سایر اخبار / سایر شرکت ها
چهارشنبه   ۱۲ مهر ۱۴۰۲ / ۱۶:۵۹
کد خبر: ۲۱۰۲
تعداد بازدید: ۱۰۱۳

هوشمندسازی پایش در شرکت های تابعه هلدینگ صبا

مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری توسعه صنعت کوثر صبا از طراحی سامانه اینترنتی پایش هوشمند عملکرد شرکت های تابعه در بخش های مدیریتی، مالی، اداری و پشتیبانی و رونمایی از آن سامانه در آینده نزدیک خبر داد.

مهندس مهدی قندهاری در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر با اعلام این خبر، افزود: این سامانه ی برخط،کاری جدید و بی نظیر در سازمان اقتصادی کوثر است و اطمینان داریم که سامانه پایش هوشمند صبا الگویی برای دیگر شرکت های تابعه سازمان اقتصادی کوثر خواهد شد.

وی ادامه داد: درحال حاضر جلسات پایش شرکت های تابعه هلدینگ صبا به صورت ماهیانه و حضوری برگزار می شود که با راه اندازی سامانه یادشده و بارگذاری اطلاعات و داده ها مطابق شاخص های خواسته شده، نظارت و پایش شرکت ها مستمر، و فرآیند گزارش دهی و گزارش گیری کسب وکارها به لحظه صورت می گیرد.

هوشمندسازی پایش در شرکت های تابعه هلدینگ صبا

قندهاری با بیان اینکه در جلسات ماهانه پایش مالی شرکت های تابعه شخصاً حضور دارد، تصریح کرد: در این جلسات علاوه بر مدیرعامل شرکت مدعو، مدیران بخش های مالی، مجامع، حقوقی، تعالی، پشتیبانی، برندینگ و آموزش شرکت نیز حضور دارند و در هربخشی از عملکرد شرکت که ابهام و یا سوالی باشد، به صورت تخصصی پاسخگو خواهند بودو در نهایت، مصوبات و تکالیف شرکت را برای جلسه بعدی به مدیران شرکت ابلاغ می گردد تا در جلسه بعدی پایش یک گام بلند به جلو برداشته شود.

مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری توسعه صنعت کوثر صبا از ایجاد معاونت برنامه ریزی و ارزیابی عملکرد در این هلدینگ خبر داد وگفت: این تغییردر چارت و ساختار سازمانی هلدینگ صبا باعث شد تا سطح پایش صرفاً مالی شرکتها به سطح ارزیابی عملکرد تمام فعالیت های شرکت های تابعه ارتقاء یابد و مواردی همچون میزان تولید، فروش، میزان تحقق بودجه، هزینه های عمومی، بهای تمام شده محصولات، میزان وام ها و تسهیلات اخذ شده، میزان سود پرداخت شده بابت وامها، بهای تمام شده محصولات، مطالبات و بدهکاری ها و بسیاری دیگر را شامل می گردد.

قندهاری اظهار داشت: اولین دستاورد مهم جلسات پایش ماهانه این است که شرکت ها در حال سود هستند یا زیان ده؟ علت سود و زیان آنها در چیست؟ چراکه رسیدن به پاسخ این قبیل سوالات در تصمیم گیری کلان یک هلدینگ چند هزار میلیارد تومانی بسیار تعیین کننده است.

یادآور می شود در روزهای گذشته با حضور مهندس مهدی قندهاری مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری توسعه صنعت کوثر صبا، جلسات پایش مالی 8 ماهه منتهی به 31/05/1402 شرکت های ماشین های الکتریکی جوین(جمکو)، پنبه و دانه هاي روغني خراسان، شهاب،کشت و صنعت خاوردشت، به چین سامین و سیمکات از زیر مجموعه های سازمان اقتصادی کوثر برگزار شد.

در این جلسات مهندس محمد رستمی مدیرعامل جمکو، مهندس ابوالفضل بوژمهرانی مدیرعامل شرکت كارخانجات پنبه و دانه‌هاي روغني خراسان، مهندس حسین نعیم آبادی مدیرعامل شرکت شهاب، مهندس علیرضا نظری جهرمی مدیرعامل پیشین و مهندس سیدهادی حسینی سرپرست شرکت کشت و صنعت خاوردشت، مهندس حمیدرضا شریفی سرپرست شرکت صنایع غذایی کوثر به چین سامین و مهندس عبدالله قاری زاده مدیرعامل شرکت سیم و کابل تبریز (سیمکات) به همراه تعدادی از مدیران این شرکت ها حضور داشته و با مدیریت جلسات توسط مهندس قندهاری مدیرعامل هلدینگ کوثر صبا، عملکرد شرکت های خود را به بررسی و ارزیابی سپردند.

 

آخرین اخبار

دستگاه های جوجه کشی شرکت مکانیزاسیون در مسیر صادرات

انتصاب سرپرست شرکت صنایع ماشین های الکتریکی جوین

مولدسازی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است

جهش تولید، عامل مهمی در تقویت معیشت مردم است

اقتصاد کشور با خودکفایی های کوثر توانمندتر شد

افزایش تولید کلزا در مزارع پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر

بهره برداری از "داشبورد رصد بازار مسکن" در گروه معین کوثر

اخذ گواهینامه IR توسط شرکت مرغک

نماینده بنیاد شهید گواهینامه بین المللی حمایت از حقوق معنوی را از آن خود کرد

سخن‌نگاشت | پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳

پیام تسلیت دکتر فخاری برای درگذشت والده دکتر باقری

امروز فرزند شهید بودن یک آزمون است

طی مقدمات عملیات ساخت پروژه رفاهی نوشهر

کوثر راهی جز نخبه محوری و نقشه های دانش بنیان ندارد

آیت الله رئیسی در افتتاحیه نمایشگاه روایت خدمت 

تبیین دستاوردها در نمایشگاه روایت خدمت

علی عفتی مدیرعامل شرکت مرغ اجداد زربال شد

لزوم نگرش راهبردی به نفت

دعوت مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به حضور در انتخابات

گام های پایانی معین کوثر تا هوشمندسازی

پربازدیدترین اخبار