صفحه نخست / عمومی
چهارشنبه   ۱۲ مهر ۱۴۰۲ / ۲۱:۲۸
کد خبر: ۲۱۰۴
تعداد بازدید: ۱۸۲۳

ارتقاء کیفیت و برند و توسعه بازار سه ماموریت مهم "رابتا"

مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر از واحد صنایع لبنی رابتا بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، دکتر ناصر فخاری مدیرعامل و نائب رئیس هیأت مدیره سازمان اقتصادی کوثر به همراه دکتر یوزباشی معاون مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر و مدیرعامل موسسه توسعه کسب و کار رویش ، مهندس خسروی بازرس ویژه سازمان اقتصادی کوثر و مهندس غلامی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر از واحد صنعتی  لبنی رابتا وابسته به شرکت کشت و صنعت شریف آباد بازدید و در جمع مدیران و کارگران حاضر و ضمن شنیدن نظرات و پیشنهادات آنها، بررفع مشکلات پرسنل تاکید کرد.

ارتقاء کیفیت، برند سازی و توسعه بازار سه ماموریت جدید

این گزارش همچنین می افزاید؛ داود ماندگار سرپرست شرکت کشت و صنعت شریف آباد، ضمن معرفی محصولات، ظرفیت و آمار تولید ماهانه این واحد صنعتی را ارائه کرد.

در ادامه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر با اشاره به اهداف تاسیس و‌ راه‌اندازی این واحد صنعتی گفت: تولید شیر با کیفیت بالا در مجموعه شریف آباد و ضرورت ارزش آفرینی برای آن، باعث شد تا با مولدسازی از طریق جلوگیری از خام فروشی شیر، این واحد صنعتی احداث شود.

ارتقاء کیفیت، برند سازی و توسعه بازار سه ماموریت جدید

وی با اشاره به زیان ده بودن این مجموعه در سنوات گذشته و سود دهی بالای آن طی یکسال گذشته، افزود: توجه به کیفیت و در عین حال قیمت متناسب با قدرت خرید جامعه، مزیت رقابتی محصولات رابتا است.

غلامی ضمن اشاره به برنامه ریزی برای افزایش تولید و توسعه بازار، تصریح کرد: استفاده از همه ظرفیتهای توزیعی خصوصاً فروشگاههای مجازی بامک‌ و تفاهم‌نامه اخیر با فروشگاه اتکا، بخشی از این برنامه است.

ارتقاء کیفیت، برند سازی و توسعه بازار سه ماموریت جدید

دکتر ناصر فخاری بیان کرد: ارتقا کیفیت، برندسازی و توسعه بازار سه محور مهم و کلیدی است که باید مورد توجه ویژه شما باشد.

مدیر عامل سازمان اقتصادی کوثر با اشاره به پتانسیل‌های حوزه صنایع تبدیلی و تکمیلی افزود: نوآوری در تولید محصولات یا در بسته‌بندی و فروش، بازارهای جدیدی برای شما رقم می‌زند.

ارتقاء کیفیت، برند سازی و توسعه بازار سه ماموریت جدید

نائب رئیس هیأت مدیره سازمان اقتصادی کوثر، برنامه‌ریزی برای استفاده بهتر و بیشتر جامعه هدف از محصولات لبنی رابتا را علاوه بر مزیت‌های توسعه بازار، در راستای اهداف عالیه سازمان برشمرد و خاطر نشان کرد: فروش ویژه در فروشگاههای زنجیره‌ای و ایجاد زیرساخت لازم برای فروش محصولات در بستر فضای مجازی برخی از راهکارهای موجود برای دستیابی به این برنامه ها است.

ارتقاء کیفیت، برند سازی و توسعه بازار سه ماموریت جدید

 

آخرین اخبار

پیام رهبر معظم انقلاب به قهرمانان تیم ملی کشتی آزاد

جلسه هم‌اندیشی مجموعه‌های بهداشت و درمان سازمان اقتصادی کوثر و شرکت صنایع پیشرفته رضوی برگزار شد

هشدار لاریجانی به دولت‌های اسلامی

شهدا را یاد کنیم با ذکر یک صلوات

چهار هزار شاگرد در شرایط اختناق

فیلم کامل بیانات رهبر انقلاب در دیدار رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت

میلاد با سعادت پیامبر عظیم‌الشأن اسلام، (صلّی‌الله‌علیه‌‌وآله) و امام جعفر صادق (سلام‌الله‌علیه) مبارک باد

مسابقه تیراندازی | ویژه کارکنان سازمان اقتصادی کوثر

مسابقه کتابخوانی | ویژه خانواده‌های محترم کارکنان سازمان

برگزاری دوره آموزشی «برنامه‌ریزی استراتژیک در سازمان‌های اقتصادی»

ماه‌گرفتگی کلی ۱۶ شهریور در تمام ایران قابل مشاهده است

هفته وحدت گرامی باد

دولت‌های مسلمان برای توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی اقدامات عملی انجام دهند

روابط اقتصادی با چین با جدیت دنبال می‌شود

رشد ۴۶ هزار واحدی شاخص کل بورس

سالروز امامت منجی عالم بشریت مبارک باد

سالروز شهادت امام حسن عسکری علیه‌السلام تسلیت باد

پیام تسلیت مدیرعامل محترم سازمان اقتصادی کوثر به دکتر سعدی عضو محترم هیئت مدیره سازمان

تاکید رهبر معظم انقلاب بر عملیاتی نمودن توافق راهبردی ایران و چین

روز کارمند گرامی باد

پربازدیدترین اخبار