سایر اخبار / سایر شرکت ها
سه‌شنبه   ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۰
کد خبر: ۲۰۵۸
تعداد بازدید: ۱۳۲۰

آوای نوین در بازار سرمایه

معاون اقتصادی و برنامه ریزی سازمان اقتصادی کوثر در مراسم معارفه دکتر زینب مهربخش به عنوان سرپرست شرکت توسعه مدیریت آوانوین از کسب سود 90 میلیارد تومانی شرکت آوانوین در سال مالی جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر؛ دکتر حمیدرضا جعفری با اشاره به دانش، تجربه و عملکرد موفق دکتر زینب مهربخش در مجموعه سازمان اقتصادی کوثر، ایشان را به عنوان سرپرست شرکت توسعه مدیریت آوانوین معرفی کرد.

آوای نوین در بازار سرمایه

معاون اقتصادی و برنامه ریزی سازمان اقتصادی کوثر در این مراسم شرکت آوانوین را بال تأمین مالی و سرمایه سازمان اقتصادی کوثر توصیف کرد و گفت: شرکت آوانوین نه تنها برای سازمان بلکه باید موتور محرکه شرکت های تابعه در بخش های تامین منابع مالی و ارائه خدمات بازار سرمایه باشد.

جعفری ادامه داد: شرکت آوا نوین یکی از مجموعه های بی حاشیه، کم هزینه، چابک و در عین حال اثرگذار سازمان اقتصادی کوثر است. با این همه، هدف ما توسعه شرکت آوانوین و زیرمجموعه های آن است.

آوای نوین در بازار سرمایه

وی گفت: سرمایه آوانوین 132 میلیارد تومان است که 100 میلیارد تومان آن به شرکت توسعه مدیریت آوانوین اختصاص داده شده است. شرکت توسعه مدیریت آوانوین ظرفیت تبدیل شدن به نهاد مالی را دارد، لذا تبدیل شرکت توسعه مدیریت آوانوین به نهاد مالی اعتبار آن را دوچندان خواهد کرد

جعفری حرکت شرکت آوانوین به سمت حوزه های استارتاپی و نوآور را یک ضرورت قلمداد کرد و متذکر شد: امروزه حوزه های نوآورانه شرکت ها در بخش مالی، کانون توفیقات شرکت ها تلقی می شود. بنابراین حوزه های نوآورانه در بخش های مالی را بایستی در مجموعه توسعه مدیریت آوانوین متمرکز کنیم.

معاون اقتصادی و برنامه ریزی سازمان اقتصادی کوثر عملکرد شرکت های آوانوین، توسعه مدیریت و سبدگردان فراز را درسال 1400 زیان بار و غیرقابل دفاع خواند و اظهار داشت: خوشبختانه سال 1401 و در دوره مدیریت جدید سازمان اقتصادی کوثر و تغییر رویکردی که در مجموعه اتفاق افتاد، شاهد سود خالص 152 میلیارد تومانی در سطح تلفیق هستیم، در حالی که سال 1400 حدود 80 میلیارد تومان زیان تلفیق داشتیم. لذا هر سه شرکت در سال 1401 سودآور شدند.

آوای نوین در بازار سرمایه

جعفری ادامه داد: در هفت ماهی که از سال مالی جاری گذشته است شاهد سود 90 میلیارد تومانی مجموعه آوانوین هستیم. بنابراین هدف گذاری این شرکت در پایان سال مالی جاری، تحقق سود 200 میلیارد تومانی است که امیدواریم با حضور خانم دکتر مهربخش این امر تحقق یابد.

آوای نوین در بازار سرمایه

در ادامه این مراسم دکتر زینب مهربخش با تشکر از حُسن اعتماد دکتر فخاری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر و دکتر جعفری معاون اقتصادی و برنامه ریزی سازمان، درباره اهداف و برنامه های آتی شرکت آوانوین گفت: به منظور توسعه مدیریت آوانوین و حرکت به سوی نوآوری، بایستی نقش شرکت های دانش بنیان پُررنگ تر شود. همچنین سرمایه گذاری های کوتاه مدت و زودبازده با رویکرد تنوع بخشی در بازارها از اهداف آتی شرکت آوانوین خواهد بود که ان شاالله با عزم همکاران آوانوین به تحقق برسد.

این آئین با اهداء حکم انتصاب سرکارخانم دکتر زینب مهربخش به سمت سرپرستی شرکت توسعه مدیریت آوانوین به پایان رسید.

آوای نوین در بازار سرمایه

آخرین اخبار

دستگاه های جوجه کشی شرکت مکانیزاسیون در مسیر صادرات

انتصاب سرپرست شرکت صنایع ماشین های الکتریکی جوین

مولدسازی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است

جهش تولید، عامل مهمی در تقویت معیشت مردم است

اقتصاد کشور با خودکفایی های کوثر توانمندتر شد

افزایش تولید کلزا در مزارع پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر

بهره برداری از "داشبورد رصد بازار مسکن" در گروه معین کوثر

اخذ گواهینامه IR توسط شرکت مرغک

نماینده بنیاد شهید گواهینامه بین المللی حمایت از حقوق معنوی را از آن خود کرد

سخن‌نگاشت | پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳

پیام تسلیت دکتر فخاری برای درگذشت والده دکتر باقری

امروز فرزند شهید بودن یک آزمون است

طی مقدمات عملیات ساخت پروژه رفاهی نوشهر

کوثر راهی جز نخبه محوری و نقشه های دانش بنیان ندارد

آیت الله رئیسی در افتتاحیه نمایشگاه روایت خدمت 

تبیین دستاوردها در نمایشگاه روایت خدمت

علی عفتی مدیرعامل شرکت مرغ اجداد زربال شد

لزوم نگرش راهبردی به نفت

دعوت مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به حضور در انتخابات

گام های پایانی معین کوثر تا هوشمندسازی

پربازدیدترین اخبار