اخبار سازمان / گزارش ویژه
دوشنبه   ۰۷ آذر ۱۴۰۱ / ۲۳:۵۱
کد خبر: ۱۸۴۷
تعداد بازدید: ۱۵۹۹
در سومین هم اندیشی روابط عمومی‌های سازمان مطرح شد:

هم افزایی، تقویت برند و حضور مؤثر در رسانه های نوین مهمترین برنامه‌های تحول روابط عمومی سازمان

سومین نشست هم اندیشی حوزه روابط عمومی امروز دوشنبه ۷ آذرماه ۱۴۰۱ با حضور حجت الاسلام محمدحسین پیریائی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان و مدیران روابط عمومی شرکت‌های تابعه سازمان اقتصادی کوثر برگزار شد.

هم افزایی، تقویت برند و حضور مؤثر در رسانه های نوین مهمترین برنامه‌های تحول روابط عمومی سازمان

 

به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر امروز دوشنبه ۷ آذرماه ۱۴۰۱ سومین نشست هم اندیشی حوزه روابط عمومی با حضور حجت الاسلام محمدحسین پیریائی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان و مدیران روابط عمومی شرکت‌های تابعه در محل سالن اجتماعات ستاد سازمان اقتصادی کوثر برگزار شد.


محمدحسین پیریائی در این نشست با تبیین برنامه‌های تحولی روابط عمومی سازمان در دوره جدید گفت: برنامه‌های نوین، متکی بر ایجاد تعاطی و هم افزایی میان روابط عمومی‌های شرکت‌های تابعه، تقویت برند شرکت‌ها و حضور مؤثر آن‌ها در مجاری رسمی رسانه‌ای و فضای غیر رسمی یا رسانه‌های نوین مانند: شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان هاست.

 

هم افزایی، تقویت برند و حضور مؤثر در رسانه های نوین مهمترین برنامه‌های تحول روابط عمومی سازمان


وی همچنین افزود: در تقویت انگیزه‌ی کارکنان و امیدافزایی در افکار عمومی، پیگیری دوره‌های آموزش تخصصی نقش اصلی را ایفا می‌کند. بر این اساس با راهبری موسسه توسعه کسب و کار رویش کوثر که آموزش را به سمت تخصصی بودن سوق داده، دوره‌های تخصصی آموزش برای کارکنان روابط عمومی‌ها در یکی از دانشکده‌های رسانه‌ای معتبر کشور برگزار خواهد شد.


پیریائی تصریح کرد: ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه در هر فصل، گرانیگاه اجرای برنامه تحول است.

 

هم افزایی، تقویت برند و حضور مؤثر در رسانه های نوین مهمترین برنامه‌های تحول روابط عمومی سازمان


وی در تشریح بیشتر ادامه داد: نتایج این ارزیابی‌ها با هدف آسیب شناسی و تشویق همکاران روابط عمومی در قالب «جشنواره معرفی روابط عمومی‌های برتر سازمان اقتصادی کوثر» در هر فصل اعلام خواهد شد.


مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان اقتصادی کوثر در پایان با اشاره به اهمیت هم افزایی میان متصدیان حوزه رسانه و ارتباطات خاطرنشان کرد: برای کسب موفقیت‌های افزون‌تر و بهبود تصویر ذهنی مطلوب‌تر در بین مخاطبین از دستاورد‌های سازمان، ضرورت دارد کنش‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی در خانواده بزرگ روابط عمومی بصورت یکپارچه فعلیت یابد.


انتهای پیام /

 

آخرین اخبار

پرتاب ده‌ها فروند انواع پهپاد انهدامی به مواضع رژیم صهیونیستی

عزم وزارت اقتصاد برای پیشبرد اهداف اقتصادی

پزشکیان: رژیم صهیونیستی در هر سطحی به ایران حمله کند، در همان سطح پاسخ خواهد گرفت

پزشکیان‌: باید با وحدت مقابل تجاوز ایستاد

پیام تلویزیونی خطاب به ملت ایران

بیچاره خواهید شد

اصول استقلال ملّی

پیام مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر در پی حمله شبانه رژیم‌ سفّاک صهیونی به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران

غدیر، قاعده اسلام

غدیر؛ وسیله اجتماع امت اسلامی

معامله ۱۸ کیلوگرم شمش طلا در حراج مرکز مبادله

روشن است توافقی که بتواند استمرار ماهیت صلح‌آمیز برنامه هسته‌ای ایران را تضمین کند، در دسترس است

ایران هر اقدام تقابلی را بی‌پاسخ نمی‌گذارد

مراقب باشید در فهم انقلابی‌گری دچار خطا نشوید/ انقلابی‌گری فقط سروصدا کردن نیست

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور تهران برای مراسم عید غدیر

دستاورد وزارت اطلاعات سیلی محکم بر چهره کریه رژیم صهیونی بود

جریمه بیش از ۳۶ هزار خودرو در تهران به دلیل تخلفات پلاک

افزایش ظرفیت انتقال نفت سنگین ایران

۳ دلیل شروع زودهنگام ناترازی برق در سال جاری

در جلسه شورای مدیران مطرح شد:

پربازدیدترین اخبار