سایر اخبار / کشاورزی
يکشنبه   ۱۶ مهر ۱۴۰۲ / ۱۷:۰۰
کد خبر: ۲۱۰۵
تعداد بازدید: ۱۳۳۲
غلامی در نشست مدیران عامل شرکت های تابعه؛

نگاه سازمان به حوزه بازرگانی ویژه است

ابراهیم غلامی در نشست مدیران عامل شرکت های وابسته به هلدینگ کشاورزی کوثر اساس توقعات از مدیران جدید هلدینگ را اقدام در چارچوب سیاست های ده گانه ابلاغی سازمان برشمرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، ابراهیم غلامی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر در ابتدای این نشست گفت: وظیفه ما ایجاد سود برای توسعه خدمت رسانی به جامعه هدف و تسهیل در معیشت خانواده معزز شهداء و ایثارگران است که این امر در راس همه رسالتها و ماموریتهای کاری ما قرار دارد.

نگاه ویژه سازمان به حوزه بازرگانی

غلامی برنامه ریزی برای تحقق صد در صدی بودجه، مولدسازی و ارائه به موقع صورت های مالی را اولویت نخست شش ماهه دوم دانست و تصریح کرد: لازم است شرکت های هلدینگ کشاورزی کوثر بدون وابستگی مالی به هلدینگ، وظایف خود را برای انجام تعهدات مالی به سازمان انجام دهند که مدیریت منابع، تنها یکی از راهکارهای آن محسوب می شود.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، الگوگیری از بنگاه های اقتصادی موفق را در مراقبت از سرمایه و بازدهی مناسب بر اساس آینده نگری را از نیازهای مجموعه های اقتصادی وابسته به نهادهای دولتی دانست و خاطر نشان کرد: تاکید سازمان اقتصادی کوثر بر مولدسازی و ارزش آفرینی ایفای مطالبات ، بر اساس برنامه ریزی و هدف گذاری ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران است و چنین اقدام موثری باری از دوش جامعه هدف بر خواهد داشت.

مهندس غلامی در ادامه با اشاره به تغییرات در پست های مدیریتی در مجموعه هلدینگ و شرکتهای تابعه گفت: انگیزه بالا، سابقه مدیریتی، تخصص مرتبط، توانمندی و کاردانی ملاک ما برای انتخاب مدیران بوده است که ضمن تشکر از زحمات و اقدامات مدیران سابق، توقع ما از مدیران جدید، برنامه ریزی در چهارچوب سیاستهای ده گانه ابلاغی سازمان اقتصادی کوثر با هدف حرکت از وضع موجود به سوی وضع مطلوب است.

نگاه ویژه سازمان به حوزه بازرگانی

وی افزود: حوزه بازرگانی از اهمیت بسیار زیادی در مجموعه های اقتصادی برخوردار است و با چنین رویکردی، ساختار سازمانی بازرگانی در سازمان اقتصادی کوثر به دستور جناب آقای دکتر فخاری تشکیل شده است.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، ضمن تاکید بر ضرورت آموزش و تخصص در این حوزه، تصریح کرد: قانون تجارت نقشه راه مدیران در حوزه اقتصاد است.

در بخش دیگری از این نشست، معاونین هلدینگ و مدیران عامل شرکتهای تابعه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در زمینه برنامه ریزی جهت پرداخت مانده مطالبات، پرداخت سود سهام و مولد سازی ارائه دادند.

ضمناً در این جلسه احکام آقایان، حسین بورقانی فراهانی، رضا پورقاسم و امید ملاکریمی که به ترتیب به عنوان: سرپرست معاونت امور شرکتها، سرپرست حوزه مدیرعامل و سرپرست حقوقی منصوب شده بودند، توسط مهندس غلامی اهدا شد.

آخرین اخبار

دستگاه های جوجه کشی شرکت مکانیزاسیون در مسیر صادرات

انتصاب سرپرست شرکت صنایع ماشین های الکتریکی جوین

مولدسازی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است

جهش تولید، عامل مهمی در تقویت معیشت مردم است

اقتصاد کشور با خودکفایی های کوثر توانمندتر شد

افزایش تولید کلزا در مزارع پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر

بهره برداری از "داشبورد رصد بازار مسکن" در گروه معین کوثر

اخذ گواهینامه IR توسط شرکت مرغک

نماینده بنیاد شهید گواهینامه بین المللی حمایت از حقوق معنوی را از آن خود کرد

سخن‌نگاشت | پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳

پیام تسلیت دکتر فخاری برای درگذشت والده دکتر باقری

امروز فرزند شهید بودن یک آزمون است

طی مقدمات عملیات ساخت پروژه رفاهی نوشهر

کوثر راهی جز نخبه محوری و نقشه های دانش بنیان ندارد

آیت الله رئیسی در افتتاحیه نمایشگاه روایت خدمت 

تبیین دستاوردها در نمایشگاه روایت خدمت

علی عفتی مدیرعامل شرکت مرغ اجداد زربال شد

لزوم نگرش راهبردی به نفت

دعوت مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به حضور در انتخابات

گام های پایانی معین کوثر تا هوشمندسازی

پربازدیدترین اخبار