صفحه نخست / عمومی
چهارشنبه   ۱۲ مهر ۱۴۰۲ / ۲۱:۲۸
کد خبر: ۲۱۰۴
تعداد بازدید: ۱۸۵۷

ارتقاء کیفیت و برند و توسعه بازار سه ماموریت مهم "رابتا"

مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر از واحد صنایع لبنی رابتا بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، دکتر ناصر فخاری مدیرعامل و نائب رئیس هیأت مدیره سازمان اقتصادی کوثر به همراه دکتر یوزباشی معاون مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر و مدیرعامل موسسه توسعه کسب و کار رویش ، مهندس خسروی بازرس ویژه سازمان اقتصادی کوثر و مهندس غلامی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر از واحد صنعتی  لبنی رابتا وابسته به شرکت کشت و صنعت شریف آباد بازدید و در جمع مدیران و کارگران حاضر و ضمن شنیدن نظرات و پیشنهادات آنها، بررفع مشکلات پرسنل تاکید کرد.

ارتقاء کیفیت، برند سازی و توسعه بازار سه ماموریت جدید

این گزارش همچنین می افزاید؛ داود ماندگار سرپرست شرکت کشت و صنعت شریف آباد، ضمن معرفی محصولات، ظرفیت و آمار تولید ماهانه این واحد صنعتی را ارائه کرد.

در ادامه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر با اشاره به اهداف تاسیس و‌ راه‌اندازی این واحد صنعتی گفت: تولید شیر با کیفیت بالا در مجموعه شریف آباد و ضرورت ارزش آفرینی برای آن، باعث شد تا با مولدسازی از طریق جلوگیری از خام فروشی شیر، این واحد صنعتی احداث شود.

ارتقاء کیفیت، برند سازی و توسعه بازار سه ماموریت جدید

وی با اشاره به زیان ده بودن این مجموعه در سنوات گذشته و سود دهی بالای آن طی یکسال گذشته، افزود: توجه به کیفیت و در عین حال قیمت متناسب با قدرت خرید جامعه، مزیت رقابتی محصولات رابتا است.

غلامی ضمن اشاره به برنامه ریزی برای افزایش تولید و توسعه بازار، تصریح کرد: استفاده از همه ظرفیتهای توزیعی خصوصاً فروشگاههای مجازی بامک‌ و تفاهم‌نامه اخیر با فروشگاه اتکا، بخشی از این برنامه است.

ارتقاء کیفیت، برند سازی و توسعه بازار سه ماموریت جدید

دکتر ناصر فخاری بیان کرد: ارتقا کیفیت، برندسازی و توسعه بازار سه محور مهم و کلیدی است که باید مورد توجه ویژه شما باشد.

مدیر عامل سازمان اقتصادی کوثر با اشاره به پتانسیل‌های حوزه صنایع تبدیلی و تکمیلی افزود: نوآوری در تولید محصولات یا در بسته‌بندی و فروش، بازارهای جدیدی برای شما رقم می‌زند.

ارتقاء کیفیت، برند سازی و توسعه بازار سه ماموریت جدید

نائب رئیس هیأت مدیره سازمان اقتصادی کوثر، برنامه‌ریزی برای استفاده بهتر و بیشتر جامعه هدف از محصولات لبنی رابتا را علاوه بر مزیت‌های توسعه بازار، در راستای اهداف عالیه سازمان برشمرد و خاطر نشان کرد: فروش ویژه در فروشگاههای زنجیره‌ای و ایجاد زیرساخت لازم برای فروش محصولات در بستر فضای مجازی برخی از راهکارهای موجود برای دستیابی به این برنامه ها است.

ارتقاء کیفیت، برند سازی و توسعه بازار سه ماموریت جدید

 

آخرین اخبار

فیلم کامل بیانات صبح امروز رهبر انقلاب در دیدار دانش‌آموزان و دانشجویان ۱۴۰۴/۰۸/۱۲

در جنگ ۱۲ روزه نقطه‌ضعف‌های خودمان و دشمن را شناختیم

تسخیر لانه جاسوسی، نقطه عطفی در تثبیت استقلال سیاسی ایران| در برابر تهدیدات ثابت قدم هستیم

رشد ۴۸ هزار واحدی شاخص و شکستن سقف تاریخی

در ابتدای دوره جدید مدیریت سازمان، ۲ میلیارد نقدینگی وجود داشت

کاهش هزار و ۷۰۴ واحدی شاخص کل بورس

ساعات کار کارکنان ۴۴ ساعت تعیین شد| ارجاع دوباره اصلاح تعطیلی پنجشنبه‌ها به کمیسیون

پاییز تهران خشک‌تر از تابستان خواهد بود!

رشد ۳۳ هزار واحدی شاخص کل بورس

امنیت ایران اسلامی اجاره‌ای نیست

صعود ۴۸ هزار واحدی شاخص کل بورس

شهادت برترین نماد انقلاب است

اصلاح نظام اداری ۲۷ دستگاه اجرایی نهایی و ابلاغ شد

۲۱ استان همچنان رنگ باران را ندیدند

رشد ۲۴ هزار واحدی شاخص کل بورس

خرید و فروش‌ها و نحوه توزیع خدمات در مجموعه‌هایی که به جامعه هدف خدمت ارائه می‌کنند، نیازمند بررسی و اصلاح است

ریزش ۱۹ هزار واحدی شاخص بورس

اجرایی‌شدن توافقنامۀ امنیتی بین ایران و عراق ضروری است

شناسنامه جوان ایرانی

۶۰ لیتر سهمیه بنزین آبان شارژ می‌شود

پربازدیدترین اخبار