صفحه نخست / عمومی
دوشنبه   ۱۷ مهر ۱۴۰۲ / ۱۳:۵۷
کد خبر: ۲۱۰۷
تعداد بازدید: ۲۴۵۴

مجتبی نوروزی رئیس سازمان دامپزشکی کشور شد

در حکمی از سوی وزیر جهاد کشاورزی، دکتر مجتبی نوروزی به سمت ریاست سازمان دامپزشکی کشور منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، دکترمحمدعلی نیکبخت طی مراسمی دکترمجتبی نوروزی را به عنوان رئیس سازمان دامپزشکی کشور معرفی کرد.

مجتبی نوروزی رییس سازمان دامپزشکی کشور شد

در این مراسم، وزیر جهادکشاورزی از زحمات دکتر وحید صالحی سرپرست سابق سازمان دامپزشکی قدردانی کرد و دکتر نوروزی را از چهره های با تجربه در این بخش دانست و گفت: سازمان دامپزشکی کشور مسوولیت خطیر و مهمی برعهده دارد و درکل چرخه، از تولید تا سفره ایفای نقش می‌کند. از این رو انتظار داریم از ظرفیت های علمی و کارشناسی موجود در سازمان در راه پیشرفت و توسعه فعالیت ها بهره‌گیری مناسب شود.

همچنین دکتر ناصر فخاری طی پیامی در صفحه ایتای خود آورده است: «دکتر مجتبی نوروزی از همکاران سازمان، بعنوان معاون وزیر جهاد کشاورزی و ریاست سازمان دامپزشکی کشور منصوب شد.

مجتبی نوروزی رییس سازمان دامپزشکی کشور شد

حسب درخواست تلفنی وزیر محترم، با مأموریت ایشان موافقت شد تا ان‌شاءالله هم به سازمان اقتصادی کوثر و هم فعالان صنایع مربوط در سطح کشور کمک کنند. امیدوارم تجربه دکتر نوروزی در هلدینگ کشاورزی کوثر و تجربه پیشین ایشان در سازمان دامپزشکی کمک کند تا بیش از پیش منشأ آثار و برکات برای امنیت غذایی کشور و سلامت آحاد جامعه باشند.

در جلسه معارفه، دو پیشنهاد عرض کردم. 1 - حل و فصل مسائل حرفه‌ای در درون آن سازمان و عدم انعکاس اختلافات، قصور یا تقصیر‌های پیشینیان به ساختارهای بیرونی. 2 - تشکیل دفتر هوشمندسازی برای توسعه هوش‌مصنوعی در تشخیص و درمان بیماری‌های دام، طیور و آبزیان با مشارکت مرکز تحقیقات علوم و فناوری‌های هوشمند کوثر و دانشگاه تهران. در هر دو مورد، وزیر محترم، جناب آقای مهندس نیکبخت و جناب آقای دکتر نوروزی اعلام آمادگی و موافقت کردند.

دکتر فخاری در پیامی دیگر آورده است: مراسم بزرگداشت روز ملی دامپزشکی با حضور جمعی از مسئولین و همکاران بخش خصوصی، دولتی و برخی از اساتید بزرگ دانشگاهی در وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد. بنده توفیق دیدار فعالان این عرصه و تقدیر از برخی برگزیدگان را داشتم. این روز و هفته‌ی مزین به نام دامپزشکی را به این سربازان گمنام سلامت تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

مجتبی نوروزی رییس سازمان دامپزشکی کشور شد

https://eitaa.com/naser_fakhari

گفتنی است، دکتر مجتبی نوروزی علاوه بر تجربه ریاست سازمان دامپزشکی کشور، سوابقی چون ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام، مدیرعاملی شرکت مرغ ماهان، مدیرعاملی هلدینگ کشاورزی کوثر، مدیرعاملی هلدینگ دامپروری وکشاورزی امداد و ریاست هیأت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری صنایع عمومی تأمین را در کارنامه کاری خود دارد.

 

 

آخرین اخبار

دستگاه های جوجه کشی شرکت مکانیزاسیون در مسیر صادرات

انتصاب سرپرست شرکت صنایع ماشین های الکتریکی جوین

مولدسازی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است

جهش تولید، عامل مهمی در تقویت معیشت مردم است

اقتصاد کشور با خودکفایی های کوثر توانمندتر شد

افزایش تولید کلزا در مزارع پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر

بهره برداری از "داشبورد رصد بازار مسکن" در گروه معین کوثر

اخذ گواهینامه IR توسط شرکت مرغک

نماینده بنیاد شهید گواهینامه بین المللی حمایت از حقوق معنوی را از آن خود کرد

سخن‌نگاشت | پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳

پیام تسلیت دکتر فخاری برای درگذشت والده دکتر باقری

امروز فرزند شهید بودن یک آزمون است

طی مقدمات عملیات ساخت پروژه رفاهی نوشهر

کوثر راهی جز نخبه محوری و نقشه های دانش بنیان ندارد

آیت الله رئیسی در افتتاحیه نمایشگاه روایت خدمت 

تبیین دستاوردها در نمایشگاه روایت خدمت

علی عفتی مدیرعامل شرکت مرغ اجداد زربال شد

لزوم نگرش راهبردی به نفت

دعوت مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به حضور در انتخابات

گام های پایانی معین کوثر تا هوشمندسازی

پربازدیدترین اخبار