اخبار سازمان / گزارش ویژه
دوشنبه   ۰۷ آذر ۱۴۰۱ / ۲۳:۵۱
کد خبر: ۱۸۴۷
تعداد بازدید: ۱۶۰۹
در سومین هم اندیشی روابط عمومی‌های سازمان مطرح شد:

هم افزایی، تقویت برند و حضور مؤثر در رسانه های نوین مهمترین برنامه‌های تحول روابط عمومی سازمان

سومین نشست هم اندیشی حوزه روابط عمومی امروز دوشنبه ۷ آذرماه ۱۴۰۱ با حضور حجت الاسلام محمدحسین پیریائی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان و مدیران روابط عمومی شرکت‌های تابعه سازمان اقتصادی کوثر برگزار شد.

هم افزایی، تقویت برند و حضور مؤثر در رسانه های نوین مهمترین برنامه‌های تحول روابط عمومی سازمان

 

به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر امروز دوشنبه ۷ آذرماه ۱۴۰۱ سومین نشست هم اندیشی حوزه روابط عمومی با حضور حجت الاسلام محمدحسین پیریائی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان و مدیران روابط عمومی شرکت‌های تابعه در محل سالن اجتماعات ستاد سازمان اقتصادی کوثر برگزار شد.


محمدحسین پیریائی در این نشست با تبیین برنامه‌های تحولی روابط عمومی سازمان در دوره جدید گفت: برنامه‌های نوین، متکی بر ایجاد تعاطی و هم افزایی میان روابط عمومی‌های شرکت‌های تابعه، تقویت برند شرکت‌ها و حضور مؤثر آن‌ها در مجاری رسمی رسانه‌ای و فضای غیر رسمی یا رسانه‌های نوین مانند: شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان هاست.

 

هم افزایی، تقویت برند و حضور مؤثر در رسانه های نوین مهمترین برنامه‌های تحول روابط عمومی سازمان


وی همچنین افزود: در تقویت انگیزه‌ی کارکنان و امیدافزایی در افکار عمومی، پیگیری دوره‌های آموزش تخصصی نقش اصلی را ایفا می‌کند. بر این اساس با راهبری موسسه توسعه کسب و کار رویش کوثر که آموزش را به سمت تخصصی بودن سوق داده، دوره‌های تخصصی آموزش برای کارکنان روابط عمومی‌ها در یکی از دانشکده‌های رسانه‌ای معتبر کشور برگزار خواهد شد.


پیریائی تصریح کرد: ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه در هر فصل، گرانیگاه اجرای برنامه تحول است.

 

هم افزایی، تقویت برند و حضور مؤثر در رسانه های نوین مهمترین برنامه‌های تحول روابط عمومی سازمان


وی در تشریح بیشتر ادامه داد: نتایج این ارزیابی‌ها با هدف آسیب شناسی و تشویق همکاران روابط عمومی در قالب «جشنواره معرفی روابط عمومی‌های برتر سازمان اقتصادی کوثر» در هر فصل اعلام خواهد شد.


مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان اقتصادی کوثر در پایان با اشاره به اهمیت هم افزایی میان متصدیان حوزه رسانه و ارتباطات خاطرنشان کرد: برای کسب موفقیت‌های افزون‌تر و بهبود تصویر ذهنی مطلوب‌تر در بین مخاطبین از دستاورد‌های سازمان، ضرورت دارد کنش‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی در خانواده بزرگ روابط عمومی بصورت یکپارچه فعلیت یابد.


انتهای پیام /

 

آخرین اخبار

عراقچی: شورای امنیت باید مرتکبان تجاوز به ایران را پاسخگو کند

برخورد قاطع با مشاوران املاکی که قرارداد با اتباع غیر مجاز منعقد کنند

صندوق بیمه جبران خسارت تشکیل می‌شود

پیام اینستاگرامی سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه پس از شرکت در مراسم تشییع پیکر شهدای اقتدار

تشییع با شکوه پیکر شهدای مقاومت در تهران

تصمیم در مورد خروج از NPT براساس منافع کشور است

قانون تعلیق همکاری با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را ابلاغ کرد

 متن بیانیه پایانی و تفصیلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص جنگ تحمیلی رژیم صهیونیستی علیه ایران

پیکر مطهر فرماندهان شهید تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی شنبه تشییع می‌شود

پیام فرزند شهید نصرالله به رهبر معظم انقلاب

ملت حسین به رهبری حسین

سومین پیام تلویزیونی رهبر معظم انقلاب خطاب به ملت ایران در پی تهاجم رژیم صهیونی

واکنش آیت‌الله مکارم‌شیرازی به یاوه‌گویی ترامپ: ما به رهبری امت حساسیم

فیلم کامل دومین پیام تلویزیونی رهبر معظم انقلاب خطاب به ملت ایران در پی تهاجم رژیم صهیونی

مدیر عامل محترم سازمان: با مجموعه‌های تابعه جلسات مدیریت بحران برگزار شود؛ شورای پدافند غیر عامل سازمان تشکیل گردد؛ حضور مدیران ضروری است

پرتاب ده‌ها فروند انواع پهپاد انهدامی به مواضع رژیم صهیونیستی

عزم وزارت اقتصاد برای پیشبرد اهداف اقتصادی

پزشکیان: رژیم صهیونیستی در هر سطحی به ایران حمله کند، در همان سطح پاسخ خواهد گرفت

پزشکیان‌: باید با وحدت مقابل تجاوز ایستاد

پیام تلویزیونی خطاب به ملت ایران

پربازدیدترین اخبار