اخبار سازمان / انتصابات
يکشنبه   ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۵:۵۶
کد خبر: ۱۹۲۴
تعداد بازدید: ۱۲۷۹
ناصر فخاری در مراسم معارفه مدیرعامل هلدینگ کشاورزی کوثر گفت:

اعمال تاثیر مثبت بر بازار، به مثابه مقابله با دشمن است

امروز ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۱ با حضور دکتر ناصر فخاری مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره، برخی از مدیران ستادی سازمان اقتصادی کوثر و مدیران عامل شرکت‌های تابعه گروه کشاورزی کوثر، مراسم معارفه مهندس ابراهیم غلامی سرپرست جدید گروه سرمایه گذاری کشاورزی کوثر برگزار شد.

تاثیر گذاری بر بازار، به مثابه مقابله با دشمن است

 

به گزاش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثرو به نقل از روابط عمومی گروه سرمایه گذاری کشاورزی کوثر امروز ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۱ با حضور دکتر ناصر فخاری مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره و دکتر علیرضا یوزباشی معاون سازمان و مدیران عامل شرکت‌های تابعه گروه کشاورزی کوثر، مراسم معارفه مهندس ابراهیم غلامی سرپرست جدید گروه سرمایه گذاری کشاورزی کوثر برگزار شد.

 

تاثیر گذاری بر بازار، به مثابه مقابله با دشمن است


ناصر فخاری در این نشست ضمن تحلیل وضع کنونی گروه کشاورزی کوثر، گردش در حوزه مدیریتی را اصلی در پویایی سازمان‌ها و سیستم‌ها دانست و گفت: در شرایط فعلی کشور که جنگ اقتصادی بر میهن اسلامی ما تحمیل شده، مدیریت یعنی توانمندی در اتخاذ تصمیمات سخت و مسئولیت پذیری در قبال این تصمیم گیری و چرخش شغلی در ساختار مدیریتی برای تحقق دستاورد‌ها و بهره وری بیشتر حوزه‌های ستادی و شرکت‌های تابعه از ضرورت هاست.


وی در ادامه با برشماری اولویت های شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر افزود: اصلاح ساختار به منظور بهسازی دارائی ها، مولد سازی در حوزه اموال و املاک و تبدیل به سرمایه، فعالیت ویژه در حوزه بازرگانی داخلی و خارجی و افزایش کارایی، وظیفه مدیران عامل در شرکتهاست، اما لازم است که هلدینگ اثربخشی این شرکت‌ها را افزایش دهد.

 

تاثیر گذاری بر بازار، به مثابه مقابله با دشمن است


فخاری یادآور شد: روزمرگی و فقدان واحد تامین منابع مالی در شرکت‌های تابعه، آفت بزرگی در حوزه تولید است. تقویت امنیت غذایی، یکی از اولویت‌های اصلی کشور است و تاثیر گذاری بر بازار، به مثابه مقابله با دشمن است و همدلی و همکاری، هدف گذاری و تصمیم گیری بر اساس خرد جمعی، باعث مدیریت در مقابله با تضییع سرمایه و استفاده بهینه از منابع و دارایی‌ها می‌شود.


مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر بر پیگیری‌های ویژه مدیران بالادستی بنیاد شهید در هیأت دولت و تلاش مدیران سازمان برای حل مشکلات شرکت‌های تابعه اشاره کرد و اظهار داشت: دارایی سازمان، از نظام جمهوری اسلامی است. پس لازم است که با اصلاح ساختار‌ها و فرآیندها، بدون ملاحظه کاری اولویت‌ها را تعیین و تصمیم بگیرید تا در این شرایط اقتصادی باری از دوش مردم برداشته شود.

