صفحه نخست / عمومی
شنبه   ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ / ۱۸:۰۴
کد خبر: ۲۰۷۲
تعداد بازدید: ۱۰۰۲
در بازدید وزیر جهاد کشاورزی از شرکت پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر؛

وزیر جهاد کشاورزی از عملکرد هلدینگ کشاورزی کوثر تقدیر کرد

وزیر جهاد کشاورزی با حضور در شهرستان اسلامشهر و منطقه احمدآباد مستوفی، از طرح‌های آبزی‌پروری و زراعی شرکت پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر بازدید و در جریان روند فعالیتها و اقدامات موثر این مجموعه تولیدی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، مهندس محمد علی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی به مناسبت هفته دولت به همراه معاونین خود با حضور در محل مزارع شرکت پیشگامان کشاورزی کوثر از طرح توسعه تولید و پرورش ماهیان خاویاری با ظرفیت ۴۰ تن بازدید کرد.

وزیر جهاد کشاورزی از شرکت پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر بازدید کرد

در ابتدای این دیدار مهندس مسعود وجدانی فرد مدیرعامل شرکت پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر ضمن خیر مقدم به وزیر جهاد کشاورزی و هیات همراه، گزارش مختصری از فعالیتهای این شرکت در چهارچوب رشد هدفمند تولیدات بخش کشاورزی بر پایه بهره وری بیشتر از منابع ارائه داد. وی سپس در حاشیه بازدید وزیر جهاد کشاورزی از استخرهای پرورش ماهی این مجموعه، گزارشی از روند تولید و تنوع تولیدات آبزیان در این شرکت ارائه کرد که مورد توجه مهندس نیکبخت قرار گرفت.

وجدانی فرد در سخنان خود ضمن تقدیر از حمایتها و همراهی دکتر فخاری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر و مهندس غلامی مدیرعامل هلدینگ کشاورزی کوثر، گفت: در استخرهای این شرکت ماهیان خاویاری از قبیل: اوزون برون، بستر، فیل ماهی، سیبری پرورش داده می شود که سن آن ها از ۳ الی ۸ سال است.

وزیر جهاد کشاورزی از شرکت پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر بازدید کرد

وی در ادامه سخنان خود، به عرضه مستقیم ماهیان پرورشی در این شرکت در بازار مصرف به میزان یک تن در هفته اشاره کرد و افزود: مدیریت این شرکت در زمینه تعادل بخشی بین عرضه محصول و تقاضای مشتری در بازار مصرف، نقش موثری در مهار تورم داشته است. مهندس نیکبخت در ادامه از مزارع این شرکت بازدید نمود. وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه این بازدید، به بحران آب در کشور و لزوم مدیریت مصرف در بخش کشاورزی بر اساس نیاز آبی محصولات اشاره و از اجرای طرح آبیاری تحت فشار در اراضی کشاورزی این مجموعه تقدیر کرد و به منظور رفع موانع و مشکلات شرکت پیشگامان کشاورزی کوثر، قول مساعد جهت طرح موضوع و پیگیری و رسیدگی داد.

مهندس نیکبخت در بخشی دیگر از سخنان خود، ضمن تشکر از فعالیت ها و اقدامات موثر هلدینگ کشاورزی کوثر در راستای افزایش بهره وری و رونق تولید در بخش کشاورزی، به مزیت‌های این منطقه اشاره کرد و گفت: اقلیم مناسب، دسترسی به بازار بزرگ مصرف در پایتخت و وجود صنایع تبدیلی و تکمیلی موقعیت مطلوبی برای شرکت پیشگامان کشاورزی کوثر فراهم ساخته است.

در این بازدید، دکتر رضا افلاطونی رئیس سازمان امور اراضی کشور، دکتر صفدر نیازی شهرکی معاونت امورآب و خاک، دکتر محمد ابراهیم حسن نژاد معاون امور تولیدات دامی، دکتر محمد مهدی برومندی معاونت امور باغبانی ، دکتر سید مجید موسوی مشاور وزیر و مدیرکل دفتر هماهنگی امور استانها، دکتر فاطمه زارعان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی و همچنین مهندس جبرائیل برادری رئیس سازمان جهاد کشاورز استان تهران و مهندس حسین حبیبی فرماندار اسلامشهر نیز حضور داشتند.

آخرین اخبار

دستگاه های جوجه کشی شرکت مکانیزاسیون در مسیر صادرات

انتصاب سرپرست شرکت صنایع ماشین های الکتریکی جوین

مولدسازی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است

جهش تولید، عامل مهمی در تقویت معیشت مردم است

اقتصاد کشور با خودکفایی های کوثر توانمندتر شد

افزایش تولید کلزا در مزارع پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر

بهره برداری از "داشبورد رصد بازار مسکن" در گروه معین کوثر

اخذ گواهینامه IR توسط شرکت مرغک

نماینده بنیاد شهید گواهینامه بین المللی حمایت از حقوق معنوی را از آن خود کرد

سخن‌نگاشت | پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳

پیام تسلیت دکتر فخاری برای درگذشت والده دکتر باقری

امروز فرزند شهید بودن یک آزمون است

طی مقدمات عملیات ساخت پروژه رفاهی نوشهر

کوثر راهی جز نخبه محوری و نقشه های دانش بنیان ندارد

آیت الله رئیسی در افتتاحیه نمایشگاه روایت خدمت 

تبیین دستاوردها در نمایشگاه روایت خدمت

علی عفتی مدیرعامل شرکت مرغ اجداد زربال شد

لزوم نگرش راهبردی به نفت

دعوت مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به حضور در انتخابات

گام های پایانی معین کوثر تا هوشمندسازی

پربازدیدترین اخبار