سخن‌نگاشت | پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳

پیام تسلیت دکتر فخاری برای درگذشت والده دکتر باقری

امروز فرزند شهید بودن یک آزمون است

طی مقدمات عملیات ساخت پروژه رفاهی نوشهر

کوثر راهی جز نخبه محوری و نقشه های دانش بنیان ندارد

آیت الله رئیسی در افتتاحیه نمایشگاه روایت خدمت 

تبیین دستاوردها در نمایشگاه روایت خدمت

علی عفتی مدیرعامل شرکت مرغ اجداد زربال شد

لزوم نگرش راهبردی به نفت

دعوت مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به حضور در انتخابات

گام های پایانی معین کوثر تا هوشمندسازی

میثم صفرزاده فرمانده بسیج سازمان اقتصادی کوثر شد

کیفیت بالا بازار بتلند را به رشد سه برابری رساند

پربازدیدترین اخبار