 

تاثیر گذاری بر بازار، به مثابه مقابله با دشمن است


ناصر فخاری در بخش دیگری از سخنان خود، مهندس غلامی را مدیری توانمند، موفق، تحول گرا و فساد ستیز دانست و تصریح کرد: مدیران قبلی هر کدام صفات و ویژگی‌هایی داشتند، از زحمات همه تقدیر و تشکر می‌شود، اما در شرایط جنگ اقتصادی، لازم است تا فرمانده محور عوض شود و تهیه مقدمات چابک سازی و در صورت لزوم کوچک سازی و یا ادغام برخی شرکتها، از اولویت‌هایی است که ضروری دارد تا با برنامه ریزی و آینده پژوهی، راهبری شود.

 

تاثیر گذاری بر بازار، به مثابه مقابله با دشمن است


در ادامه این نشست، مهندس ابراهیم غلامی ضمن خیر مقدم و تشکر از حسن اعتماد دکتر فخاری، به سابقه ۱۳ ماه حضور در حوزه اجرا و مدیریت میدانی در شرکت کشت و صنعت شریف آباد اشاره کرد و گفت: من کار را از سطوح پایین آغاز کرده ام، در دوران دفاع مقدس در سپاه و بعد از جنگ هم در جهاد سازندگی حضور داشته ام. مشکلات و معضلات را از نزدیک لمس کرده ام و با مشکلات در حوزه تولید کاملاً آشنایی دارم، بر همین اساس حمایت از شرکت‌های تابعه و برنامه ریزی را راهبری و وظیفه اصلی هلدینگ می‌دانم.


وی افزود: در آغاز سال جدید، برنامه مولدسازی در حوزه سرمایه گذاری تهیه خواهد شد و اولویت اصلی ما، برنامه محوری است. پاسخ گویی دوسویه بین هلدینگ و شرکتها، تعامل با مجموعه‌های بیرونی برای حل مشکلات از دیگر اولویت‌های گروه است. حفظ حق الناس خصوصاً خانواده معظم شهدا، حفظ شأن مدیران، تلاش برای رفاه پرسنل و همکاران نیز از دیگر راهبرد‌های است که در شرایط ویژه اقتصادی کشور، مبنایی برای برنامه ریزی و راهبری خواهد بود.

 

تاثیر گذاری بر بازار، به مثابه مقابله با دشمن است


در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مهندس قدسی به عنوان مدیرعامل پیشین، حکم انتصاب مهندس ابراهیم غلامی به عنوان سرپرست جدید گروه سرمایه گذاری کشاورزی کوثر توسط دکتر ناصر فخاری مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره سازمان اقتصادی کوثر اهدا شد.

 

انتهای پیام/

 

آخرین اخبار

جهش تولید، عامل مهمی در تقویت معیشت و بزرگ شدن سفره مردم است

اقتصاد کشور با خودکفایی های کوثر توانمندتر شد

افزایش تولید کلزا در مزارع پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر

بهره برداری از "داشبورد رصد بازار مسکن" در گروه معین کوثر

اخذ گواهینامه IR توسط شرکت مرغک

نماینده بنیاد شهید گواهینامه بین المللی حمایت از حقوق معنوی را از آن خود کرد

سخن‌نگاشت | پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳

پیام تسلیت دکتر فخاری برای درگذشت والده دکتر باقری

امروز فرزند شهید بودن یک آزمون است

طی مقدمات عملیات ساخت پروژه رفاهی نوشهر

کوثر راهی جز نخبه محوری و نقشه های دانش بنیان ندارد

آیت الله رئیسی در افتتاحیه نمایشگاه روایت خدمت 

تبیین دستاوردها در نمایشگاه روایت خدمت

علی عفتی مدیرعامل شرکت مرغ اجداد زربال شد

لزوم نگرش راهبردی به نفت

دعوت مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به حضور در انتخابات

گام های پایانی معین کوثر تا هوشمندسازی

میثم صفرزاده فرمانده بسیج سازمان اقتصادی کوثر شد

کیفیت بالا بازار بتلند را به رشد سه برابری رساند

ارتقاء جایگاه زاگرس در میان نیروگاه های کشور

پربازدیدترین اخبار