اخبار سازمان / گزارش ویژه
دوشنبه   ۰۷ آذر ۱۴۰۱ / ۲۳:۵۱
کد خبر: ۱۸۴۷
تعداد بازدید: ۱۶۶۴
در سومین هم اندیشی روابط عمومی‌های سازمان مطرح شد:

هم افزایی، تقویت برند و حضور مؤثر در رسانه های نوین مهمترین برنامه‌های تحول روابط عمومی سازمان

سومین نشست هم اندیشی حوزه روابط عمومی امروز دوشنبه ۷ آذرماه ۱۴۰۱ با حضور حجت الاسلام محمدحسین پیریائی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان و مدیران روابط عمومی شرکت‌های تابعه سازمان اقتصادی کوثر برگزار شد.

هم افزایی، تقویت برند و حضور مؤثر در رسانه های نوین مهمترین برنامه‌های تحول روابط عمومی سازمان

 

به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر امروز دوشنبه ۷ آذرماه ۱۴۰۱ سومین نشست هم اندیشی حوزه روابط عمومی با حضور حجت الاسلام محمدحسین پیریائی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان و مدیران روابط عمومی شرکت‌های تابعه در محل سالن اجتماعات ستاد سازمان اقتصادی کوثر برگزار شد.


محمدحسین پیریائی در این نشست با تبیین برنامه‌های تحولی روابط عمومی سازمان در دوره جدید گفت: برنامه‌های نوین، متکی بر ایجاد تعاطی و هم افزایی میان روابط عمومی‌های شرکت‌های تابعه، تقویت برند شرکت‌ها و حضور مؤثر آن‌ها در مجاری رسمی رسانه‌ای و فضای غیر رسمی یا رسانه‌های نوین مانند: شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان هاست.

 

هم افزایی، تقویت برند و حضور مؤثر در رسانه های نوین مهمترین برنامه‌های تحول روابط عمومی سازمان


وی همچنین افزود: در تقویت انگیزه‌ی کارکنان و امیدافزایی در افکار عمومی، پیگیری دوره‌های آموزش تخصصی نقش اصلی را ایفا می‌کند. بر این اساس با راهبری موسسه توسعه کسب و کار رویش کوثر که آموزش را به سمت تخصصی بودن سوق داده، دوره‌های تخصصی آموزش برای کارکنان روابط عمومی‌ها در یکی از دانشکده‌های رسانه‌ای معتبر کشور برگزار خواهد شد.


پیریائی تصریح کرد: ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه در هر فصل، گرانیگاه اجرای برنامه تحول است.

 

هم افزایی، تقویت برند و حضور مؤثر در رسانه های نوین مهمترین برنامه‌های تحول روابط عمومی سازمان


وی در تشریح بیشتر ادامه داد: نتایج این ارزیابی‌ها با هدف آسیب شناسی و تشویق همکاران روابط عمومی در قالب «جشنواره معرفی روابط عمومی‌های برتر سازمان اقتصادی کوثر» در هر فصل اعلام خواهد شد.


مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان اقتصادی کوثر در پایان با اشاره به اهمیت هم افزایی میان متصدیان حوزه رسانه و ارتباطات خاطرنشان کرد: برای کسب موفقیت‌های افزون‌تر و بهبود تصویر ذهنی مطلوب‌تر در بین مخاطبین از دستاورد‌های سازمان، ضرورت دارد کنش‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی در خانواده بزرگ روابط عمومی بصورت یکپارچه فعلیت یابد.


انتهای پیام /

 

آخرین اخبار

جلسه هم‌اندیشی مجموعه‌های بهداشت و درمان سازمان اقتصادی کوثر و شرکت صنایع پیشرفته رضوی برگزار شد

هشدار لاریجانی به دولت‌های اسلامی

شهدا را یاد کنیم با ذکر یک صلوات

چهار هزار شاگرد در شرایط اختناق

فیلم کامل بیانات رهبر انقلاب در دیدار رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت

میلاد با سعادت پیامبر عظیم‌الشأن اسلام، (صلّی‌الله‌علیه‌‌وآله) و امام جعفر صادق (سلام‌الله‌علیه) مبارک باد

مسابقه تیراندازی | ویژه کارکنان سازمان اقتصادی کوثر

مسابقه کتابخوانی | ویژه خانواده‌های محترم کارکنان سازمان

برگزاری دوره آموزشی «برنامه‌ریزی استراتژیک در سازمان‌های اقتصادی»

ماه‌گرفتگی کلی ۱۶ شهریور در تمام ایران قابل مشاهده است

هفته وحدت گرامی باد

دولت‌های مسلمان برای توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی اقدامات عملی انجام دهند

روابط اقتصادی با چین با جدیت دنبال می‌شود

رشد ۴۶ هزار واحدی شاخص کل بورس

سالروز امامت منجی عالم بشریت مبارک باد

سالروز شهادت امام حسن عسکری علیه‌السلام تسلیت باد

پیام تسلیت مدیرعامل محترم سازمان اقتصادی کوثر به دکتر سعدی عضو محترم هیئت مدیره سازمان

تاکید رهبر معظم انقلاب بر عملیاتی نمودن توافق راهبردی ایران و چین

روز کارمند گرامی باد

ریزش ۳۲ هزار واحدی شاخص بورس

پربازدیدترین اخبار