اخبار سازمان / گزارش ویژه
شنبه   ۰۲ مهر ۱۴۰۱ / ۲۰:۲۴
کد خبر: ۱۸۱۳
تعداد بازدید: ۲۰۰۰

مجمع سازمان اقتصادی کوثر برای سال مالی 1400 برگزار شد.

مجمع سالیانه سازمان اقتصادی کوثر طی نشستی با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران جناب آقای قاضی زاده هاشمی، معاون امور نظارت بر شرکت‌های دفتر مقام معظم رهبری جناب آقای ایروانی، مدیرعامل مؤسسۀ حسابرسی مفید راهبر جناب آقای نادریان و مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر جناب آقای ناصر فخاری در محل حوزه ریاست دفتر مرکزی بنیاد شهید منعقد گردید.
مجمع عمومی سالانه سازمان برای سال ۱۴۰۰ برگزار شد
 
به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، مجمع سالیانه سازمان اقتصادی کوثر برای سال مالی ۱۴۰۰ در روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ در محل ساختمان بنیاد‌شهید و امور ایثارگران با حضور جناب آقای قاضی‌زاده هاشمی معاون محترم رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، جناب آقای دکتر ایروانی معاون محترم نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری، حجة الاسلام والمسلمین آقای شکری نماینده محترم، ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، نماینده محترم سازمان برنامه و بودجه، جمعی از مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران و اعضای هیات مدیره، مدیرعامل و معاونین سازمان اقتصادی کوثر تشکیل شد.
 
مجمع عمومی سالانه سازمان برای سال ۱۴۰۰ برگزار شد
 
در ابتدای این جلسه مدیرعامل محترم سازمان از زحمات مدیرعامل سابق و سایر مدیران سازمان، هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه تقدیر کرد و افزود: گزارش حاضر مدیون تلاش‌های خالصانه ایشان است. وی در ادامه گزارش مالی و عملیاتی سال مالی ۱۴۰۰ را تشریح کرد و راهبرد مدیریتی جدید در راهبری سازمان و شرکت‌های تابعه را در قالب کلیدواژه اقتصاد رهنما و همچنین برنامه‌های عملیاتی و توسعه‌ای به منظور ارائه خدمات بیشتر به جامعه معظم ایثارگری کشور را بیان کرد.
 
مجمع عمومی سالانه سازمان برای سال ۱۴۰۰ برگزار شد
 
این گزارش می‌افزاید؛ پس از ارائه گزارش مالی و عملیاتی، جناب آقای نادریان مدیرعامل موسسه حسابرسی مفید راهبر بند‌های گزارش حسابرس مستقل و بازرس بر روی صورت‌های مالی سال ۱۴۰۰ را که نشان دهنده وضعیت مطلوب صورت‌های مالی در سطح سازمان و تلفیق بود را قرائت و مجمع برای هر بند تکالیف مربوطه را مقرر ساخت.
 
مجمع عمومی سالانه سازمان برای سال ۱۴۰۰ برگزار شد
 
لازم به ذکر است؛ جناب آقای دکتر ایروانی، حجة الاسلام و المسلمین شکری و جناب آقای قاضی‌زاده هاشمی نقطه نظرات خود پیرامون عملکرد سنوات گذشته و برنامه آتی سازمان را بیان نمودند.
 
در نهایت صورت‌های مالی و گزارش فعالیت هیأت مدیره در سطح سازمان و تلفیق برای سال مالی ۱۴۰۰ با ذکر صلواتی مورد تایید و تصویب قرار گرفت و موسسه حسابرسی مفید راهبر به عنوان حسابرس مستقل و بازرس سازمان انتخاب شد.
 
 انتهای پیام/ 
 
آخرین اخبار

پیام تسلیت دکتر فخاری برای درگذشت والده دکتر باقری

امروز فرزند شهید بودن یک آزمون است

طی مقدمات عملیات ساخت پروژه رفاهی نوشهر

کوثر راهی جز نخبه محوری و نقشه های دانش بنیان ندارد

آیت الله رئیسی در افتتاحیه نمایشگاه روایت خدمت 

تبیین دستاوردها در نمایشگاه روایت خدمت

علی عفتی مدیرعامل شرکت مرغ اجداد زربال شد

لزوم نگرش راهبردی به نفت

دعوت مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به حضور در انتخابات

گام های پایانی معین کوثر تا هوشمندسازی

میثم صفرزاده فرمانده بسیج سازمان اقتصادی کوثر شد

کیفیت بالا بازار بتلند را به رشد سه برابری رساند

ارتقاء جایگاه زاگرس در میان نیروگاه های کشور

پیام تسلیت دکتر فخاری بخاطر درگذشت مادر شهیدان اسماعیلی

گزارش تصویری | حضور دکتر فخاری در نمایشگاه مطبوعات

چگونه سهم مردم در اقتصاد افزایش می یابد؟

اقتصاد با تامین مالی پروژه های توسعه تولید رشد میکند

مدرس زاده معاون توسعه همکاری های بخش خصوصی معاونت علمی ریاست جمهوری شد

دو گزارش از شرکت کشت و صنعت خاوردشت

افتتاح خط تولید پروتئین سویای انسانی

پربازدیدترین اخبار