سایر اخبار / کشاورزی
پنجشنبه   ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ / ۱۵:۵۶
کد خبر: ۱۵۸۹
تعداد بازدید: ۱۴۳۲
مجتمع گلخانه‌ای اسلام آبادغرب در مسیر پیشرفت و توسعه
 
به نقل از روابط عمومی شرکت پیشگامان کشاورزی کوثر، دیروز چهارشنبه ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۱ در جلسه‌ای با حضور فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب و مدیرعامل شرکت پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر مسائل مجتمع گلخانه‌ای اسلام آبادغرب مورد بررسی قرار گرفت. 
 
جهانبخش حیدری فرماندار اسلام آبادغرب با توجه به اهمیت بزرگترین طرح گلخانه‌ای غرب کشور و نقش آن در بهبود اشتغال شهرستان گفت: این پروژه یکی از پروژه‌های بسیار مهم در حوزه اشتغال و تولید در شهرستان هست که چندسالیست مردم اسلام آبادغرب چشم انتظار بهره برداری از آن هستند که تا امروز روند اجرایی مطلوبی نداشته است. 

وی افزود: خوشبختانه هم اکنون با تیم مدیریتی جدید و پشتکار و تلاش جوانان شرکت پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر این مجتمع گلخانه‌ای در مسیر پیشرفت و توسعه قرار گرفته و میتوان در آینده نزدیک شاهد تولید و اشتغال در این طرح بزرگ کشاورزی بود.

فرماندار اسلام آبادغرب گفت: در حوزه زیر ساخت بخصوص گازرسانی به این مجتمع گلخانه‌ای اقدامات خوبی صورت گرفته و در روز‌های آتی با رایزنی با دستگا‌های مرتبط نسبت به رفع موانع بخش پایانی گازرسانی در شهرستان تصمیمات لازم را اتخاذ خواهیم کرد.

در ادامه مدیرعامل شرکت پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر از حمایت‌های مدیران شهرستان در راستای اجرای این مجتمع گلخانه‌ای قدردانی کرد و گفت: این مجتمع گلخانه‌ای سرمایه‌ای مهم برای مردم شهرستان اسلام آبادغرب است که باید همه تلاش کنیم تا در ماه‌های آتی فاز اول آن را به بهره برداری برسانیم.

مهندس شمسی پور افزود: بر اساس سیاست‌های سازمان اقتصادی کوثر مجتمع گلخانه‌ای اسلام آبادغرب با هدف اشتغال پایدار و محرومیت زدایی احداث شده که با روند اجرایی شکل گرفته این نوید را به جوانان شهرستان می‌دهیم که از نیرو‌های بومی منطقه در حوزه اشتغال استفاده خواهیم کرد. 

وی اظهار داشت: مهندسان و کارشناسان شرکت پیشگامان توسعه کشاورری کوثر تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا فاز اول بزرگترین گلخانه هیدروپونیک غرب کشور در نیمه اول سال جاری به بهره برداری برسد.
 
شمسی پور همچنین با حجت الاسلام موسوی زمانی امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب نیز دیدار و گفتگو کرد.
 
مجتمع گلخانه‌ای اسلام آبادغرب در مسیر پیشرفت و توسعه

در این جلسه حجت الاسلام موسوی زمانی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان  «سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» گفت: قطعا در این سال باید با تمام توان و به صورت جهادی تلاش شود تا اهداف نامگذاری سال تحقق گیرد و در این راستا در شهرستان مجتمع گلخانه‌ای اسلام آبادغرب یکی از محور‌های مهم و کلیدی می‌باشد.

وی افزود: طرح مجتمع گلخانه‌ای اسلام آبادغرب یکی از مطالبات مهم مردم شهر شهیدان مرصاد و روزنه امیدی برای اشتغال جوانان منطقه می‌باشد که انتظار می‌رود با مدیریت جدید شرکت پیشگامان فاز اول این طرح در نیمه اول سال جاری افتتاح و به بهره برداری برسد
حجت الاسلام موسوی زمانی اظهار داشت: برای اجرا و به بهره برداری رسیدن این پروژه از همه ظرفیت‌های شهرستان در راستای حمایت از آن استفاده می‌شود.

در ادامه مدیرعامل شرکت پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر با گزارشی از روند اجرای مجتمع گلخانه‌ای اسلام آبادغرب گفت: این مجتمع گلخانه‌ای به عنوان بزرگترین گلخانه مدرن هیدروپونیک غرب کشور یکی از پروژه‌های با اهمیت سازمان اقتصادی کوثر می‌باشد که نقش مهمی در اشتغال و تولید منطقه ایفا می‌کند
محمد شمسی پور بیان داشت: خوشبختانه با حمایت‌های همه جانبه سازمان اقتصادی کوثر و پشتیبانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر روند اجرای این پروژه مهم کشاورزی توسط مهندسان و کارکنان شرکت پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر شتاب بیشتری گرفته است.

وی افزود: هم اکنون فاز اول این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد با ۱۱ هکتار مساحت در حال اجراست و تمام تلاش مجموعه برآن است که با کار جهادی و روحیه انقلابی در نیمه اول سال جاری افتتاح و به بهره برداری برسد.

مدیرعامل شرکت پیشگامان توسعه کشاورزی اظهار داشت: در این مجتمع گلخانه‌ای تمام ظرفیت و توان مجموعه را به کار میگیریم تا ان شاءالله شعار سال که توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده را عملیاتی کنیم و به سرانجام برسانیم

وی درپایان گفت: با بهره برداری از فاز اول مجتمع گلخانه‌ای اسلام آبادغرب زمینه اشتغال بیش از یکصد نفر از جوان این منطقه به صورت مستقیم فراهم می‌شود.
 
انتهای پیام/ 
 
آخرین اخبار

سخن‌نگاشت | پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳

پیام تسلیت دکتر فخاری برای درگذشت والده دکتر باقری

امروز فرزند شهید بودن یک آزمون است

طی مقدمات عملیات ساخت پروژه رفاهی نوشهر

کوثر راهی جز نخبه محوری و نقشه های دانش بنیان ندارد

آیت الله رئیسی در افتتاحیه نمایشگاه روایت خدمت 

تبیین دستاوردها در نمایشگاه روایت خدمت

علی عفتی مدیرعامل شرکت مرغ اجداد زربال شد

لزوم نگرش راهبردی به نفت

دعوت مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به حضور در انتخابات

گام های پایانی معین کوثر تا هوشمندسازی

میثم صفرزاده فرمانده بسیج سازمان اقتصادی کوثر شد

کیفیت بالا بازار بتلند را به رشد سه برابری رساند

ارتقاء جایگاه زاگرس در میان نیروگاه های کشور

پیام تسلیت دکتر فخاری بخاطر درگذشت مادر شهیدان اسماعیلی

گزارش تصویری | حضور دکتر فخاری در نمایشگاه مطبوعات

چگونه سهم مردم در اقتصاد افزایش می یابد؟

اقتصاد با تامین مالی پروژه های توسعه تولید رشد میکند

مدرس زاده معاون توسعه همکاری های بخش خصوصی معاونت علمی ریاست جمهوری شد

دو گزارش از شرکت کشت و صنعت خاوردشت

پربازدیدترین اخبار