صفحه نخست / عمومی
دوشنبه   ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ / ۱۶:۰۵
کد خبر: ۲۰۸۳
تعداد بازدید: ۴۰۳۶

سازمان اقتصادی کوثر در کلام مسئولان+گزارش تصویری

سازمان اقتصادی کوثر با حضور موثر در نمایشگاه 4 روزه «روایت خدمت» در هفته دولت با استقبال مسئولان ارشد از جمله رییس جمهور و اعضای هیأت دولت روبرو شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر؛ آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران در بازدید از غرفه سازمان اقتصادی کوثر به خبرنگار روابط عمومی این سازمان اظهار داشت: حرکت سازمان اقتصادی کوثر به سمت خودکفایی در گوشت مرغ بسیار خوشایند است. موضوع امنیت غذایی کشور، موضوعی مهم است و مدیران سازمان اقتصادی کوثر بایستی مسیر خودکفایی را به صورت جدّی ادامه دهند.

سازمان اقتصادی کوثر در کلام مسئولان+گزارش تصویری

همچنین دکتر غلامحسین اسماعیلی، رئیس دفتر رئیس جمهوری گفت: از دستاوردها و پیشرفت های سازمان اقتصادی کوثر بخصوص در حوزه های مولدسازی، خودکفایی و نوآوری اطلاع دارم و در جریان توفیقات این سازمان هستم. خودکفایی در زمینه مرغ گوشتی و نوآوری های صنعتی به ویژه در شرکت جمکو برای دولت جذابیت دارد و اخبار این خودکفایی ها و نوآوری ها موجب رضایت خاطر مجموعه دولت شده است.

سازمان اقتصادی کوثر در کلام مسئولان+گزارش تصویری

دکتر سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در بازدید از غرفه سازمان اقتصادی کوثراذعان داشت: با توجه به حسابرسی موسسه مفید راهبر که وظیفه نظارت بر عملکرد مالی نهادهای حاکمیتی را دارد، صورت های مصوب مالی سازمان اقتصادی کوثر نشان می دهد که درآمدزایی و عملکرد این سازمان در ۲ سال اخیر معادل و یا بیش از یک دهه قبل از خودش بوده است. این درحالی است که منابع درآمدی و دارایی های موجود سازمان اقتصادی کوثر نسبت به یک دهه قبل به هیچ عنوان افزوده نشده است.

سازمان اقتصادی کوثر در کلام مسئولان+گزارش تصویری

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: توفیقات سازمان اقتصادی کوثر در بخش های علم و فناوری، ارتقای دانش و انتقال تکنولوژی، توسعه زنجیره طیور و ورود به بحث معیشت مردم به ویژه جامعه هدف بنیاد شهید، نشان از عزم جدّی مدیران سازمان اقتصادی کوثر در کمک به استقلال اقتصادی کشور دارد. همچنین شاهد عملکرد شایسته سازمان اقتصادی کوثر در بهره برداری و مولدسازی از اموال و دارایی های راکد هستیم.

سازمان اقتصادی کوثر در کلام مسئولان+گزارش تصویری

در این نمایشگاه دکتر عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از غرفه سازمان اقتصادی کوثر بیان داشت: جدّیت سازمان اقتصادی کوثر در مولدسازی و ظرفیت برای کمک به ساخت انبوه مسکن به خوبی مشاهده می شود. لذا این سازمان با راه اندازی کارخانجات صنعتی ساخت مصالح، بتن و دیگر لوازم ساختمانی در نهضت ساخت مسکن هم افزایی کند و من هم قول می دهم بزودی از پروژه های ساختمانی کوثر بازدیدکنم. به علاوه بهتر است شرکت جمکو درکنار نقش آفرینی در بهینه سازی صنایع مادر، برنامه ریزی لازم را برای بروزرسانی تجهیزات حوزه های دامی و زراعی داشته باشد.

سازمان اقتصادی کوثر در کلام مسئولان+گزارش تصویری

سیداحسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی ضمن بازدید از نمایشگاه، سازمان اقتصادی کوثر را بازوی مهم اقتصادی بنیاد شهید برشمرد وگفت: درحالیکه بخش خصوصی ظرفیت محدودی برای ورود به تولید کالاهای راهبردی کشور دارد، سازمان اقتصادی کوثر می تواند با توجه به ظرفیت ها و تنوّع سبد تولیدی خویش، به رکن تحول اقتصادی کشور در محصولات راهبردی تبدیل شود و البته در این مسیر، وزارت اقتصاد و بانک ها نیز به صورت حداکثری از سازمان اقتصادی کوثر حمایت خواهند کرد.

