صفحه نخست / عمومی
سه‌شنبه   ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ / ۲۱:۲۴
کد خبر: ۲۰۹۱
تعداد بازدید: ۱۲۵۹

مکانیزاسیون کوثر در مسیر رشد فناورانه

دکتر ناصر فخاری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر در مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی کوثر با اشاره به تلاش کارکنان در شرکت توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی کوثر بر حرکت این مجموعه در مسیر رشد فناوری و توسعه درونی تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، دکتر ناصر فخاری با اشاره به ضرورت تحقیق و توسعه در محصولات شرکت مکانیزاسیون کوثر گفت: مهمترین رسالت سازمان اقتصادی کوثر سودآوری برای بنیاد شهید و خدمت به جامعه ایثارگری است. بنابراین شرکت مکانیزاسیون هم باید مانند دیگر شرکت های تابعه سازمان برای رشد تولید، توسعه فناوری و محصولات تلاش کند.

مکانیزاسیون کوثر در مسیر رشد فناورانه

مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر جوانی، دانش و تخصص کارکنان شرکت توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی کوثر را یک فرصت ارزشمند برای این مجموعه توصیف کرد و ادامه داد: برای رسیدن به موفقیت و خروج از چالش ها و مشکلات موجود، تشکیل اتاق فکر و ایده و بهره مندی از خرد جمعی کارکنان توسط مدیرعامل این شرکت را تأکید می کنم.

مکانیزاسیون کوثر در مسیر رشد فناورانه

در ادامه این مراسم، دکتر علیرضا یوزباشی مدیرعامل موسسه توسعه كسب و كار رويش با اعلام اینکه در نمایشگاه مسأله محور سال گذشته بیشترین بهره مندی و احصاء مسئله برای شرکت مکانیزاسیون صورت گرفت، افزود: در بخش توسعه فناوری ها و ارتباط با شرکت های دانش بنیان، موسسه توسعه كسب و كار رويش آمادگی دارد تا با شرکت مکانیزاسیون کوثر همکاری کامل داشته باشد.

مکانیزاسیون کوثر در مسیر رشد فناورانه

همچنین در حاشیه این مراسم دکترسیدصاحب میرپناهی مدیرعامل شرکت توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی کوثر به خبرنگار روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر گفت: برای دوره جدید این شرکت 2 برنامه کوتاه مدت و بلند مدت تعریف و پیش بینی کرده ایم که فعال کردن پروژه های متوقف شده، بازگرداندن سهم از دست رفته بازار به شرکت  و صادرات ماشین آلات جوجه کشی  به کشورهای همسایه را شامل می شود.

گفتنی است در ابتدای این مراسم کارکنان شرکت توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی کوثر، برخی از مشکلات حقوقی، معیشتی و دغدغه های فنی و تخصصی شغلی خود را با مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر مطرح کردند.

در پایان مراسم دکتر ناصر فخاری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر طی حکمی دکترسیدصاحب میرپناهی را به عنوان مدیرعامل شرکت توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی کوثر معرفی و منصوب کرد.

مکانیزاسیون کوثر در مسیر رشد فناورانه

 

 

 

آخرین اخبار

دستگاه های جوجه کشی شرکت مکانیزاسیون در مسیر صادرات

انتصاب سرپرست شرکت صنایع ماشین های الکتریکی جوین

مولدسازی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است

جهش تولید، عامل مهمی در تقویت معیشت مردم است

اقتصاد کشور با خودکفایی های کوثر توانمندتر شد

افزایش تولید کلزا در مزارع پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر

بهره برداری از "داشبورد رصد بازار مسکن" در گروه معین کوثر

اخذ گواهینامه IR توسط شرکت مرغک

نماینده بنیاد شهید گواهینامه بین المللی حمایت از حقوق معنوی را از آن خود کرد

سخن‌نگاشت | پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳

پیام تسلیت دکتر فخاری برای درگذشت والده دکتر باقری

امروز فرزند شهید بودن یک آزمون است

طی مقدمات عملیات ساخت پروژه رفاهی نوشهر

کوثر راهی جز نخبه محوری و نقشه های دانش بنیان ندارد

آیت الله رئیسی در افتتاحیه نمایشگاه روایت خدمت 

تبیین دستاوردها در نمایشگاه روایت خدمت

علی عفتی مدیرعامل شرکت مرغ اجداد زربال شد

لزوم نگرش راهبردی به نفت

دعوت مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به حضور در انتخابات

گام های پایانی معین کوثر تا هوشمندسازی

پربازدیدترین اخبار