سایر اخبار / کشاورزی
شنبه   ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۹:۱۵
کد خبر: ۱۷۸۵
تعداد بازدید: ۳۲۱۷

تحقق سود عملیاتی ۲۱۵ درصدی گروه سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

امروز شنبه ۸ مردادماه ۱۴۰۱ در مجمع عمومی عادی سالیانه گروه سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، محمدصادق واعظی از تحقق سود عملیاتی ۲۱۵ درصدی گروه در سال ۱۴۰۰ و عرضه سه شرکت تابعه در بازار سرمایه تا پایان سال جاری خبر داد و همچنین حمیدرضا جعفری به عنوان رئیس مجمع سود سهامداران را با اولویت سهامداران حقیقی به میزان ۱۱۰۰ ریال (به ازای هر سهم) و در مجموع ۳/۰۲۵/۰۰۰ میلیون ریال تعیین و تقسیم کرد.
تحقق ۲۱۵ درصدی سود عملیاتی گروه سرمایه گذاری کشاورزی کوثر
 
به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر امروز شنبه ۸ مردادماه ۱۴۰۱، مجمع عمومی عادی سالیانه گروه سرمایه گذاری کشاورزی کوثر با نماد «زکوثر» با حضور ۸۲ درصد از سهام داران و نمایندگان سازمان‌های اقتصادی کوثر، بورس و موسسه حسابرسی مفید راهبر به صورت صورت حضوری و شرکت برخی سهامداران از طریق بستر مجازی برگزار شد.

در این نشست که به ریاست حمیدرضا جعفری معاون برنامه ریزی و اقتصادی سازمان اقتصادی کوثر به عنوان رئیس مجمع برگزار شد، محمدصادق واعظی مدیرعامل گروه سرمایه گذاری کشاورزی کوثر به ارائه گزارش عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۰ پرداخت.

واعظی در ابتدا به تشریح شاخص‌های سرمایه گذاری، تولید و مقایسه سرانه‌های مصرف در دوسال اخیر پرداخت و گفت: ارزش افزوده حوزه سرمایه گذاری کشاورزی کشور در سال ۱۴۰۰ نسبت به سایر بخش‌های اقتصادی منفی بوده و از جهتی، سال گذشته شاخص قیمت تولید در این بخش نیز ۱.۶ درصد نسبت به سال ۱۳۹۹ افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: با توجه به این نوسان و شرایط بُحرانی در حوزه کشاورزی و زراعت، گروه سرمایه گذاری کشاورزی کوثر با تکیه بر بهبود عملکرد شرکت‌های تابعه به ویژه در حوزه طیور، توانست در سال ۱۴۰۰ نسبت به ۱۳۹۹ به سود عملیاتی ۲۱۵ درصد برسد.

دبیر مجمع عادی سالانه زکوثر یادآور شد: این گروه با نماد «زکوثر» از سال ۱۳۹۸ در بورس تهران عرضه  و ۶۱ درصد سهم بازار جوجه یکروزه پدر و مادر گوشتی، ۵.۷ درصدجوجه یکروزه گوشتی، ۴۱ درصد جوجه یکروزه پدر و مادر تخم گذار و ۲۴.۶ درصد جوجه یکروزه تخم گذار تجاری را به خود اختصاص داده است.

واعظی ادامه داد: گروه سرمایه گذاری کشاورزی کوثر دارای ۷ زنجیره کسب و کار در زمینه‌های طیور گوشتی، طیور تخم گذار، دام سنگین، دام سبک، آبزی پروری، زراعت و گلخانه و امور زیرساختی و پشتیبانی کسب و کار‌های فوق است.

وی با بیان برنامه‌های مهم و عملیاتی هیئت مدیره گروه اعلام کرد: ضمن اهتمام به تکمیل پروژه‌های نیمه کاره، سه شرکت از شرکت‌های تابعه امسال به بازار سرمایه عرضه می‌گردند.

پس از گزارش مدیرعامل، حسابرس و بازرس مستقل، در مورد ۱۴ بند حسابرسی توضیح خواست که واعظی به پرسش‌ها و ابهامات پاسخ داد و در نهایت مصوبات مالی جلسه جهت اجرا در سال مالی جدید توسط جعفری به عنوان رئیس مجمع قرائت و سود سهامداران نیز با اولویت سهامداران حقیقی به میزان ۱۱۰۰ ریال (به ازای هر سهم) و در مجموع ۳/۰۲۵/۰۰۰ میلیون ریال تعیین و تقسیم شد.
 
 
انتهای پیام/
 
آخرین اخبار

پیام تسلیت دکتر فخاری برای درگذشت والده دکتر باقری

امروز فرزند شهید بودن یک آزمون است

طی مقدمات عملیات ساخت پروژه رفاهی نوشهر

کوثر راهی جز نخبه محوری و نقشه های دانش بنیان ندارد

آیت الله رئیسی در افتتاحیه نمایشگاه روایت خدمت 

تبیین دستاوردها در نمایشگاه روایت خدمت

علی عفتی مدیرعامل شرکت مرغ اجداد زربال شد

لزوم نگرش راهبردی به نفت

دعوت مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به حضور در انتخابات

گام های پایانی معین کوثر تا هوشمندسازی

میثم صفرزاده فرمانده بسیج سازمان اقتصادی کوثر شد

کیفیت بالا بازار بتلند را به رشد سه برابری رساند

ارتقاء جایگاه زاگرس در میان نیروگاه های کشور

پیام تسلیت دکتر فخاری بخاطر درگذشت مادر شهیدان اسماعیلی

گزارش تصویری | حضور دکتر فخاری در نمایشگاه مطبوعات

چگونه سهم مردم در اقتصاد افزایش می یابد؟

اقتصاد با تامین مالی پروژه های توسعه تولید رشد میکند

مدرس زاده معاون توسعه همکاری های بخش خصوصی معاونت علمی ریاست جمهوری شد

دو گزارش از شرکت کشت و صنعت خاوردشت

افتتاح خط تولید پروتئین سویای انسانی

پربازدیدترین اخبار