صفحه نخست / عمومی
چهارشنبه   ۱۲ مهر ۱۴۰۲ / ۲۱:۲۸
کد خبر: ۲۱۰۴
تعداد بازدید: ۱۷۷۹

ارتقاء کیفیت و برند و توسعه بازار سه ماموریت مهم "رابتا"

مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر از واحد صنایع لبنی رابتا بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، دکتر ناصر فخاری مدیرعامل و نائب رئیس هیأت مدیره سازمان اقتصادی کوثر به همراه دکتر یوزباشی معاون مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر و مدیرعامل موسسه توسعه کسب و کار رویش ، مهندس خسروی بازرس ویژه سازمان اقتصادی کوثر و مهندس غلامی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر از واحد صنعتی  لبنی رابتا وابسته به شرکت کشت و صنعت شریف آباد بازدید و در جمع مدیران و کارگران حاضر و ضمن شنیدن نظرات و پیشنهادات آنها، بررفع مشکلات پرسنل تاکید کرد.

ارتقاء کیفیت، برند سازی و توسعه بازار سه ماموریت جدید

این گزارش همچنین می افزاید؛ داود ماندگار سرپرست شرکت کشت و صنعت شریف آباد، ضمن معرفی محصولات، ظرفیت و آمار تولید ماهانه این واحد صنعتی را ارائه کرد.

در ادامه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر با اشاره به اهداف تاسیس و‌ راه‌اندازی این واحد صنعتی گفت: تولید شیر با کیفیت بالا در مجموعه شریف آباد و ضرورت ارزش آفرینی برای آن، باعث شد تا با مولدسازی از طریق جلوگیری از خام فروشی شیر، این واحد صنعتی احداث شود.

ارتقاء کیفیت، برند سازی و توسعه بازار سه ماموریت جدید

وی با اشاره به زیان ده بودن این مجموعه در سنوات گذشته و سود دهی بالای آن طی یکسال گذشته، افزود: توجه به کیفیت و در عین حال قیمت متناسب با قدرت خرید جامعه، مزیت رقابتی محصولات رابتا است.

غلامی ضمن اشاره به برنامه ریزی برای افزایش تولید و توسعه بازار، تصریح کرد: استفاده از همه ظرفیتهای توزیعی خصوصاً فروشگاههای مجازی بامک‌ و تفاهم‌نامه اخیر با فروشگاه اتکا، بخشی از این برنامه است.

ارتقاء کیفیت، برند سازی و توسعه بازار سه ماموریت جدید

دکتر ناصر فخاری بیان کرد: ارتقا کیفیت، برندسازی و توسعه بازار سه محور مهم و کلیدی است که باید مورد توجه ویژه شما باشد.

مدیر عامل سازمان اقتصادی کوثر با اشاره به پتانسیل‌های حوزه صنایع تبدیلی و تکمیلی افزود: نوآوری در تولید محصولات یا در بسته‌بندی و فروش، بازارهای جدیدی برای شما رقم می‌زند.

ارتقاء کیفیت، برند سازی و توسعه بازار سه ماموریت جدید

نائب رئیس هیأت مدیره سازمان اقتصادی کوثر، برنامه‌ریزی برای استفاده بهتر و بیشتر جامعه هدف از محصولات لبنی رابتا را علاوه بر مزیت‌های توسعه بازار، در راستای اهداف عالیه سازمان برشمرد و خاطر نشان کرد: فروش ویژه در فروشگاههای زنجیره‌ای و ایجاد زیرساخت لازم برای فروش محصولات در بستر فضای مجازی برخی از راهکارهای موجود برای دستیابی به این برنامه ها است.

ارتقاء کیفیت، برند سازی و توسعه بازار سه ماموریت جدید

 

آخرین اخبار

پرتاب ده‌ها فروند انواع پهپاد انهدامی به مواضع رژیم صهیونیستی

عزم وزارت اقتصاد برای پیشبرد اهداف اقتصادی

پزشکیان: رژیم صهیونیستی در هر سطحی به ایران حمله کند، در همان سطح پاسخ خواهد گرفت

پزشکیان‌: باید با وحدت مقابل تجاوز ایستاد

پیام تلویزیونی خطاب به ملت ایران

بیچاره خواهید شد

اصول استقلال ملّی

پیام مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر در پی حمله شبانه رژیم‌ سفّاک صهیونی به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران

غدیر، قاعده اسلام

غدیر؛ وسیله اجتماع امت اسلامی

معامله ۱۸ کیلوگرم شمش طلا در حراج مرکز مبادله

روشن است توافقی که بتواند استمرار ماهیت صلح‌آمیز برنامه هسته‌ای ایران را تضمین کند، در دسترس است

ایران هر اقدام تقابلی را بی‌پاسخ نمی‌گذارد

مراقب باشید در فهم انقلابی‌گری دچار خطا نشوید/ انقلابی‌گری فقط سروصدا کردن نیست

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور تهران برای مراسم عید غدیر

دستاورد وزارت اطلاعات سیلی محکم بر چهره کریه رژیم صهیونی بود

جریمه بیش از ۳۶ هزار خودرو در تهران به دلیل تخلفات پلاک

افزایش ظرفیت انتقال نفت سنگین ایران

۳ دلیل شروع زودهنگام ناترازی برق در سال جاری

در جلسه شورای مدیران مطرح شد:

پربازدیدترین اخبار