صفحه نخست / عمومی
سه‌شنبه   ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۰
کد خبر: ۲۰۶۹
تعداد بازدید: ۹۲۷

حرکت بامک روی ریل توسعه

مدیرعامل شرکت بازرگانی تحفه از راه اندازی ۸ شعبه جدید بازار مشترک کوثر (بامک) در استان های مختلف تا پایان سال جاری خبر داد.

محمد شمسی پور در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر با اعلام این خبر افزود: در دو ماه گذشته چندین پیشنهاد مکتوب از استان های مختلف مانند؛ البرز، قم، زنجان،گلستان و مازندران و تعدادی دیگر برای پذیرش نمایندگی فروشگاه بامک دریافت کرده ایم که پیش بینی می کنیم به شرط فراهم بودن زمینه های لازم و همکاری مسئولین استانی تا پایان سال شاهد افتتاح ۸ فروشگاه بامک در استان های مختلف باشیم.

حرکت بامک روی ریل توسعه

مدیرعامل شرکت بازرگانی تحفه، بازار مشترک کوثر را ایده انقلابی مدیران سازمان اقتصادی کوثر برای حرکت بر مدار مردمی سازی اقتصاد خواند و اذعان داشت: هدف بامک، تلاش برای رشد معیشت جامعه معزز ایثارگری با ویژگی تغییر ذهنیت ایشان نسبت به خدمات بنگاه های اقتصادی است. البته راه اندازی هر بنگاه اقتصادی و توسعه کیفی خدمات آن زمان بر بوده و با کمبودهایی روبرو می شود اما امروزه و پس از ۶ ماه از افتتاح بامک می توان گفت این بازار روی ریل توسعه قرار گرفته است.

ارسال مرغ کیلویی ۶۱۲۰۰ تومانی به منازل خانواده معظم شهدا و ایثارگران

این فعال اقتصادی در مورد خدمات بامک عنوان کرد: در دو ماه گذشته جدای از خرید های حضوری به صورت آزمایشی و به دور از هرگونه تبلیغ نزدیک به ۴ هزار مورد ارسال موفق محصولات خریداری شده از فروشگاه به درب منزل خانواده های شهدا و ایثارگران انجام گرفته است. برای نمونه، در حالیکه که قیمت هر کیلو مرغ در بازار آزاد تقریبا به کیلویی یکصد هزار تومان رسید ما برای خانواده های شهدا با نرخ کیلویی ۶۱۲۰۰ تومان به درب منازل ارسال کرده ایم. البته خرید از بامک برای عموم آزاد است بطوریکه در این مدت قریب به ۵ هزار مورد ارسال به درب خانه خانواده هایی غیر از جامعه هدف بنیاد شهید نیز صورت گرفته است.

شمسی پور با اشاره به اینکه فراگیری امور موتوری و لجستیک کالا به درب منزل با توجه به فراوانی و پراکندگی جامعه هدف، کار بسیار سختی است، گفت: بعضی از اجناس مانند گوشت مرغ بسیار زود فاسد می شوند. لذا سعی می شود تا اجناس سفارش داده شده خیلی سریع به آدرس مورد نظر ارسال شود که خوشبختانه و طبق نظرسنجی انجام گرفته رضایتمندی خانواده ها از ارسال خرید به درب خانه ایشان بالای ۹۰ درصد بوده است. همچنین روزانه ۱۵۰ ارسال درب منزل انجام می گیرد که با توسعه امور لجستیکی در آینده نزدیک می تواند این تعداد را افزایش داد.

بامک کارت، تسهیل گر در خرید

مدیرعامل شرکت بازرگانی تحفه درباره بروزرسانی پایگاه اینترنتی بامک اظهار داشت: سایت و سامانه خرید و فروش اینترنتی که در ابتدای راه اندازی نواقصی داشت، کاملا بروز رسانی و فعال شده و امروزه مراجعات خوبی از طریق سایت انجام می شود که البته به مرور زمان و معرفی بیشتر بامک، قطعاً رجوع به سایت هم افزایش خواهد یافت. به علاوه با همکاری بانک دی طرح بامک کارت در دستور بررسی و مطالعه قرار دارد که بتوان در آینده خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با بامک کارت نه تنها از فروشگاه های زنجیره ای بامک بلکه از تمام فروشگاه های بزرگ و حتی فروشگاه های محلی خرید کنند.

وی افزود: اولویت کالایی فروشگاه های بامک به محصولات شرکت های تابعه سازمان اقتصادی کوثر از جمله کالاهای پروتئینی مانند: گوشت قرمز و گوشت مرغ و تخم مرغ، روغن، لبنیات و محصولات کنسروی شامل رب گوجه فرنگی و بزودی تلویزیون های شهاب و انواع لامپ های روشنایی خواهد بود اما محصولات دیگر برندهای مهم هم در فروشگاه های بامک عرضه می‌شود. شمسی پور در پایان مصاحبه، خبر خوشی مبنی بر راه اندازی غرفه محصولات بامک برای عرضه محصولات سازمان اقتصادی کوثر و خدمت رسانی به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در فروشگاه مرکزی اتکا در ابتدای شهریور و در هفته دولت را اعلام کرد.

 

آخرین اخبار

تغییر نگاه ها به کوثر چشم انداز ما بوده است

دستگاه های جوجه کشی شرکت مکانیزاسیون در مسیر صادرات

انتصاب سرپرست شرکت صنایع ماشین های الکتریکی جوین

مولدسازی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است

جهش تولید، عامل مهمی در تقویت معیشت مردم است

اقتصاد کشور با خودکفایی های کوثر توانمندتر شد

افزایش تولید کلزا در مزارع پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر

بهره برداری از "داشبورد رصد بازار مسکن" در گروه معین کوثر

اخذ گواهینامه IR توسط شرکت مرغک

نماینده بنیاد شهید گواهینامه بین المللی حمایت از حقوق معنوی را از آن خود کرد

سخن‌نگاشت | پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳

پیام تسلیت دکتر فخاری برای درگذشت والده دکتر باقری

امروز فرزند شهید بودن یک آزمون است

طی مقدمات عملیات ساخت پروژه رفاهی نوشهر

کوثر راهی جز نخبه محوری و نقشه های دانش بنیان ندارد

آیت الله رئیسی در افتتاحیه نمایشگاه روایت خدمت 

تبیین دستاوردها در نمایشگاه روایت خدمت

علی عفتی مدیرعامل شرکت مرغ اجداد زربال شد

لزوم نگرش راهبردی به نفت

دعوت مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به حضور در انتخابات

پربازدیدترین اخبار