سازمان اقتصادی کوثر در کلام مسئولان+گزارش تصویری

دکتر سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور از نگاه ویژه دولت و مجلس به مجموعه های وابسته به بنیاد شهید خبر داد و گفت: با توجه به حضور دکتر قاضی زاده هاشمی ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران در هیات دولت، دولت و مجلس توجه و عنایت ویژه ای به این بنیاد و مجموعه های وابسته به آن بخصوص سازمان اقتصادی کوثر دارند. لذا موضوع تقویت، پشتیبانی و ارائه تسهیلات به سازمان اقتصادی کوثر برای دولت بسیار مهم است چرا که منفعت فعالیت‌های اقتصادی این سازمان در گام نخست به خانواده های شهدا و ایثارگران تعلق می گیرد.

در این نمایشگاه دکتر علی سلاجقه، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، راه اندازی نیروگاه بیوگاز کوثر در آینده ای نزدیک را خبری خوب و اقتصادی توصیف کرد و ادامه داد: بحث کنارگذاشتن سوخت های فسیلی سالهاست که درکشورهای توسعه یافته مطرح شده و استفاده از انرژی های تجدیدپذیر به عنوان سوخت جایگزین عملیاتی شده است. لذا بیوگاز یکی از انواع سوخت های تجدیدپذیر است که از فضولات دامی استحصال می‌شود و علاوه بر تولید انواع کودهای مرغوب برای کشاورزی، در تولید انرژی برق هم مورد استفاده قرار می گیرد. کشور ما با توجه به داشتن دامداری های فراوان، ظرفیت خوبی برای توسعه نیروگاه های بیوگاز دارد. بنابراین هر اندازه به سمت تولید انرژی های تجدیدپذیر پیش برویم به همان اندازه از مصرف سوخت های فسیلی کاسته خواهد شد و در این میان محیط زیست پاک تر و سالم تری خواهیم داشت.

سازمان اقتصادی کوثر در کلام مسئولان+گزارش تصویری

در پایان برگزاری نمایشگاه «روایت خدمت» هفته دولت دکتر علی بهادری جهرمی، سخنگو و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت به همکاران غرفه سازمان اقتصادی کوثر خدا قوّت گفت و افزود: شنیدن اخبار خودکفایی بخصوص در بخش مرغ اجداد و آرین خوشحال کننده و خوب است. همچنین خبر دستیابی به فناوری ساخت الکتروموتورهای سنگین در سازمان اقتصادی کوثر که پیش از این، تکنولوژی ساخت آنها در انحصار چند کشور غربی و آمریکا بود، بسیار امیدآفرین است.

 

آخرین اخبار

دستگاه های جوجه کشی شرکت مکانیزاسیون در مسیر صادرات

انتصاب سرپرست شرکت صنایع ماشین های الکتریکی جوین

مولدسازی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است

جهش تولید، عامل مهمی در تقویت معیشت مردم است

اقتصاد کشور با خودکفایی های کوثر توانمندتر شد

افزایش تولید کلزا در مزارع پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر

بهره برداری از "داشبورد رصد بازار مسکن" در گروه معین کوثر

اخذ گواهینامه IR توسط شرکت مرغک

نماینده بنیاد شهید گواهینامه بین المللی حمایت از حقوق معنوی را از آن خود کرد

سخن‌نگاشت | پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳

پیام تسلیت دکتر فخاری برای درگذشت والده دکتر باقری

امروز فرزند شهید بودن یک آزمون است

طی مقدمات عملیات ساخت پروژه رفاهی نوشهر

کوثر راهی جز نخبه محوری و نقشه های دانش بنیان ندارد

آیت الله رئیسی در افتتاحیه نمایشگاه روایت خدمت 

تبیین دستاوردها در نمایشگاه روایت خدمت

علی عفتی مدیرعامل شرکت مرغ اجداد زربال شد

لزوم نگرش راهبردی به نفت

دعوت مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به حضور در انتخابات

گام های پایانی معین کوثر تا هوشمندسازی

پربازدیدترین اخبار