اخبار سازمان / گزارش ویژه
دوشنبه   ۰۷ آذر ۱۴۰۱ / ۲۳:۵۱
کد خبر: ۱۸۴۷
تعداد بازدید: ۱۶۴۷
در سومین هم اندیشی روابط عمومی‌های سازمان مطرح شد:

هم افزایی، تقویت برند و حضور مؤثر در رسانه های نوین مهمترین برنامه‌های تحول روابط عمومی سازمان

سومین نشست هم اندیشی حوزه روابط عمومی امروز دوشنبه ۷ آذرماه ۱۴۰۱ با حضور حجت الاسلام محمدحسین پیریائی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان و مدیران روابط عمومی شرکت‌های تابعه سازمان اقتصادی کوثر برگزار شد.

هم افزایی، تقویت برند و حضور مؤثر در رسانه های نوین مهمترین برنامه‌های تحول روابط عمومی سازمان

 

به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر امروز دوشنبه ۷ آذرماه ۱۴۰۱ سومین نشست هم اندیشی حوزه روابط عمومی با حضور حجت الاسلام محمدحسین پیریائی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان و مدیران روابط عمومی شرکت‌های تابعه در محل سالن اجتماعات ستاد سازمان اقتصادی کوثر برگزار شد.


محمدحسین پیریائی در این نشست با تبیین برنامه‌های تحولی روابط عمومی سازمان در دوره جدید گفت: برنامه‌های نوین، متکی بر ایجاد تعاطی و هم افزایی میان روابط عمومی‌های شرکت‌های تابعه، تقویت برند شرکت‌ها و حضور مؤثر آن‌ها در مجاری رسمی رسانه‌ای و فضای غیر رسمی یا رسانه‌های نوین مانند: شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان هاست.

 

هم افزایی، تقویت برند و حضور مؤثر در رسانه های نوین مهمترین برنامه‌های تحول روابط عمومی سازمان


وی همچنین افزود: در تقویت انگیزه‌ی کارکنان و امیدافزایی در افکار عمومی، پیگیری دوره‌های آموزش تخصصی نقش اصلی را ایفا می‌کند. بر این اساس با راهبری موسسه توسعه کسب و کار رویش کوثر که آموزش را به سمت تخصصی بودن سوق داده، دوره‌های تخصصی آموزش برای کارکنان روابط عمومی‌ها در یکی از دانشکده‌های رسانه‌ای معتبر کشور برگزار خواهد شد.


پیریائی تصریح کرد: ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه در هر فصل، گرانیگاه اجرای برنامه تحول است.

 

هم افزایی، تقویت برند و حضور مؤثر در رسانه های نوین مهمترین برنامه‌های تحول روابط عمومی سازمان


وی در تشریح بیشتر ادامه داد: نتایج این ارزیابی‌ها با هدف آسیب شناسی و تشویق همکاران روابط عمومی در قالب «جشنواره معرفی روابط عمومی‌های برتر سازمان اقتصادی کوثر» در هر فصل اعلام خواهد شد.


مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان اقتصادی کوثر در پایان با اشاره به اهمیت هم افزایی میان متصدیان حوزه رسانه و ارتباطات خاطرنشان کرد: برای کسب موفقیت‌های افزون‌تر و بهبود تصویر ذهنی مطلوب‌تر در بین مخاطبین از دستاورد‌های سازمان، ضرورت دارد کنش‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی در خانواده بزرگ روابط عمومی بصورت یکپارچه فعلیت یابد.


انتهای پیام /

 

آخرین اخبار

ریزش ۳۲ هزار واحدی شاخص بورس

فیلم کامل بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع اقشار مختلف مردم

فرارسیدن سالروز شهادت حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام تسلیت باد

رحلت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) بر عموم مسلمین جهان تسلیت باد

ریزش ۱۸ هزار واحدی شاخص بورس

ورود بیش از ۲ میلیون زائر به مشهد

مراسم تودیع و معارفه سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع

سالروز بازگشت آزادگان سرافراز ۸ سال دفاع مقدس به میهن اسلامی گرامی باد

از جنس اراده

رشد ۴۵ هزار واحدی شاخص کل بورس

از سوزاندن ۷۰۰ میلیون دلار ثروت ملی جلوگیری شد

باران موشک‌های ایران، اسرائیل را مستاصل کرد

آزادگان نماد صبر و مقاومت ملت ایران هستند

فراخوان جشنواره عکس اربعین حسینی

بیانات رهبر معظم انقلاب در مراسم بزرگداشت شهدای جنگ تحمیلی اخیر

دین مردم و دانش جوانان ما در میدان‌های مختلف دشمن را وادار به عقب نشینی کرده است

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت آوانوین برگزار شد

هرگونه برون‌سپاری مراکز خدماتی در مؤسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار《ممنوع》است

برگزاری دوره آموزشی "مبانی برنامه‌ریزی استراتژیک" با حضور مدیران موسسه فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار

دیدار هیئت اعزامی به نمایندگی از رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با خانواده‌های معظم شهدای جنگ تحمیلی ۱۲ روزه در خوزستان

پربازدیدترین اخبار