صفحه نخست / عمومی
سه‌شنبه   ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۶:۵۴
کد خبر: ۲۱۸۸
تعداد بازدید: ۲۸۹۸

توفیقات اقتصادی سازمان پشتوانه های فرهنگی دارند

مهندس مهدی واصفی معاون مالی اداری سازمان اقتصادی کوثر نقش آفرینی کارکنان را در برنامه های فرهنگی سازمان اقتصادی کوثر موفق توصیف کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر؛ مهندس واصفی پس از دریافت آخرین گزارش های برگزاری برنامه فرهنگی بررسی سبک زندگی حضرت فاطمه، اجرای برنامه های فرهنگی در سازمان اقتصادی کوثر را موفق ارزیابی کرد و در این باره افزود: ضریب فراگیری و مشارکت کارکنان در برنامه های فرهنگی، اهتمام و هم افزایی مدیران و نمود آثار این گونه اقدامات در فضای عمومی سازمان اقتصادی کوثر از شاخصه های توفیق فرهنگی برشمرد.

توفیقات اقتصادی سازمان پشتوانه های فرهنگی دارند

واصفی با ذکر برنامه های برجسته فرهنگی در سال گذشته گفت: اثر برنامه های فرهنگی سازمان بر فضای جمعی و فردی بارز و مشهود بوده است. در این میان به مواردی همچون؛ نقش آفرینی در نهضت جهانی اربعین و برپایی موکب خدمت، طرح مطالعاتی سیره شهدای مدافع از حرم، پویش اهداء خون، حرکت فرهنگی اصلاح الگوی مصرف، پویش صائمین، سلسله نشست های زندگی به سبک شهدا، برگزاری اولین دورهمی فرهنگی خانواده بزرگ سازمان اقتصادی کوثر، برگزاری اولین جشنواره فرهنگی هنری کوثر و تولید نشریه داخلی کوثردخت (ویژه کارکنان بانوی سازمان) می توان اشاره داشت.

معاون مالی اداری سازمان اقتصادی کوثر همچنین ادامه داد: دستاوردهای اقتصادی سازمان زیربنای فرهنگی دارد و تا کارکنان برای نیل به افق ها به وفاق و یکپارچگی نرسند کار جهادی اتفاق نمی افتد، بنابراین لازم است از مناسبت های تقویمی به عنوان زمینه هایی برای نشاط سازمانی کمک گرفت.

رئیس شورای فرهنگی سازمان با اشاره به انگیزه بالای کارکنان برای تعظیم شعائر دینی به طرح خوانش کتاب «اماه» (کتاب پر فروش در مورد سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها)، یادآور شد: در این رویداد کارکنان با پژوهش در الگوی زندگی فاطمی و ارائه برداشت خود در مقابل داوران و دیگر کارکنان، حلقه های معرفتی خود را گرد شمع وجود حضرت فاطمه (س) تشکیل می دهند. ان شاءالله این تلاش ها به اتصاف هر چه بیشتر کارکنان ارزشمند سازمان اقتصادی کوثر به خصال فاطمی بیانجامد.

آخرین اخبار

اصلاح نهادی و بازآرایی ساختاری مراکز تابعه بنیاد انجام شد

تحولی بزرگ؛ از سازمان اقتصادی کوثر تا بنیاد کوثر

گزارش تصویری مراسم بزرگداشت شهید مالک رحمتی

بازدید مدیرعامل بنیاد کوثر از نمایشگاه دام و طیور

دکتر فخاری در مجلس ختم والده مهندس اسکندری

هلدینگ کشاورزی کوثر و فرصت بزرگ نمایشگاهی

حراست دوست دلسوز همکاران سازمان

رشد ۲/۵ برابری سود پایه هر سهم بزاگرس

سه موفقیت ارزنده هلدینگ کشاورزی کوثر

پایان فاز نخست بهسازی و بازسازی کارخانه آرد و نشاسته یاسوج

انتصاب کوراوند به سرپرستی اداره کل پشتیبانی و املاک

بهبود چشمگیر عملکرد شرکت‌های هلدینگ صبا

پایداری تولید در گرو افزایش صادرات است

واردات گله اجداد تخم گذار توسط شرکت مرغک

انتصاب سرپرست اداره کل مجامع سازمان اقتصادی کوثر

سوددهی شیمی دارو پس از ۱۱ سال زیان

روایت دکتر فخاری از پیشرفت‌های بتلند

رویش در نمایشگاه آبادیران

بازدید میدانی دکتر فخاری از مزرعه شریف آباد

تصاویر مراسم بزرگداشت همسر شهید صیاد شیرازی

پربازدیدترین اخبار