اخبار سازمان / گزارش ویژه
دوشنبه   ۰۷ آذر ۱۴۰۱ / ۲۳:۵۱
کد خبر: ۱۸۴۷
تعداد بازدید: ۹۲۲
در سومین هم اندیشی روابط عمومی‌های سازمان مطرح شد:

هم افزایی، تقویت برند و حضور مؤثر در رسانه های نوین مهمترین برنامه‌های تحول روابط عمومی سازمان

سومین نشست هم اندیشی حوزه روابط عمومی امروز دوشنبه ۷ آذرماه ۱۴۰۱ با حضور حجت الاسلام محمدحسین پیریائی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان و مدیران شرکت‌های تابعه سازمان اقتصادی کوثر برگزار شد.

هم افزایی، تقویت برند و حضور مؤثر در رسانه های نوین مهمترین برنامه‌های تحول روابط عمومی سازمان

 

به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر امروز دوشنبه ۷ آذرماه ۱۴۰۱ سومین نشست هم اندیشی حوزه روابط عمومی با حضور حجت الاسلام محمدحسین پیریائی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان و مدیران شرکت‌های تابعه در محل سالن اجتماعات ستاد سازمان اقتصادی کوثر برگزار شد.


محمدحسین پیریائی در این نشست با تبیین برنامه‌های تحولی روابط عمومی سازمان در دوره جدید گفت: برنامه‌های نوین، متکی بر ایجاد تعاطی و هم افزایی میان روابط عمومی‌های شرکت‌های تابعه، تقویت برند شرکت‌ها و حضور مؤثر آن‌ها در مجاری رسمی رسانه‌ای و فضای غیر رسمی یا رسانه‌های نوین مانند: شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان هاست.

 

هم افزایی، تقویت برند و حضور مؤثر در رسانه های نوین مهمترین برنامه‌های تحول روابط عمومی سازمان


وی همچنین افزود: در تقویت انگیزه‌ی کارکنان و امیدافزایی در افکار عمومی، پیگیری دوره‌های آموزش تخصصی نقش اصلی را ایفا می‌کند. بر این اساس با راهبری موسسه توسعه کسب و کار رویش کوثر که آموزش را به سمت تخصصی بودن سوق داده، دوره‌های تخصصی آموزش برای کارکنان روابط عمومی‌ها در یکی از دانشکده‌های رسانه‌ای معتبر کشور برگزار خواهد شد.


پیریائی تصریح کرد: ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه در هر فصل، گرانیگاه اجرای برنامه تحول است.

 

هم افزایی، تقویت برند و حضور مؤثر در رسانه های نوین مهمترین برنامه‌های تحول روابط عمومی سازمان


وی در تشریح بیشتر ادامه داد: نتایج این ارزیابی‌ها با هدف آسیب شناسی و تشویق همکاران روابط عمومی در قالب «جشنواره معرفی روابط عمومی‌های برتر سازمان اقتصادی کوثر» در هر فصل اعلام خواهد شد.


مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان اقتصادی کوثر در پایان با اشاره به اهمیت هم افزایی میان متصدیان حوزه رسانه و ارتباطات خاطرنشان کرد: برای کسب موفقیت‌های افزون‌تر و بهبود تصویر ذهنی مطلوب‌تر در بین مخاطبین از دستاورد‌های سازمان، ضرورت دارد کنش‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی در خانواده بزرگ روابط عمومی بصورت یکپارچه فعلیت یابد.


انتهای پیام /

 

آخرین اخبار

تسهیل حسابرسی هوشمند و مطلوب کشت و صنعت شریف آباد

داشبورد مدیریتی کلان شرکت‌های تابعه سازمان اقتصادی کوثر بزودی افتتاح خواهد شد

ورود رسمی «غدانه» به فرابورس

حکاک زاده سرپرست اداره کل کنترل‌های مالی و عملیاتی شد

غدانه، دوشنبه ۳ بهمن عرضه می‌شود

خط تولید، کیفیت، تنوع محصول از مزیت های شرکت پنبه دانه های روغنی خراسان

تقدیر معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید از سازمان در خدمت رسانی به جامعه هدف

کارخانجات پنبه و دانه‌های روغنی خراسان امروز معرفی شد

پیام تسلیت مدیرعامل سازمان در پی درگذشت فرزند آقای آقامیری

فیلم | خروج از زیان و سوددهی شیمی دارو کوثر در ۱۴۰۱

غدانه در فرابورس ایران معارفه می‌شود

فیلم | مستند جمکو در برنامه «برای ایران» از شبکه ۱ سیما

استاندارد‌های تعالی در رفتار مدیران شرکت‌ها نهادینه شود

آلهاشم، سرپرست اداره کل پشتیبانی و املاک سازمان شد

یادواره می‌گیریم که از شهداء یاد بگیریم

بزرگداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در سازمان

گزارش تصویری | برگزاری مراسم و برپایی ایستگاه صلواتی به مناسبت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی

برگزاری نشست‌های تعالی سازمان به میزبانی سه شرکت

انتصاب پروفسور ساسان مهرانی به عنوان مشاور حسابداری و حسابرسی

ماجرای برج های دوقلوی ۳۰ طبقه‌ای در خرم‌آباد چه بود/ شهرداری خرم آباد نگاه سیاسی دارد

پربازدیدترین اخبار